اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از روش های قدیمی برای پیش بینی آینده و دریافت راهنمایی است. برخی بر این باورند که فال حافظ نوعی خودشناسی است و می تواند در زمینه های مختلف مانند شغل و روابط راهنمایی کند. گرفتن فال حافظ هنگام تصمیم گیری در مورد یک موضوع می تواند به شما کمک کند تعادل ذهنی خود را به دست آورید و انتخاب کنید. تصمیم درست

طالع بینی تولد فروردین

از صمیم قلب برای یکی از دوستانم نوشتم

آنی رایت دهرا من حجرک القیامه

صدها نشانه از جدایی او را دیدم

هیچ اشکی در چشمان من نیست، این نشانه ماست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان دهنده این است که شما به کسی که از جان شما ارزشمندتر است پیام می دهید که می ترسید تا آخر زمان نتوانید به آن برسید! همه می دانند که تنها درد تو این است که از او جدا شوی، از او دوری و وقتی به کسی رسیدی احوال او را جویا می شوی و در غربت به او درود می فرستی. خداوند سخاوتمند است و نیاز شما را می داند و شیرین تر از زندگی به شما می دهد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

شهر ظرافت و زیبایی از هر نظر

دوستان دعا عشق است، چه کار می کنید؟

چشم بهشت ​​زین جوانی را نمی بیند

زین بهتر هرگز نباید به دست کسی بیفتد

تفسیر فال حافظ:

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، وقت آن نیست که بنشینید. باید یه کاری بکنی تا زمانی که جوان هستید، حتی اگر این اهل دنیا زیاد شما را فریب دهند، باز هم می توانید با فراموش کردن گذشته به هدف خود برسید. کمی توقعات خود را کم کنید، تا زمانی که راز خود را فاش نکنید، کار شما حل می شود و یک کار بسیار دشوار حل می شود.

طالع بینی تولد خرداد

چو کهربای صبا زلف را شکست

با هر شکستگی که اضافه می کرد، زندگی او تازه می شد.

نفس توضیح دادن کجاست؟

از ایام هجری چه دلتنگ است؟

تفسیر فال امروز حافظ:

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز، نشان دهنده این است که شما به دنبال دوستی هستید که بتوانید درد دل خود را به او محول کنید. با کمرویی و گوشه نشینی آینده خوبی نخواهید داشت. بهانه و بهانه را رها کن تا دلت زنده و جوان شود. شما به نیت خود رسیده اید زیرا نشانه های آن به شما رسیده است.

طالع بینی تولد تیر

ما در جستجوی عظمت و قدرت به اینجا آمدیم

از تصادف بد به اینجا پناه بردیم

در راه خانه عشقمان و لبه نیستی

به اقلیم هستی رسیده ایم

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

طالع بینی امروز شما تیر کامنت ماهی عزیز که دست سرنوشت مسیر زندگی شما را تغییر می دهد اما از یاد خدا غافل نمی شوید. شروع کردی به دعا کردن که خدا کمکت کنه. لطف و بخشش خداوند شامل حال شما نیز می شود. آبروی کسانی که می خواهند شما را گناهکار جلوه دهند از بین می رود و همه چیز روشن می شود.

طالع بینی تولد مرداد

من شراب تلخ قوی می خواهم

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان نجات پیدا کنیم

در سمات دهار دون پرور شهد آسایش نیست

ای دل، طعم طمع، از کینه و عصیان دوری کن

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز از فرصتی که در اختیار دارید استفاده کنید وگرنه شخص دیگری این کار را خواهد کرد. به زیردستان خود توجه کنید. اگر زیردستان خود را به خاطر ثروت و مقام دوست داشته باشید، خواهید مرد. تله ها برای شما گسترده است، مراقب باشید.

طالع بینی تولد شهریور

نفس باد سبا خواهد وزید

دنیای قدیم دوباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیق به سامان خواهد داد

چشمان نرگس از شقایق ها غمگین خواهد شد

تفسیر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، تغییرات و دگرگونی های زیادی در زندگی شما در حال رخ دادن است. دلت دوباره جوان خواهد شد قدر سلامت خود و اطرافیانتان را بدانید. ماه شعبان و رمضان فرصت مغتنمی برای دعا و برآورده شدن حاجات شماست. شما بسیار خوشحال هستید زیرا همه چیز برای شما ایجاد شده است.

طالع بینی تولد مهر

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

تفسیر فال حافظ:

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به اطلاع شما می رساند خبری که مدت ها منتظر آن بودید به دست شما رسیده است. زمان اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

طالع بینی تولد آبان

مشغله کوی میکده یا رب سحر چه بود؟

جاش شاهد، ساقی و شمع و مشعل است

حدیث عاشقانه خالی از کلمه و صدا

با زمزمه تنبور و نیزار غرش می کرد

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید خود را با دیگران مقایسه کنید و از شانس خود شکایت کنید. تمام مشغله ها و امور پیچیده شما سامان می یابد، مانعی است که با تفکر و برنامه ریزی خودتان برطرف می شود. درد شما قابل درمان است، صبور باشید.

طالع بینی تولد آذر

رواق چشمان من خانه توست

کرم نما و فرود، آن خانه خانه شماست

از خال و خط از عارفان دل تنگ شده

جوک های بزرگ زیر دام و دانه شما

تفسیر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز، نیتی که امروز کردی، تعبیر حافظ را دارد که مقبول خدا هستی و رحمتش شامل حال توست. مال و آبرو به تو داده شده است; به فضل خداست که به ثروت می رسید. کاری که می خواهید انجام دهید بسیار مفید است، اما مراقب باشید، خدا را فراموش نکنید، هر چه دارید از اوست.

فال برای متولدین دی

صبا در سحر بوی زلف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که می شکفد غم و اندوه می آورد

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز شما دی ماهی های عزیز، به قولی که با خودت داده ای عمل کن وگرنه غم و اندوه به ارمغان می آوری. اگر این کار را بکنید قلبتان روشن می شود. شما دیگر از مشکلات نمی ترسید، یک پیام رسان برای شما خبری می آورد که از لطف و بخشش صحبت می کند. تعجب نکنید؛ به اذن خدا همه چیز ممکن است.

طالع بینی تولد بهمن

لب هایت را می بوسم و در را می بندم

من آب حیات را دریافت کردم

نه میتونم به همه بگم

من نمی توانم کسی را در کنار او ببینم

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که شما بسیار متفکر و حساس و در عین حال رازدار هستید. شما زمان همه چیز را می دانید. اکنون زمان مناسبی برای انجام کاری که می خواهید انجام دهید نیست. کمی صبر کنید و صبور باشید. اگر عجله کنید و زبان خود را نگه ندارید، همه چیز خراب می شود. همه چیز به موقع اتفاق خواهد افتاد.

طالع بینی تولد اسفند

اگر پسر دوستانه ای هستید، به توافق پایبند باشید

رقیب خانا و گارمبه و گلستان شوید

شکنج زلف باد آشفته است

نگران عاشقان نباش

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز میگه از ظلم و بدی که در حقت کردند شکایت کردی و به فکر انتقام افتادی ولی همه چی رو به خدای اونها سپردی. آنقدر ملایم باش که قلبت آرام شود. به وعده خود عمل کنید؛ خدا با شماست. اگر می خواهید همیشه شاد باشید به قلب و زبان خود نیاز دارید یکی بودن عمرت طولانی است

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا