اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه 24 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین خواندن فال حافظ در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و مردم اغلب برای درک حکمت و پیامی که حافظ در ابیات خود به جا گذاشته از این روش استفاده می کنند. فال حافظ با انتخاب تصادفی چند بیت از شعر حافظ و خواندن آن به عنوان پاسخ و راهنما با توجه به سوال و موقعیت فرد خوانده می شود. هر علامت زودیاک حافظ دارای تعابیر متعددی است و بسته به دیدگاه و تفسیر هر فرد می تواند نوعی معنا برای او داشته باشد. در زیر پیشگویی حافظ فردا پنجشنبه 24 است خرداد 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

دست از خواستگاری دنیا بردار این پیرمرد

قرقره می نشیند و جدا می شود

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که باید خوشحال باشید زیرا به خواسته قلبی خود پی خواهید برد، تجارت و صنعت شما افزایش می یابد و صحبت همه می شود. می خواهی صد سال در یک شب سفر کنی. مراقب افراد شروری باشید که می خواهند شما را نابود کنند. برکات زیادی در راه است. دنیا فانی و موقتی است. سعی کن از لحظه لحظه زندگیت نهایت استفاده رو ببری.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

اما ای دولت طالع بینی، شما قدر زمان را می دانید

امیدوارم بهتون خوش بگذره

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز وقت آن است که از این خواب غفلت بیدار شوید و این چند صباحی از زندگی را یک گنج بدانید. موفقیت و شادی به شما لبخند می زند. تمام تلاش خود را بکنید، همه چیز برای رسیدن به هدف و نیاز آماده است. بلند شو انشاالله موفق میشی.

طالع بینی تولد خرداد

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

هیچ کس نمی گوید یاری حق دوستی دارد

علمای حقوق چه شد، صحابه چه شد؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که شما به همه خوبی می کنید، بدی ها را می بینید، هر کاری انجام دهید، نتایج خوبی نخواهید دید، و هیچ کس نمی داند که چه حکمتی در میان است. تنها راه چاره دعا و توکل به خداست، انشالله این روزها زود بگذرد.

طالع بینی تولد تیر

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

هیچ کس نتوانست کمند شما را در چین پیدا کند

از آن ویولن ابرو و تیر چشم ناجا

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز کامنتی دارند که می گوید چیزی را برای دیگری دوست نداشته باشید که برای خود نمی پسندید. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کنید و سعی کنید خود را آزاد کنید.

طالع بینی تولد مرداد

من در حال حاضر مزایای زمان را می بینم

لباس هایم را به بار می برم و خوش بگذرانم

جام را برمی دارم و از منافقان دور می شوم

یعنی انتخاب دل پاک در بین مردم دنیا.

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز اطراف شما افراد دو چهره هستند، سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید. زندگی با این افراد دردسرها و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. یاد خدا و توکل بر او برای رسیدن به آرامش درونی را فراموش نکن. در برابر سختی ها و رنج ها صبور باشید، روزهای سخت به زودی به پایان می رسد.

طالع بینی تولد شهریور

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

یک دعا با نیم بوسه از مردم دهلی بخرید

دشمن هم جسم دارد و هم روح

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی عزیز، خداوند به شما نعمت های زیادی داده است که باید شکرگزار آنها باشید. بدان که همیشه حوادث و خطرات بد و ناگوار در دهان انسان هست و چیزهایی هست که جز خدا او را از آن مصون نمی دارد. از مشکلات نهراسید و از راه خدا روی گردانید. روابط خود را با دیگران تقویت کنید و با عشق زندگی کنید.

طالع بینی تولد مهر

یادت باشه وقتی سفر میکنیم یادمون نمیره

دل غمگین ما را با خداحافظی شاد نکرد

دل منتظر است تا صدایی به تو برسد

ناله کرد که فرهاد در این کوه ناله نکرد

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که گذشته در گذشته است. کینه ها را فراموش کنید، رحم کنید و بخشش کنید. شما خیلی از دست داده اید، منتظر پیام، خبر، امضای کسی هستید. امیدوار باش؛ امیدوارم انتظار شما به زودی به پایان برسد.

طالع بینی تولد آبان

ساباط سلمی بسدقیها فؤادی

و روح کل روز

لطفا مرا به خاطر بی دلی ببخشید

و واسلنی مثل همیشه

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید غمگین باشید، زمان به هیچکس وفادار نیست، هر چقدر هم که این عمر کوتاه را بگذرانید، بالاخره می گذرد و روزی مشکلات شما تمام می شود. سعی کنید ایمان خود را حفظ کنید و به چیزی که به آن اعتقاد دارید پایبند باشید، شاید این همه برای آزمایش شما از جانب خدا باشد.

طالع بینی تولد آذر

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید تحقق یک نیت خواب و خوراک را از تو می گیرد، شور آن در وجودت تلاطم ایجاد می کند، اما رویا دیدن برای رسیدن به هدف بی فایده است، باید واقع بین بود و با واقعیات زندگی کرد. با تلاش و فداکاری زیاد، می توانید در دنیای واقعی به چیزهایی که آرزویش را دارید برسید، اکنون زمان شروع است.

فال برای متولدین دی

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

کاش هر چه زودتر بیایی

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که به زودی نیازهای شما برآورده می شود. تسلیم سرنوشت؛ چون بعضی کارها را به زور نمی شود کرد. کسانی را که به شما ستم می کنند به خدا بسپارید که بهترین انتقام است و ستمدیدگان را از ستمگران پاداش می دهد. پس آینه دل را از غبار کینه ها تیره مکن.

طالع بینی تولد بهمن

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که عجله نکنید و اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

طالع بینی تولد اسفند

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید رفتار خوب و شخصیت خوشایند شما توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. مهربانی، زیبایی و کمال شما در بالاترین سطح است! شما عهد و پیمانی بسته اید که نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. خدا را شکر که چرخ به دلخواه شما بچرخد و از لطف یک شخص خاص بهره مند شوید. نیت قلبی شما محقق خواهد شد و وضعیت شما روز به روز بهتر خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا