اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه 21 تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش های پیش بینی آینده در فرهنگ ایرانی است. اشعار حافظ با مفاهیم عمیق و زیبایی ادبی خود می توانند رهنمودهای مفیدی برای زندگی روزمره ما باشند. در این مطلب به بررسی فال هر ماهی که حافظ در آن روز پنج شنبه بیست و یکم به دنیا آمده است می پردازیم. تیر ما 1403 پرداخت می کنیم.

فروردین

شعر حافظ:

سحر مرا از اندوه نجات دادند

و در تاریکی شب به من جان دادند

ترجمه:

امروز روز رستگاری و آرامش برای شما خواهد بود. بر مشکلات و مشکلات غلبه خواهید کرد و به سوی نور و زندگی جدیدی هدایت خواهید شد. به قدرت های الهی اعتماد کن و پیش برو.

اردیبهشت ماه

شعر حافظ:

دام قلب شما بیماری خود شماست

روز و شبم پر از دعا باد

ترجمه:

این روز فرصت خوبی برای توجه به عشق و ارتباطات عاطفی است. دعای شما برای بهبود روابط و دستیابی به عشق واقعی به ثمر خواهد رسید. از این روز برای تقویت پیوندهای عاطفی خود استفاده کنید.

خرداد

شعر حافظ:

صبا لطفا بگو: غزال رعنا

تو به ما کوه و بیابان دادی

ترجمه:

امروز روزی است که پیام های زیبایی از راه دور به شما می رسد. این پیام ها می توانند تغییرات مثبت بزرگی در زندگی شما ایجاد کنند. گوش کنید و از فرصت های جدید استفاده کنید.

تیر

شعر حافظ:

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود

من هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم

ترجمه:

شما در حال حاضر به کسی یا چیزی بسیار وابسته هستید. این اعتیاد می تواند مانع پیشرفت شما شود. امروز وقت آن است که به احساسات خود توجه کنید و ممکن است لازم باشد در برخی از وسواس های خود تجدید نظر کنید.

مرداد

شعر حافظ:

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

ترجمه:

این روز نوید پایان غم ها و تحقق رویاها را می دهد. اگر به اهداف و رویاهای خود ایمان داشته باشید و سخت تلاش کنید، موفقیت به سراغ شما خواهد آمد. امید خود را از دست ندهید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

شهریور

شعر حافظ:

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نصف شب نیاز دارم و سحر گریه می کنم

ترجمه:

امروز وقت آن است که با تمام وجود به خواسته ها و نیازهای خود توجه کنید. نیازهای دل و جان خود را جدی بگیرید و از دعا به عنوان راهی برای آرامش و حل مشکلات استفاده کنید.

مهر

شعر حافظ:

مژده به دلها در مورد آمدن مسیحا

کسی که بوی کسی را دوست دارد

ترجمه:

این روز نوید ورود فردی را می دهد که انرژی و تأثیر مثبت را در زندگی شما به ارمغان می آورد. این شخص می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود نزدیک شوید و راه های جدیدی برای موفقیت پیدا کنید. از حضور این فرد در زندگی خود استقبال کنید.

آبان

شعر حافظ:

درخت دوستی بکار که کام دلت را پر کند

نهال خصومت را از بین ببرید که رنج های بی شماری را به بار خواهد آورد

ترجمه:

امروز در دوره ای هستید که باید به روابط خود توجه ویژه ای داشته باشید. روابط دوستانه را تقویت کنید، از خصومت ها و کینه ها دوری کنید. با ایجاد روابط مثبت و سازنده، زندگی خود را بهبود بخشید.

آذر

شعر حافظ:

ذهن پیر من عاشق جوانی شد

راز نهفته در دلم به در افتاد

ترجمه:

این روز نوید یک عشق یا علاقه جدید به زندگی شما را می دهد. شاید شما در مرحله جدیدی از زندگی خود هستید که در آن عشق ها و علایق جدیدی سر راه شما قرار می گیرد. از این فرصت ها استفاده کنید و از زندگی لذت ببرید.

دی

شعر حافظ:

در گذشته نور مهربانی تو نمایان شد

عشق پیدا شد و آتش تمام دنیا را تکان داد

ترجمه:

امروز روزی است که باید به زیبایی ها و جذابیت های زندگی توجه کرد. عشق و زیبایی همه جا هست و باید به آنها نگاه کرد و از آنها لذت برد. از لحظات زیبا و خاص زندگی خود لذت ببرید.

بهمن

شعر حافظ:

نگو گوش دادن به حرف دلت اشتباه است.

شما سخنور نیستید عزیز، اشتباه اینجاست

ترجمه:

این روزی است که باید به سخنان و توصیه های افراد با تجربه و دلسوز گوش فرا دهید. توصیه ها و توصیه های آنها می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر و جلوگیری از اشتباه کمک کند.

اسفند

شعر حافظ:

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

ترجمه:

امروز روزی است که باید به قلب و احساسات خود توجه کنید. شاید لازم باشد با کسی در مورد قلب خود صحبت کنید و احساسات خود را توصیف کنید. این گفتگوها می توانند آرامش و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورند.

راه حل

فال حافظ پنجشنبه 21 تیر 1403 می تواند به شما کمک کند با دیدگاهی مثبت و الهام بخش به روزهای آینده نگاه کنید. از این پیش بینی ها بر اساس ماه تولد و شعر حافظ و تفسیر آن استفاده کنید و مسیر زندگی خود را به بهترین شکل ممکن هدایت کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا