اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا دوشنبه 28 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین پیشگویی حافظ مربوط به مراسم عاشقانه و پخش اشعار حافظ است و از آنها به عنوان فال برای پیش بینی آینده مردم استفاده می کند. معتقدان برج حافظ بر این باورند که اشعار حافظ دارای عمق معنوی است و می تواند به عنوان الهام در درک آینده و راهنمایی در تصمیم گیری های زندگی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه فال حافظ فردا دوشنبه 28 خرداد 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

من شنیدم که کنعان قدیمی خوب گفت

خداحافظ یار کاری را که می گوید انجام نمی دهد

حدیث قیامت که خطیب شهر گفته است

این مسخره ای است که از زمان هجران می گوید.

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان دهنده این است که شما عزیزی دارید که از شما دور است و از جدایی او رنجیده و ناراحت هستید، ناراحت نباشید که به زودی از او خبر خواهید داشت.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، به شما پاداش بسیار خوبی داده اند که به خوش شانسی خاص و عام معروف است. عشق شما همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را رها نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در زمستان خبرهای خوبی به شما می دهند که شما را خوشحال می کند. صداقت پیشه شما در زندگی است، به همین منوال ادامه دهید و امیدوار باشید که به فضل و رحمت الهی اجر اعمال نیکتان را بگیرید.

طالع بینی تولد خرداد

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه آن عاشق شیرین کجاست؟

اوست که نشانه را می شناسد

سرنخ هایی هست، اسرار بسی محرم کجاست؟

ترجمه

فال امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان دهنده این است که چیزهایی را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. وعده ملاقات نزدیک است. هشیار باشید خبرهای خوبی به شما خواهند داد. با مشکلات مبارزه کن و از شانست گله نکن چون بعد از هر تاریکی نوری هست. سعی کنید اجازه دهید ذهنتان بر قلبتان مسلط شود.

طالع بینی تولد تیر

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

مثل نسیم با ضعف و ضعف شاد باش

به این ترتیب بیماری بهتر از سلامتی است

ترجمه:

طالع بینی امروز شما تیر عزیز ماهی تعبیر می کند که شما مدتی مشغول کار خود بوده اید و از خانواده و دوستان خود غافل بوده اید و نسبت به اطرافیان خود مغرور عمل کرده اید. عشق و شفقت را به زندگی برگردانید زیرا زندگی بدون عشق بی ارزش است. فرصت های یک عمر را غنیمت بشمار و از لحظاتی که هرگز برنمی گردند نهایت استفاده را ببر.

طالع بینی تولد مرداد

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

در مستی عالم غیب بیا

او قول داد که در فیض رحمتش شریک شود

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز اجازه غم و اندوه را در دل خود ندهید و نگران نباشید که مشکلات به زودی حل می شود و به خواسته قلبی خود می رسید. روزهای خوش می آیند، درد پایان می یابد. از غرور و تکبر دوری کنید، به نقاط ضعف خود توجه کنید و راه های جدیدی را برای رسیدن به هدفتان امتحان کنید، انشاالله با یاری خداوند و با توکل بر او به اهداف خود خواهید رسید.

طالع بینی تولد شهریور

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، شما اکنون قبل از هر تصمیمی به فکر آینده و عواقب آن هستید، آینده نگری را فراموش نکنید. این یکی از ویژگی های خوب شماست که به میل خود کاری انجام ندهید. اگرچه ممکن است اطرافیان به دلیل حساسیتی که نسبت به نتیجه کار دارید شما را اذیت کنند، اما به آنها توجه نکنید و مثل همیشه اگر از خوب بودن چیزی مطمئن هستید، با وجود سختی های فراوان در راه، آن را انجام دهید.

طالع بینی تولد مهر

من سال ها پیرو دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا.

این مرحله را با مرغ سلیمان متوقف کردم

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی های عزیز توصیه کرد که تلاش زیادی کرده اید و با مشکلات زیادی روبرو شده اید. ناامید نشوید که بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسید و روزهای خوشی فرا می رسد. برای موفقیت در ماموریت های مهم با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید و دوستان و دشمنان را تشخیص دهید. از عقل و خرد خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

طالع بینی تولد آبان

صبر و هوشم را از من بگیر

قلب سنگین سیمین بناگوش

اگر استخوان هایم پوسیده شود

عشقت را از زندگی من فراموش نکن

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان دهنده این است که باید نگرانی های خود را کنار بگذارید و آرامش خود را حفظ کنید. اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید صبور باشید. پرهیز از ناامیدی؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید. عشقی در دلت هست که تو را بی تاب می کند. بنابراین شما همیشه به آن فکر می کنید، اما بدانید که اگر تعادل خود را از دست بدهید، آسیب خواهید دید.

طالع بینی تولد آذر

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

دایره چرخ آبی در صورت اجازه

من دوباره آن را به روش دیگری می خرم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید اگر از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی ناامید شدی ناراحت نباش که درهای رحمت خدا زیاد است. سخت کار کنید و بلند شوید و به کار خود ادامه دهید تا موفق شوید.

فال برای متولدین دی

قبل از این بیشتر از این فکر عاشقان بود

لطف شما به ما شهرت جهانی داشت

آن گفتگوهای شبانه با لب های مست را به خاطر بسپار

بحث عشق بود و حلقه عاشقان ذکر شد

ترجمه:

علامت محافظ شما دی حوت عزیز، این گونه تعبیر می شود که شما از کسی ناراحت و ناراحت هستید، بدانید که اگر به کسی لطفی کردید، برای رضای خدا این کار را کردید. پس نگران آن شخص نباشید و متاسف نباشید، خداوند به شما پاداش اعمال نیکتان را خواهد داد.

طالع بینی تولد بهمن

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

هیچ کس نمی گوید یاری حق دوستی دارد

علمای حقوق چه شد، صحابه چه شد؟

ترجمه

فال امروز شما بهمن ماهی عزیز را اینگونه تعبیر می کنند که به فلانی نیکی کردی، نتیجه بد می بینی، هر کاری کنی نتیجه خوبی نمی بینی، هیچکس نمی داند چه حکمتی دارد. تنها راه حل شما دعا و توکل بر خداست انشاءالله این مدت به زودی می گذرد.

طالع بینی تولد اسفند

اگر روم بعد از او باعث اختلاف شود

نذار بشینم عصبانی بشم

و اگر نفسی از وفاداری بکشی

تعقیبش کردم و اجازه دادم فرار کند

ترجمه

فال امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید به زور کاری نمی شود کرد; پس از تلاش برای پیشرفت دست بردارید و سعی کنید کار خود را با خرد و برنامه ریزی انجام دهید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا