اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا چهارشنبه 30 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های پیش بینی آینده بر اساس اشعار حافظ است. فال حافظ معمولاً با خواندن و تفسیر غزلیات حافظ در جشن ها و مراسم خاص انجام می شود و می توان از آن به عنوان یک روش فال گیری و راهنمایی سنتی و شاعرانه استفاده کرد. در زندگی. در ادامه فال حافظ چهارشنبه سی ام فردا خرداد 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

من طرفدار تو جانا هستم و می دانم که تو آن را می دانی

که هم نادیده می گیری و هم نانوشته می خوانی

متهم بین عاشق و معشوق چه می یابد؟

چشم نابینا رازهای پنهان را نمی بیند

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که فرصت های خوبی وجود دارد که پیدا کردنشان همیشه آسان نیست، پس قدر این فرصت ها را بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. درست است که روزهای شاد و آرامی دارید، اما همیشه بهتر است آینده نگر باشید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

سحر با عزم توبه استخاره گفتم.

بهار توبه که آمد چه کنم؟

صادقانه بگویم نمی توانم ببینم

خوردن رقبا و من تماشا می کنم

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز عمر خود را با رویاهای غیرممکن و دست نیافتنی تلف نکنید و عاقلانه بیندیشید و تصمیم بگیرید. هرگز تعادل را بر هم نزنید و از افراط و تفریط بپرهیزید. سختی های زندگی هر چقدر هم که به شما فشار بیاورد، شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر مشکلات تسلیم نشوید تا انشاءالله به خواسته هایتان برسید.

طالع بینی تولد خرداد

یا ختنه ارباب آن گوزن قرمز توسط بازرسان

وان سهی سارو خرامان به باغ بازرسان

قلب مجروح ما را به باد باد

این معنای زندگی بازرسان است.

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد حوت عزیز نشان می دهد که جدایی معشوق زندگی شما را به آتش کشیده است و در آرزوی رسیدن به او می سوزید. انشاالله این روزهای سخت به زودی تمام می شود و با وصال محبوب محشور می شوید. اجازه ندهید اضطراب وارد قلب شما شود و با وجود مشکلات و موانعی که در مسیرتان پیش می‌آیید، با امید و پشتکار به تلاش خود ادامه دهید تا به اهداف خود برسید.

طالع بینی تولد تیر

آه، همه فرم های شما دوست داشتنی هستند و همه فضاهای شما دوست داشتنی هستند

من عاشق معاشقه شیرین شما هستم

وجودت مثل گلبرگ لطیف است

تو مثل سرو شادی

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، یعنی تصمیم شما عجولانه است. فریب ظواهر را خوردی و تمام افکار و خاطراتت را به خود مشغول کردی، تمام کارهای مهم زندگی را فراموش کردی و به دنبال هدفت رفتی. با وجود اینکه کمی مردد هستید، اما آماده پذیرش خطر هستید.

طالع بینی تولد مرداد

شب گره خورد و حجر نامه گذشت

سلام حتی قبل از نماز صبح

در عشق محکم باش

اگر اینطور نباشد کار بیهوده ای است.

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد حوت عزیز، زمان هجران فرا رسیده و طلوع فجر فرا رسیده است. شب تاریک به پایان رسید و حالا نوبت توست که به قولت عمل کنی. حالا که همه چیز خوب پیش می رود نگران نباش.

طالع بینی تولد شهریور

آیا می دانید دولت چیست؟

گدای خسروی را روی کوی خود گاز می گیرد

فرصت های زیادی برای صحبت در مورد این معضل در خانه وجود دارد

وقتی عبور کنیم دیگر نمی توانیم ملاقات کنیم

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، زمان آن فرا رسیده است که از فرصت های ارزشمند ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید. از نفرت و تاریکی که دل را تیره می کند بپرهیزید، وارد درگاه صلح و هماهنگی با دیگران شوید. دوستان خوب و وفادار جواهرات گرانبهایی در زندگی هستند که بدون آنها رسیدن به هدف ممکن نخواهد بود. با دیگران صادق باشید و نتایج خوبی در زندگی بگیرید.

طالع بینی تولد مهر

چه کسی به ما وفادار است؟

به جای انجام کارهای بد، اجازه دهید کارهای بد انجام دهند

ابتدا خلاصه پیام شما به بنگ نای و نای آرد

ون گه می تواند برای یک لیتر به من وفادار باشد

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به شما توصیه کرد که رنج زیادی می کشید و با مشکلات زیادی روبرو هستید اما ناامید نباشید و بدانید که زندگی برای همه سخت است. سعی کنید از کسانی که شما را ناراحت می کنند دوری کنید و بدانید که شادی در پیش روی شماست.

طالع بینی تولد آبان

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که تحقق یک نیت شما را از خواب و غذا محروم می کند، شور و شوق آن در وجود شما آشفتگی ایجاد می کند، اما رسیدن به هدف رویاپردازی سازنده نیست و باید واقع بین باشید و با رویا زندگی کنید. حقایق با تلاش و فداکاری زیاد می توانید به آنچه در دنیای واقعی آرزویش را دارید برسید.

طالع بینی تولد آذر

بهتر است گلها را ملاقات نکنید

او جز ساغر چیزی ندارد

زمان یابنده و یابنده

که همیشه در صدف مروارید نیست

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر حوت عزیز می گوید قدر جوانی خود را بدان و از مسائل کوچک ناراحت نشو. وجودت مانند باغ گلی است که چند روزی شکوفا می شود و خود را نو می کند، سپس زوال زندگی آن را ویران می کند. اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید، به دیگران کمک کنید. نجات دهنده شما جز خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

فال برای متولدین دی

صورتم را گذاشتم اما رد نشد

صد تا چشم مهربون داشتم نظری نداد

سیل سر ما از دلت نبرد

قطرات باران در سنگ خاره کمکی نکرد

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی عزیز به امید تعبیر می شود. ناامیدی نشانه شکست است. شما با فردی سنگدل روبرو هستید که هر کاری انجام دهید نمی توانید قلبش را به دست آورید و به همین دلیل بسیار غمگین می شوید. اطرافیان شما نیز به خاطر غم شما غمگین هستند. مراقب باشید و امیدوار باشید.

طالع بینی تولد بهمن

صبح زود، شب مستی

باد را با چنگ و چغانه بردم

ذهنم را در صندوق عقب اردیبهشت ماه گذاشتم

فرستادم شهر

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که شما قصد دارید. فکر می کنید با شروع این کار به آرامش خواهید رسید، اما بدانید که کار، زندگی و خانواده همه بهانه است. اگر می خواهید به کمال برسید، روح خود را بسط دهید و در دام دنیا گرفتار نشوید. تنها کسانی که به خدا توکل می کنند با سربلندی از امتحان الهی خارج می شوند.

طالع بینی تولد اسفند

شهر ظرافت و زیبایی از هر نظر

دوستان نماز عشق است، چه کار می کنید؟

می ضعیف است دریب، عجله کن که خوشحالی

یک سال دیگر امید بهار جدیدی را به همراه دارد

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز می گوید درهای زیادی به روی شما باز شده و مسیرهای مناسبی پیش روی شما قرار گرفته است. از فرصت های فعلی استفاده کنید و زمان را به امید فرصت های بهتر در آینده تلف نکنید. حالا نوبت باز شدن گره کارهای بسته است. اگرچه کار سخت و طاقت فرسایی است اما نتیجه شیرین و مطلوبی به همراه خواهد داشت، پس هر چه زودتر اقدام کنید تا این فرصت تکرار نشود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا