اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه هفدهم خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ روشی رایج برای پیش بینی و تفسیر آینده است که بر اساس بازکردن تصادفی کتاب حافظ و خواندن شعری از آن است. هر یک از اشعار حافظ، اغلب بسته به شرایط و موقعیت فردی، معنای خاصی دارد. خواندن فال حافظ می تواند با تعابیر مختلف به انسان کمک کند و برای آینده با انگیزه های متفاوتی روبرو شود و در ادامه فال حافظ حس آرامش و امید به فردا را بهتر پیدا کند. ، پنجشنبه 17 خرداد 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

تعطیلات فرا رسیده و پایان گل ها و دوستان منتظرند

یک خدمتکار مراقب پادشاه است و ماه را می آورد

جایی که پرده با بخشش کریمانه تو پوشیده شده است

دلهای ما را ببخش که پول نقد کم است

ترجمه

تعبیر فال حافظ امروز تو متولد شدی فروردین ماه نشان می دهد که شما از همه و همه جا ناامید هستید و حتی بهترین تلاش شما بی فایده است. حسادت و رقبا باعث عقب افتادن کسب و کار شما شد. نگران نباش و غم و اندوه به دلت راه نده، خداوند حسد حسودان را اجابت می کند، گناهانت را می بخشد و تو را به آرزوی قلبیت هدایت می کند. به خدا توکل کن و همه چیز را به او بسپار.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

اگر از باغ شما میوه ای بچینم چه می شود؟

می بینم قبل از نور تو چه اتفاقی می افتد

یا کنف در سایه آن سرو بلند

اگر مدتی بنشینم چه اتفاقی می افتد؟

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، زندگی یک واقعیت و یک تجربه برگشت ناپذیر است که باید از آن نهایت استفاده را کرد. زندگی با اگرها و رویاهای دور چیزی جز هدر دادن زندگی نیست. سکوت دیگران به این معنا نیست که آنها از کاری که انجام می دهید راضی هستند، آنها منتظرند تا شما تصمیم خود را بگیرید. پس فرصت هایی را که پشیمان می شوید از دست ندهید.

طالع بینی تولد خرداد

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که از معشوق خود بی خبر هستید، دلتان برای او تنگ شده، می خواهید او را ملاقات کنید، امیدوار هستید و برای رسیدن به هدفتان از خدا کمک می خواهید.

طالع بینی تولد تیر

اگر آن پرنده مقدس از من برگردد

زندگی گذشته من به من باز خواهد گشت

امیدوارم دوباره این اشک ها سرازیر شود

قدرت حکومت از ذهن من محو خواهد شد

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، شما کسی را دوست دارید که از شما دور است، نگران نباشید، او به زودی و سالم برمی گردد. فقط باید کمی صبور باشید.

طالع بینی تولد مرداد

من می خواهم عشق شما هر بار آشپزی کند

با اینکه ماه رمضان است یک لیوان بیاورید

روزها گذشت بدون اینکه من یک فقیر را در آغوش بگیرم.

زالوف شمشادکی، طول ساعد اندام

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز، موضوع این است که به اذن خدا در آینده ای نزدیک این گرفتاری های آزار دهنده تمام می شود و روزهای خوشی فرا می رسد. در شرایط بد زندگی صبور باشید و کسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که شما را از راه راست منحرف کند. در اطراف شما افراد فریبکار و ریاکار هستند که باید مراقب آنها باشید، از تکبر و غرور بپرهیزید و در تصمیم گیری ها با درایت و درایت رفتار کنید.

طالع بینی تولد شهریور

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور حوت عزیز چرخ به دلخواه شما می چرخد ​​و زمان شکوفایی فرا رسیده است انشاءالله به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید، به رفاه و سعادت خواهید رسید. به دنبال حسودان و توطئه ها می گردند، از حسودان و ریاکاران دوری می کنند، از تکبر و تکبر دوری می کنند تا این دوران خیر و خوشی جاودانه بماند.

طالع بینی تولد مهر

می ترسم اشک در غم ما جاری شود

راز وین مهر به عالم سمر

می گویند باید سنگ صبر باشد

بله، اما خون کبد وجود خواهد داشت

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به شما توصیه کرد صبور باشید. حتی اگر دلت درد می کند، رازت را به کسی نگو. صبور باش. از رقیبان و خویشاوندانی که به عصر جدید رسیده اند نترسید که لطف و رحمت خداوند شامل حال شماست.

طالع بینی تولد آبان

بارمن صبح است، یک لیوان شراب بریزید

هیچ تاخیری در آسمان وجود ندارد، عجله کنید

زن قبل از اینکه دنیا فانی شود نابود شد

ما را از جام باد صورتی نابود کن

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که شما سال ها منتظر زمان مناسب بوده اید، اکنون آنچه منتظرش بوده اید رسیده است، معطل نکنید، زمان را تلف نکنید. اگر می خواهید در زندگی به اهداف خود برسید و زندگی آرام و با نشاطی داشته باشید، اکنون باید درد تلاش و کار را کم کنید، اما هرگز از مسیر درست خارج نشوید و مصمم به انجام کارهای خیر باشید.

طالع بینی تولد آذر

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی های عزیز می گوید در روزها و خاطرات گذشته غرق شده ای و دلت پر از رازهای زیباست. مخالفان زیادی در راه شما هستند. از انجام کارهایی که در آینده پشیمان خواهید شد خودداری کنید. در میان دوستان و آشنایان شما افرادی هستند که می توانند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند. مصمم تر از همیشه راهی را که برای شاد بودن انتخاب کرده اید ادامه دهید.

فال برای متولدین دی

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم قدیم را تجربه کردم

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود برسید باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر چه برای شما خوب باشد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

طالع بینی تولد بهمن

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز اینطور تعبیر می شود که قبل از هر تصمیمی به فکر آینده باشید و عواقب آن را در نظر بگیرید و آینده نگری را فراموش نکنید. این یکی از ویژگی های خوب شماست که به میل خود کاری انجام ندهید. اگرچه ممکن است اطرافیان به دلیل حساسیتی که نسبت به نتیجه کار دارید شما را اذیت کنند، اما به آنها توجه نکنید و مثل همیشه اگر از خوب بودن چیزی مطمئن هستید، با وجود سختی های فراوان در راه، آن را انجام دهید.

طالع بینی تولد اسفند

دفتر ما سالها در دست صهبا بود.

از درس ها و دعاهای ما تکامل یافته است

قلبش به هر طرف می چرخید

او در یک دایره گیج سرگردان بود

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز می گوید از پرسه زدن خسته شده اید. اکنون زمان آن است که برای آینده خود برنامه ریزی کنید و از این شاخه به آن شاخه پریدن برای رسیدن به رویاهای خود دست بردارید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا