اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش خبر شما: برج حافظ. یکی یکی از روش های قدیمی و رایجی است که برای پیش بینی و تفسیر آینده استفاده می شود. برای خواندن فال حافظ باید با هیجان و اعتماد به نفس کتاب حافظ را باز کنید و سوال خود را بپرسید. هر گزینه به صورت تصادفی انتخاب شده و با توجه به نظرات و شعر حافظ پاسخ سوال خود را خواهید گرفت. حافظ مفرح و مفرح است و برای بسیاری راهنمای معنوی و مشاور است. در زیر 23 علامت زودیاک حافظ فردا را مشاهده می کنید. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

اما یک گره در کار من وجود داشت

هنوز چشمانم از کرم او گشاد شده بود

به سراغ حامل قرمزی که چو جام استفاده می کند نرویم

خون قلبم تصویر صورتم را می کشد

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید ناامید شوید و به هدف خود ایمان داشته باشید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید و برای رسیدن به خواسته قلبی خود با چالش های جاده مبارزه کنید. صادق بودن در کار و همتراز بودن با مردم اعتماد آنها را جلب می کند و دیگران را به سمت خود جذب می کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

فراموش نکنید که او در خانه با شماست

نوری از خاک دارت دید

در دلم بود که هیچ وقت بدون دوستان نخواهم بود

وقتی تلاش و دل من بیهوده است چه می توان کرد؟

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز مسیری برای شما آماده شده و به سلامت از آن عبور کرده اید. در ایام جوانی و شادی به یاد داشته باشید که شادی گذرا است و بادهای نفاق بر شما می وزد، پس برای یافتن راه و چاره آماده باشید. همچنین به یافتن کمکی فکر کنید که همیشه پشتیبان شما باشد.

متولد شدن خرداد

او در جام جم کامنت محکمی گذاشته است

کسی که زمین را کند می تواند ببیند

شما نه قدم از مرحله عشق جلوتر هستید

شما می توانید از این سفر سود ببرید

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که باید از زندگی خود و زندگی ای که به شما داده شده نهایت استفاده را ببرید و از آن لذت ببرید. رسیدن به هدف بسیار آسان است. اگر کسی یا چیزی را عاشقانه بخواهید، به آن خواهید رسید. شما بسیار خوش شانس هستید و هر چیزی را که لمس کنید تبدیل به طلا می شود.

متولد شدن تیر

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، گرچه دل شما راضی به آسیب رساندن به کسی نیست، اما تعبیر می کند که گاهی اوقات در زندگی سهل انگاری می کنید و ناآگاهانه کارهای نادرست و گاهی ظالمانه انجام می دهید. به عهد خود وفادار باشید.

متولد شدن مرداد

اگر آن پرنده مقدس از من برگردد

زندگی گذشته من به من باز خواهد گشت

امیدوارم دوباره این اشک ها سرازیر شود

قدرت حکومت از ذهن من محو خواهد شد

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد حوت عزیز یعنی عاشق کسی هستی که از تو دور است نگران نباش زود و سالم برمی گردد. فقط باید کمی صبور باشید

متولد شدن شهریور

یک قلب نامرئی و گیر کرده

چقدر غمگین بود که خاتمی دمش را از دست داد

هر درختی نباید فشار پاییز را تحمل کند

سرم غلام همت با این مرحله

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور حوت عزیز، الان خودت همه چیز را می دانی، پس چرا غمگینی؟ احترام خود را از دست ندهید سرمایه اندک شما به بزرگترین سرمایه تبدیل می شود و این به برکت خرد و درایت شماست. از خدا بخواهید؛ او از شما مراقبت خواهد کرد.

متولد شدن مهر

می فرستمت پیش صبا، پیش صبا

ببین کجا میفرستمت

ای غایب، تو همنشین قلب من شدی

براتون صلوات و صلوات میفرستم

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که تأخیر در انجام کار خیر جایز نیست. مهربانی همه شامل شما می شود. اطمینان حاصل کنید که تعهدات خود را انجام می دهید، که شروعی برای دستیابی به اهداف شما است. رنج شما بی پاسخ نخواهد ماند. شما یک رهبر متعهد و کلی هستید در مورد پایبندی به قول خود. حیف است از مشکلات جزئی ناراحت شوید.

متولد شدن آبان

دلم هوای فرخ است

مثل موهای فرخ آشفته بود

قدم مثل فنر دو برابر شد

غم همیشگی مثل ابروی فرخ

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما آنقدر به دوست خود فکر می کنید که زندگی را فراموش می کنید و با تمام مشکلات روبرو می شوید. با اشک دل و بصیرت را به تارج دادی و دیگر اشکی نمانده است. سرنوشت و قسمت آن همان خواهد بود که هست. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

متولد شدن آذر

عکس تو چو روی آینه شیشه افتاد

عارف با خنده های می حرص خورد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید هرکس برای اولین بار شما را می بیند متوجه مهربانی و سادگی شما می شود. از آنجایی که شما درونتان خوب است، فکر می کنید همه شبیه شما هستند. پس مراقب باشید مورد سوء استفاده قرار نگیرید، کمی باهوش تر باشید. اعتدال برای کسی که لایق همدردی نیست متاسف نباش.

متولد شدن دی

در جهان پناهی جز آستانه تو نیست

غیر از این گاهی ذهنم در هاوالا نیست

آدو چو چاقو می کشد، من سپر می اندازم

که شمشیر ما چیزی جز ناله و آه نیست

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که به خواسته ها و دعاهای قلبی خود می رسید. فکر نکنید که همه کارها را به تنهایی انجام داده اید، دیگران نیز رسیدن به هدف را برای شما ممکن کرده اند. به قولت وفادار باش روزگار مطابق میل شماست، پس به خواست خدا بیندیشید و برای دیگران مفید باشید.

متولد شدن بهمن

شامات روح ویداد و شامات برق وصل

بیا نسیم شمالیت را بو می کنم

چو یار در آرامش است و عذرخواهی می کند

توانایی پاس دادن مانند یک رقیب در هر شرایطی

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی عزیز در هجران به این معنا تعبیر می شود که شما دوران سختی را می گذرانید، اما دیگر به گذشته فکر نمی کنید زیرا از کاری که کرده اید پشیمان هستید و عاقلانه است که عذر او را بپذیرید و از خطاهای او بگذرید. تنها در این صورت شادی به سراغ شما خواهد آمد.

متولد شدن اسفند

حسنات دنیا را طوفان کرد

بله، در سراسر جهان موجود است

زین آتش در سینه من پنهان است

خورشید شعله ای در آسمان است

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید شما به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید، به یک همکار و همدردی نیاز دارید که راز شما را فاش نکند. گرمای عشق شما بدون نیاز به کمک دوست سرد می شود. مطمئن باشید که او از شما حمایت خوبی می کند و راه را برای رسیدن به نیازهایتان هموار می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا