اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا دوشنبه 21 خرداد 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از سنت های ادبی و فرهنگی معروف ایران است که بر اساس اشعار حافظ شاعر بزرگ ایرانی برای پیش بینی و تفسیر اوضاع و احوال و آینده به کار می رود. عشق، شغل، سلامتی و غیره از کتاب حافظ برای پیش بینی چیزها استفاده می کنند. از فال حافظ استفاده می کنند. یکی فال فردای حافظ که یکی از روش‌های پیش‌بینی رایج در فرهنگ ایرانی است، همچنان مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و به عنوان یک سنت معنوی قدیمی و ارزشمند شناخته می‌شود، بیست و یکمین است. خرداد 1403 را بخوانید

طالع بینی تولد فروردین

خورشید ممکن است در شرق طلوع کند

هزار گل لاله از باغ ساقی بیرون خواهد آمد

نسیم اثر سنبل را روی سر گل می شکند

بگذار بوی آن لکه از چمن بیرون بیاید

ترجمه

تعبیر فال حافظ امروز تو متولد شدی فروردین ماه نشان می دهد که شما از روز انتظار زیادی دارید و می خواهید بدون مشکل به همه چیز برسید. این چیزی جز یک خیال نیست. بدون تلاش نمی توانید به جایی برسید. اگر جاه طلب نباشید، فرصت ها را از دست خواهید داد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

شرق دانش مانند سپیده دم و هوسرف به کوه ها سقوط کرد

با رحمت دوستم درِ امید را زد

قبل از صبح روشن شد مهر چرخ چیست؟

خنده خوبی به افتخار مردم کامگارا آمد

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه مثل کوه قوی باش ماهی عزیز. صبح صادقانه در حال دمیدن است و امروز صبح به کام دل خواهی رسید. این علامت زودیاک همچنین دولت، رفاه و موقعیت شما را پیش بینی می کند. وقتی به همه آرزوهایت رسیدی، یادت باشد که خدا را فراموش نکن.

طالع بینی تولد خرداد

Has Cihan Nusret Din Hüsrev Kamel

یحیی بن مظفر مالک علم عادل

فلکی یک سر در روش عدل است

خوشحال باشید که ظالم نمی تواند به خانه بازگردد

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز، این نشان می دهد که با شما ناعادلانه رفتار می شود، اما نگران نباشید. عدل خدا ستمگران را به سزای اعمالشان می‌رساند و کسی که تو را از نیتش باز دارد هرگز به نیت بد خود نمی‌رسد. هر کاری که دلت می خواهد انجام بده و از افکار خرافی که خداوند به تو عنایت می کند و مشکلاتت را حل می کند دوری کن.

طالع بینی تولد تیر

ای خرم از فروغ بستر لاله های عمر

دوباره بهار زندگی بی گل شد

امکان ملاقات تا چند روز دیگر وجود دارد

کار ما پیدا نشد این کار اومر است.

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر کامنت ماهی عزیز تا کی کار امروز رو به فردا موکول میکنی و به شیرینی بی خوابی شیرجه میزنی. آیا واقعا در مورد آینده خود مطمئن هستید؟ امروز را طوری زندگی کن که انگار فردایی وجود ندارد. شما می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید، اما باید خاطرات خوبی از خود به جای بگذارید. در امروز؛ شاید فردایی نباشد.

طالع بینی تولد مرداد

دوش به من گفت تو یک مامور مخفی باهوشی.

و او این را از شما پنهان نکرد

او گفت که گیر افتادن در خود کار آسان است.

دنیا برای افراد سخت کوش سخت تر می شود

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، شما فردی بسیار حساس و سختگیر هستید، اما بدانید که هر چه بیشتر به زندگی فشار بیاورید، دشوارتر می شود. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، وقتی با مشکلات روبرو می شوید، روحیه خود را بالا نگه دارید و ادامه دهید. سعی کنید مهربان و ملایم باشید تا زیبایی های دنیا را ببینید.

طالع بینی تولد شهریور

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

بر خلاف میلم فرمان را می چرخانم

من کسی نیستم که در مورد چرخ فلک صحبت کنم

ترجمه

در تعبیر فال امروز حافظ شهریور ماهی های عزیز، گفته می شود که شما ویژگی های خوبی دارید و اراده قوی شما به شما اجازه می دهد در شرایط دشوار زندگی مصمم بمانید. خدا را شکر که سعی کنید صادق باشید و برای رسیدن به رویاها و اهداف خود صادقانه عمل کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به هدف خود خواهید رسید.

طالع بینی تولد مهر

من سال ها پیرو دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا.

این مرحله را با مرغ سلیمان متوقف کردم

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر به ماهی های عزیز توصیه کرد از اینکه زحمت کشیده اید و با مشکلات زیادی مواجه شده اید ناامید نشوید اما در نهایت به خواسته قلبی خود خواهید رسید و روزهای خوشی فرا می رسد. برای موفقیت در ماموریت های مهم با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید و دوستان و دشمنان را تشخیص دهید. از عقل و خرد خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

طالع بینی تولد آبان

عشق و جوانی و شراب لعل فام

انس و شورای رقیبش مدام مشروب می خورند

هر که این لذت را نخواهد، اقبال او را تباه می کند.

تا این مجلس موافقت نکند زندگی بر او حرام است.

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که خداوند شما را فردی شاد آفریده است. زیرا همه امکانات و امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی را در اختیار شما قرار داده است و باید قدر این نعمت های الهی را بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در غیر این صورت زندگی خود را حرام می کنید و می توانید زندگی شادی داشته باشید.

طالع بینی تولد آذر

عزیزم تو حالت خوبه ولی داری میمیری

خوشحال باش که پیش رعنا میمیری

گفتی کی میمیری چه عجله ای داری؟

اگه خوب بپرسی بدون اینکه تو بپرسی میام

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی های عزیز، حریص نباشید زیرا رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید زیرا به پایان خوشی منجر نمی شود. به زودی آنچه را که مدتها به دنبال آن بوده اید، خواهید یافت. انسانیت و کرامت خود را به خطر نیندازید.

فال برای متولدین دی

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز، یعنی شما خیلی ناراحت هستید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو شما در حال حاضر در یک تله مشکل هستید که می توانید با تلاش خود از آن فرار کنید. به رحمت خدا امیدوارم.

طالع بینی تولد بهمن

از این به بعد دست من و دامن آن سرو بلند

برای بریدن چمن بن و بیخام

گفتم هر چه راز غم تو باشد تو به آنها خواهی گفت.

دیگه حوصله ندارم چکار کنم چقدر و تا کی

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز، صبر شما تمام شده است. تا کی میخوای اسرارتو تو دلت نگه داری و ساکت بمونی؟ غمگین نباش؛ به زودی روزها تمام می شوند و درد گذشته را فراموش می کنی.

طالع بینی تولد اسفند

به یاد داشته باشید که شما یک ایده محرمانه با ما دارید

عدد مهر تو در چهره ما نمایان شدی

یادت باشه که تو منو سرزنش کردی

معجزه مسیحیت بر لبان شکرخا بود

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید روزهای جوانی و تفریح ​​و آسایش به سرعت می گذرد. از خود و اطرافیان خود غافل نشوید زیرا این روزهای شاد ناگهان جای خود را به دردها و مشکلات می دهد. پس در کنار شادی و آسایش به آینده و بدبختی ها نیز فکر کنید و همیشه آماده مبارزه با مشکلات باشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا