اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا شنبه ۲ تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین برج حافظ آیینه عرفان و عشق و حکمت در فرهنگ ایرانی است.
فال حافظ از دیرباز بین ایرانیان رواج داشته و در مناسبت های مختلف اجرا می شود. فال حافظ اگرچه جنبه سرگرمی دارد، اما می توان از فال حافظ به عنوان راهنمای زندگی نیز استفاده کرد. تیر 1403 را بخوانید.

طالع بینی برای متولدین فروردین

من با وفاداری به عشق تو چو شاما آدم شناخته شده ای هستم

سربازان شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

شب و روز از نگاه های غمگین نمی توانم بخوابم

وقتی از طلاق حالم بهم میخوره همین که مثل شمع گریه کنم کافیه

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که شما قصد دارید و آرزو دارید که به طور جدی دنبال کنید، اما گاهی اوقات در آن مسیر عجله دارید. صبر کلید حل مشکلات است. شما یک قدم تا پیروزی فاصله دارید. کافی است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم تا با اطمینان پیروزی را در آغوش بگیریم.

طالع بینی برای متولدین اردیبهشت ماه

با اینکه ما نوکر شاهیم

پادشاهان مالک صبحگاهیم

گنج روی بازو و کیسه خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز یکی از ویژگی های خوب شما سخت کوشی و عمل به عهد است و با دوستان خود بسیار صادق و صمیمی هستید. صداقت و مهربانی شما قابل سوء استفاده است، مراقب باشید. به زودی آنچه از خدا می خواهید به شما عنایت می شود، آینده روشنی در پیش دارید. مراقب افراد فریبنده باشید.

طالع بینی برای متولدین خرداد

افسر سلطان گل در لبه چمن پیدا شد

مقدمش ای پروردگار بر سدر و سیمان

دیدار خسروی برایش خوب بود

حالا همه بشینن

ترجمه

فال امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان دهنده این است که به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که زندگی شما را تغییر می دهد و تمام غم و اندوه در قلب شما از بین می رود. نگران نباشید که روزهای سخت تمام می شود. از فرصت هایی که امروز دارید نهایت استفاده را ببرید تا در آینده ای نزدیک مشکلات و موانع از بین برود و بتوانید به خواسته قلبی خود برسید. اجازه ندهید مخالفان و مخالفان شما را از رسیدن به آنچه می خواهید باز دارند.

طالع بینی برای متولدین تیر

گل های گلستان دنیای ما بس است

زین علف سایه آن سرو صاف است

من و دوستم دور از ریا هستیم

دیگر یکی از گران ترین افراد دنیا نباشید

ترجمه

فال امروز شما تیر ماهی عزیز این تعبیر را دارد که دلت را به کسی که دوستش داری بسپاری و به هیچ چیز دیگری فکر نکن. شما پا به نام و سنت دنیا گذاشته اید و فقط با آن از زندگی خود لذت می برید. زمان و زندگی خود را برای رسیدن به رویاهای غیرممکن تلف نکنید زیرا زندگی مانند آب روان جریان دارد. به جای شکایت از سرنوشت و سرنوشت، به خود و آنچه دارید نگاه کنید. شما چیزهایی دارید که خیلی ها دوست دارند داشته باشند.

طالع بینی برای متولدین مرداد

شخصی که لیوان را در دست دارد

سلطانی مربای دائمی دارد

آبی که حزیر حیات از او یافت

در مدرسه جو با یک فنجان

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، کسی که در خانه شما را بکوبد ناامید نخواهد شد. پس دراز کنید و از او بپرسید. خدا به خاطر نیت خیرت کمکت می کند انشاالله.

طالع بینی برای متولدین شهریور

عشقت سورپرایز بود

وصل مات و مبهوت شد.

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور حوت عزیز آمده است که کمالات شما با رسیدن به وصل یار افزایش می یابد. درهای رحمت از هر سو به روی شما باز می شود. با کمک یار دنیا را زیر و رو می کنید و همه مات و مبهوت می شوند. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدفت بیشتر تلاش کن.

طالع بینی برای متولدین مهر

اگر در آن ماه باران ببارد

تسلیم فرمان خدا شدیم

آیین دینداری را هم می شناسیم

پس با شانس از دست رفته چه باید کرد؟

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به شما توصیه کرد که در راه محبت و شفقت انسان صادق باشید و هر دردی را بپذیرید. شما روشن فکر هستید اما همیشه از شانس خود شاکی هستید. بیهوده مغرور نشو و اگر زندگی برایت فایده ای ندارد، با زندگی کار کن و بدان که طاووس خواهی او را مثل هند می کشی و تو که رنج می کشی حتما گنج را پیدا می کنی.

طالع بینی برای متولدین آبان

که پیام گدا را برای پادشاهان آورد

دو هزار مربا در لیوان می فروشند

از کسی که این داستان را به او گفتم کجا می توانم شکایت کنم؟

تو مرز زندگی ما بودی و نتوانستی زیاد دوام بیاوری

ترجمه

فال امروز شما آبان ماهی های عزیز این نشان می دهد که اگرچه روزهای سختی را پشت سر می گذارید، اما خداوند دعای شما را می شنود و از وضعیت شما آگاه است. موضوع ناامید کننده ای رخ داده است، اما امید خود را از دست ندهید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. در این شرایط سخت، برخی از اطرافیان شما از شما فرار می کنند، دست از کینه و انتقام بردارید و شکایت نکنید، گله نکنید، فقط از این موقعیت استفاده کنید و اطرافیان خود را بشناسید.

طالع بینی برای متولدین آذر

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به مبارزه با صدها شر در نیمه شب

اتاب یار پری با حالت چهره عاشقانه

یک کاریزما تلافی جویانه می تواند صد نفر را سرکوب کند.

ترجمه

فال امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید در راه خدا قدم بردارید. آنگاه خواهید دید که خداوند چگونه به اعمال نیک شما پاداش می دهد. ابتدا بدی را از شما دور می کند و راه را برای شما باز می کند. حاجتی داری که انشاءالله با توسل به خدا برطرف می شود.

فال برای متولدین دی

درد من از یار است، درمان هم همینطور

دلش فدا شد، جانش هم فدا شد

وقتی حکومت شب های وصل روی کار آمد

ایام هجران هم بگذرد

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز چنین تعبیر می کنند: نگران گرفتاری های هیکران نباشید، زیرا شادی و ناراحتی هم موقتی است و هم هیچ موقعیتی دائمی نیست. حتی به کار دنیا هم اعتماد نکنید. نگران نباشید و اعتماد کنید که خداوند درهای بسته را باز می کند و همه چیز درست می شود. اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود و از زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی برای متولدین بهمن

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود

من هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم

به این دلیل مهر تو در قلب و روح من هستی

اگر سر بمیرد، دل و جان نمی میرد

ترجمه

فال امروز شما بهمن ماهی های عزیز اینگونه تعبیر می شود که یاد عزیزتان حتی برای لحظه ای از کنار شما نخواهد رفت. از دردی که می بینی مدام غمگینی، پیمانی را که با تو بسته اند شکسته اند و بار غم بر دلت سنگینی می کند. برای سهولت در تحمل این غم و رهایی از سرگردانی، سعی کنید زیاد به گذشته فکر نکنید و تمام تمرکز خود را معطوف ساختن آینده کنید.

طالع بینی برای متولدین اسفند

صوفی تله گذاشت و تقلب کرد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد

ای دل به پناه خدا برویم

زن چه بازوهای کوتاه و دست های دراز داشت

ترجمه

فال امروز شما اسفند ماهی عزیز میگه یکی با ریا و تقلب با تو دوست شد. این تازه شروع کار است. از اینجا مسیرت را عوض کن به زودی دست دشمن عقب نشینی خواهد شد. برای غلبه بر مشکلات به خدا توکل کن.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا