اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا شنبه 9 تیر ماه 1403 را بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال حافظ از طریق اشعار حافظ شاعر و غزل سرای بزرگ پارسی گوی عمل فال را بیان می کند. به گفته فال حافظ، انسان باید به صورت تصادفی و آزادانه غزلی از شعر حافظ را انتخاب کند، با تمرکز و اعتماد به نفس خود سوال یا مشکلی را در ذهن خود به یاد بیاورد و باور داشته باشد که با خواندن شعر حافظ به معرفت درونی خواهد رسید. به این سوال یا مشکل پاسخ دهید. علامت حافظ اغلب برای یافتن راهنمایی، روشنگری، احساس آرامش و حافظه و از دیدگاه بسیاری از مردم استفاده می شود. یکی به عنوان راهی برای کشف خود و افکار پنهان شخصیت خود استفاده می شود. البته فال حافظ فقط یک بازی و سرگرمی است و نباید به عنوان راهنمای قطعی برای تصمیم گیری های مهم در زندگی مورد استفاده قرار گیرد. پیشگویی حافظ فردا شنبه 9 تیر 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

همانطور که گفتم غم و اندوه متعلق به پزشکان است

آنها با خارجی های بیچاره رفتار نمی کردند

پروردگارا، ده را ذخیره کن تا دوباره ببینی

چشم عاشقان به عاشقان

ترجمه

تعبیر حافظ از فال امروز شما فروردین ماهی های عزیز، نشان می دهد که شما باید از شر ناامیدی و ناامیدی خلاص شوید. شما در کارهایی که انجام داده اید اشتباه کرده اید. بهتر است بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. مشکلاتی که در این راه با آن مواجه می شوید ناشی از بی توجهی شما و اطرافیانتان است. از راهنمایی های سازنده افراد عاقل و آگاه برای یافتن راه درست نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، کار شما متعلق به شماست، از اعتراض و نارضایتی مردم و اطرافیانتان نسبت به کاری که شروع کرده اید ناراحت نباشید و به کار خود ادامه دهید.

طالع بینی تولد خرداد

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی محبوب نشان دهنده این است که چرخ به ذائقه شما رسیده و زمان موفقیت فرا رسیده است انشاالله به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و به رفاه و سعادت خواهید رسید. حسودان به دنبال توطئه می گردند، از افراد دو چهره دوری می کنند، از تکبر و تکبر دوری می کنند تا این دوران نیکی و خوشی برای همیشه باقی بماند.

طالع بینی تولد تیر

تمام تلاشم را کردم که دوستت باشم

معنی دل بی قرار من باش

به خودم می گویم نیمه شب است

به جای اشک با من باش

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، شاید به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید، اما نگران نباشید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دادید و این مهمترین قسمت است! امید خود را که رمز موفقیت است حفظ کنید.

طالع بینی تولد مرداد

گل ها را دور بریزیم و در گلدان بگذاریم

سقف آسمان را شکافته و طرحی جدید ایجاد می کنیم

اگر غم باعث ریختن خون عاشقان شود

من و ساقی همدیگر را می زنیم و بنیان او را خراب می کنیم

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، این یک خبر خوب برای شماست که روزهای خوب و روزهای رفاه در راه است و تمام شادی ها بر بام خانه شماست. زندگی و زمان را مجبور نکنید و خود را از غم نجات دهید. هر اتفاقی که در این چرخ برای شما می افتد به نفع شماست و در راه رسیدن به هدفتان راه های مختلفی را امتحان کنید تا روزهای خوشتان ادامه داشته باشد.

طالع بینی تولد شهریور

امکان ملاقات، بوسیدن و با هم بودن وجود داشت

من برای شانس و همچنین برای زمان سپاسگزارم

اگر این نشانه من است، زاهد باش

لیوانم تو دستم و زلف نگر

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، این مژده است که در آینده ای نزدیک به سعادت و خوشبختی خواهید رسید و آرزوی قلبی خود را برآورده خواهید کرد. روزهای خوشی می آید سید و حسادت از آزارت قطع امید می کند. سخنان بد دیگران تأثیری بر عزم شما ندارد. زمان آن فرا رسیده است که عزم خود را نشان دهید و بدون اتلاف وقت با تمام قوا در جهت اهداف خود قدم بردارید.

طالع بینی تولد مهر

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

آشنایان در راه عشق در این دریای عمیق

غرق شدند و به آب کثیف برنگشتند

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر حوت عزیز به شما توصیه می کند که قصدی داشته باشید و با گام های استوار و تلاش فراوان در راه قدم بردارید و همیشه به یاد خدا باشید. صادق و صادق باشید. مراقب تصمیمات خود باشید. از سختی ها نترسید و برای رسیدن به هدف با تلاش و پشتکار پیش بروید.

طالع بینی تولد آبان

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان بعد از این طرح چه مسیری دارید؟

ما مریدان به سمت قبله نگاه می کنیم.

پیرمرد ما در یک طرف خانه خمار است

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که اگر فکر می کنید راه درستی را انتخاب کرده اید، حتی اگر شکست خوردید ناامید نشوید و به راه خود ادامه دهید و سعی کنید آینده خود را بسازید.

طالع بینی تولد آذر

من یک زن زن هستم

داستان طولانی گوشه نشین من را کوتاه کنید

دارم از گریه هالیا روی آب نقش می زنم

او تا کی شریک واقعی من خواهد بود؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید نگران نباش زندگی به همین شکل باقی نمی ماند، بالاخره روزگار سخت تمام می شود و ابرهای سیاه از آسمان زندگیت دور می شوند، اما باید نقاط ضعف خود را بشناسی. علت خطاها و خرابی ها را بررسی کنید، موانع را بشناسید و برای حل آنها تلاش کنید. ریا و دوروی عاقبت خوبی ندارد. با خلوص اراده و نیت و توکل بر خدا به راه خود ادامه دهید.

فال برای متولدین دی

بهتر از اینه که فکر کنی چی میشه

تا ببینیم در نهایت چه می شود

اندوه دل آنقدر قوی بود که زیاد دوام نیاورد

مهم نیست دلت چه روزهایی خواهد بود

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز این گونه تعبیر می شود که شما فردی آینده نگر هستید و قبل از انجام هر کار خیری به عواقب آن فکر می کنید، قصد دارید کاری را انجام دهید که از آن مطمئن نیستید و می ترسید نتیجه خوبی نداشته باشد. نتیجه. این روزها حوصله ات سر رفته و اعتمادت را به همه از دست داده ای. بهتر است این رفتار را متوقف کنید. نگران نتیجه نباشید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید و قطعاً پایان خوبی خواهید داشت.

طالع بینی تولد بهمن

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که زندگی شما سرشار از موفقیت و پیروزی خواهد بود، فراوانی شما در زندگی آنقدر زیاد می شود که دیگر به همه چیز نیاز نخواهید داشت. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و مطمئن باشید که خوشبختی تا آخر عمر از آن شما خواهد بود.

طالع بینی تولد اسفند

تو همه چیز دنیا را داری

چقدر برای افراد ضعیف و درمانده متاسفید

ارتباط دوست گرت را متزلزل می کند

برو تو هر چی تو دنیا میخوای داری

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید باید با ضعیفان و اطرافیان خود مهربان باشید، روزهای خوشی خواهید داشت، روزگار آن طور که می خواهید می گذرد، به زودی برکات خداوند بیش از پیش به زندگی شما سرازیر می شود و لطف خدا شامل حال شما نیز می شود. .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا