اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه 29 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از رایج ترین راه ها برای پیش بینی آینده و دریافت راهنمایی، اشعار حافظ است. مردم اغلب با خواندن فال حافظ سعی در درک و تفسیر آن دارند و با اعتماد به فال حافظ می توانند به مردم کمک کنند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرند. ادامه فال حافظ فردا سه شنبه بیست و نهم خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

هاتفی از گوشه بار دوش

گفت: متاسفم، مشروب می خورم.

باشد که لطف خدا کار کند

بشارت رحمت بده

ترجمه:

فال حافظ امروز نشان می دهد که لطف خدا شامل حال است. توبه کن تا خبر بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری تمام شد، پس نماز شما تمام شد. به سوگند خود وفا کن در راه خدا انفاق کنید تا همیشه خود را از آسیب حفظ کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

من یک زن زن هستم

داستان طولانی زاهدانه ام را کوتاه کردم

دارم از گریه هالیا روی آب نقش می زنم

او تا کی شریک واقعی من خواهد بود؟

ترجمه:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که یکی از تصمیمات اشتباه شما را یک عمر پشیمان می کند. به ایمانت اعتماد کن با گریه نمی توان به چیزی رسید. از هیچ چیز نترس دوباره گفت یا علی و شروع کن. با برداشتن اولین قدم، باد پیروزی شروع به وزیدن می کند. شاید تا به حال فکر می‌کردید برنامه‌هایتان غیرعملی هستند، اما با کمی برنامه‌ریزی به واقعیت می‌پیوندند.

متولد شدن خرداد

قلب ما شکسته است بدون پشیمانی

ما با عشق و یک نفس با هم هستیم

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

ترجمه:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که به دریا باز هستید و از افشای راز خود هراسی ندارید. شما خسته هستید و می خواهید به همه چیز پایان دهید. فقط شما می توانید به اهداف خود برسید. دلیل و مدرکی برای کاری که انجام می دهید وجود دارد. شما حقوق کسی را زیر پا نمی گذارید. متحد باشید تا هیچ مانعی بر سر راهتان قرار نگیرد و سریعتر به هدفتان برسید.

متولد شدن تیر

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

ای پروردگار این آتشی که در جان من می سوزد

کاری که با هلیل کردی عالیه

ترجمه:

فال امروز حافظ می گوید که شما منتظر معجزه هستید و آن معجزه زمانی رخ می دهد که تمام تلاش خود را به کار بگیرید. زمان محدود است. دستت فعلا کوتاهه ولی به اذن خدا به هدفت میرسی. گاهی دست سرنوشت طوری می شود که هدف و اندیشه ات بدون هیچ تلاشی دنبالت می آید.

متولد شدن مرداد

من زیر بار دست کوتاهم هستم

من از قد بلندم خجالت میکشم

آیا من زنجیر مو نگه داشتم؟

وگرنه دیوونه میشم

ترجمه:

تعبیر فال حافظ می گوید شما از زندگی خود بسیار ناراحت و ناراحت هستید اما باز هم خدا را شکر می کنید. به زودی انگیزه ای در زندگی خود پیدا خواهید کرد که از شما فردی سخت کوش و متفاوت می سازد.

متولد شدن شهریور

من عاشق صورت و موهای زیبا هستم

مدهوش، چشم مست و من آرام و بی قرار

گفتی یک کلمه از عهد ابدی بگو

بگذارید به شما بگویم که دو فنجان دارم

ترجمه:

طالع بینی حافظ امروز نشان می دهد که شما فقط به ظاهر دیگران توجه می کنید و باطن آنها برای شما اهمیتی ندارد که ممکن است افرادی به نام مار به شما نزدیک شوند و برای شما دردسر ایجاد کنند.

متولد شدن مهر

آن نرگس درون رویای فتان بیهوده نیست

بیخود نیست که روح پریشان درون شما مسلط است.

تجربه درد و رنج جدایی

ای دل این ناله و افغان تو خالی نیست

ترجمه:

فال حافظ برای شما امروز این تعبیر را دارد که به تعبیری شکست و بی خردی شما به این معناست که عروج در راه است و به پیروزی نهایی می انجامد. شاید سلامتی شما بد است. امیدت را از دست نده. در حال حاضر، بهتر است روز را اینگونه بگذرانید و راز امن بودن این است که با آن روز صلح کنید.

متولد شدن آبان

سحرگاه صبا بوی زلوف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که با غم و اندوه شکوفا شود، دردسر می آورد

ترجمه:

طالع بینی حافظ امروز به شما نشان می دهد که به قول خود وفا کنید وگرنه غمگین می شوید. اگر این کار را بکنید قلبتان روشن می شود. دیگر از مشکلات نمی ترسی، پیام رسان برایت خبر لطف و بخشش می آورد. تعجب نکنید که با خواست خدا همه چیز ممکن است.

متولد شدن آذر

یک صوفی رازی را از پارتو می دانست

گوهر هر کس توانایی او در دانستن این است

فقط از مجموعه گل های سحر قدردانی کنید

همه کسانی که یک صفحه را می خوانند معانی آن را نمی دانستند

ترجمه:

فال حافظ می گوید خوب است فعلا به قول خود عمل کنید. درست است که پشیمان شدی اما خودت را به دست سرنوشت سپردی. رحمت خدا تو را فرا می گیرد و مال و ثروت فراوان به تو می دهد. اما مواظب باشید همه چیز را خیلی سریع به باد غفلت از دست ندهید.

متولد شدن دی

سینه اش با آتش دلش از درد عمیق سوخت

آتش سوزی در این خانه رخ داد و آن را تخریب کرد

تنم از فاصله بین من و معشوق خلاص شد

زندگی من در آتش است مهر صورتش تا حد مرگ سوخت

ترجمه:

فال امروز حافظ می گوید با بی ادبی و عجول بودن دوستان و عزیزان خود را از دست خواهید داد. بدانید که یک غریبه برای شما متاسف نخواهد شد.

متولد شدن بهمن

ای فوروه ماه حسن به خاطر تو

آب خوب از چاه زنخدان شما

عزم من برای دیدار با تو محقق شد

چه دستوری برای بازگشت یا رفتن دارید؟

ترجمه:

طالع بینی امروز حافظ می گوید عاشقی که عاشق پیوند است تمام وجودش را وقف راهی که آغاز کرده است می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقیبان به همت و صفای باطن و کمی دقت نیاز دارد. معشوق او.

متولد شدن اسفند

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

دایره چرخ آبی در صورت اجازه

من دوباره آن را به روش دیگری می خرم

ترجمه:

طالع امروز حافظ می گوید از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی ناامید شدی، غمگین مباش که درهای رحمت خدا زیاد است. سخت کار کنید و بلند شوید و به کار خود ادامه دهید تا موفق شوید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا