به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از سنت های ادبی و فرهنگی معروف ایران است که بر اساس اشعار حافظ ساخته شده است. این نوع فال حافظ اغلب در مجالس و جشن های ایرانی برای پیش بینی آینده و راهنمایی گرفتن از دربار حافظ انجام می شود. فال حافظ را می توان روشی سنتی و زیبا برای پیش بینی و تفسیر وقایع زندگی دانست. در ادامه فال حافظ فردا جمعه اول تیر ماه 1403 را بخوانید.

طالع بینی تولد فروردین

انحنای ابروی تو را در نمازم به یاد آوردم

موقعیتی پیش آمد که محراب فریاد زد

اکنون به صبر، قلب و هوش نیاز دارم

صبری که دیدید کاملا به هدر رفته است

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که شما عاشق هستید و قلب شما پاک است. صبور باشید چون وضعیت در راه است. قلبت را قوی نگه دار و به خدا توکل کن که خوشبختی نزدیک توست.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

نادان ها از بازی ما تعجب می کنند

من راهی هستم که به آنها اطلاع بدهم

اما افراد باهوشی وجود دارند

عشق می داند که در این دایره سرگردان هستند

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، شما فردی صادق و خوش اخلاق هستید، ظاهر و ظاهر شما یکی است. شما در وادی خطرناک عشق سرگردان هستید، اما به لطف قلب پاک و نیت پاک شما، خداوند به شما کمک می کند که از مشکلات و نیش دشمنان محافظت کنید.

طالع بینی تولد خرداد

شما در کنار لاله مغرور و ریا هستید

تو همسفر صبا با رایحه جک فروت

غنچه هم باشد، کار دنیاست

تو مثل باد بهاری آشفته ای

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد حوت عزیز نشان دهنده این است که باید کار نیک انجام دهید و از بنده خدا انتظاری نداشته باشید. خداوند پاداش کار نیک شما را در جای دیگر خواهد داد. رحمت خدا شامل حال می شود و گره حل می شود. تو کار خودت را بکن؛ دشمن شکست خواهد خورد و هر چیزی را که لمس کنید به طلا تبدیل می شود.

طالع بینی تولد تیر

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ای دوست عزیز دوستت را فراموش کردی

هرگز فراموشت نمی کنم؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز این گونه تعبیر می شود که شما رفتاری سرشار از محبت و مهربانی دارید و عشق خود را از هیچکس دریغ نمی کنید. برای جلوگیری از ضرر و رسیدن به رفاه و خوشبختی با افراد مجرب و متخصص مشورت کنید. ثروت دنیوی اگرچه برای آسایش و رفاه است، اما ابدی نیست. از معتاد شدن به مادیات بپرهیزید. زیرا عشق و شفقت سرمایه بی نهایت است.

طالع بینی تولد مرداد

دامن کاشان همیشاد در نوشیدنی زرکیده

صد ماه پیش جیب عصا پاره شد

زنهار تا حد امکان تک فکر است.

دنیا بی وفا است، نور هر دو

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، روزهای شادی و کامیابی فرا رسیده است و شانس به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. مراقب غرور و تکبر باشید، تکبر عاقبت خوبی نخواهد داشت. فقط به فکر خودت نباش، با مردم با مهربانی رفتار کن و دست ضعیفان را بگیر. ورود به دنیا چند روز بیشتر طول نمی کشد و رفع کدورت در اسرع وقت مفید است.

طالع بینی تولد شهریور

خطاب به جانشینان سلطان که این دعا را خواندند:

به لطف پادشاه یک گدا در نظر گرفته شد

از دشمن جان تو به خدا پناه می برم

خدایا به آن شهاب نافذ کمک کن

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، شما به آینده خود امیدوار هستید، اما حریف شما فردی بسیار شجاع است. از آن غافل نشوید و فراموش نکنید که از درگاه خداوند دعا کنید تا امورتان به خوبی پیش برود.

طالع بینی تولد مهر

تو که همیشه به خودت افتخار میکنی

اگر شما را دوست نداشته باشند، بخشیده می شوید

پوست زرد و دردناک است

مسکن برای عاشقان

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد کسی که بذر مهر و محبت در وجودش نباشد نمی تواند از زندگی بهره زیادی ببرد. صداقت یکی از بهترین چیزهایی است که یک فرد می تواند داشته باشد. نقاط ضعف خود را بشناسید و پس از رفع آنها، برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود به جلو حرکت کنید. از غرور و تکبر بپرهیزید و همه جوانب مشکل را در نظر بگیرید تا دچار اشتباه نشوید.

طالع بینی تولد آبان

زالف آشفته، عبوس، خندان و مست است

پیراهن چاک در دست، غزل سرا و صراحی

نرگس شاد است، لبانش غمگین است

نصف شب اومد روی تختم نشست

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که کسی که دارای هوش و استعداد است، هرگز نباید ناامید شود. از منافقان و افراد خوش نیتی که باطن سیاه خود را سفید و زیبا جلوه می دهند دوری کنید. به بازو و تلاش خود امیدوار باش و به پروردگار توکل کن.

طالع بینی تولد آذر

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

ترجمه

فال امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید رفتار خوب و شخصیت خوشایند شما توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. مهربانی، زیبایی و کمال شما در بالاترین سطح است! شما عهد و پیمانی بسته اید که نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. خدا را شکر کن که چرخ به دلخواه تو بچرخد و از لطف یک فرد خاص بهره مند شوی. نیت قلبی شما محقق خواهد شد و وضعیت شما روز به روز بهتر خواهد شد.

فال برای متولدین دی

نه، آن که سرخ می شود عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع مقابلش را می‌شناسد

وفادار باش و به قولت وفا کن، یاد بگیر

وگرنه هر که به دماغت بیاید ظلم را می فهمد

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز به سطحی نگری و عدم تصمیم گیری بر اساس ظاهر تعبیر می شود. توجه داشتن؛ بعضی ها می خواهند شما را فریب دهند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. قدر این واقعیت را بدانید که کسی در کنارتان است که شما را راهنمایی کند. اگر به آن گوش دهید، به نظر می رسد که تمام دنیا در دستان شماست.

طالع بینی تولد بهمن

یک مکان امن و یک دوست مهربان

گرت همیشه در دسترس خواهد بود، زا توفیق

دنیا و کارش در برابر هیچ چیز نیست

من هزاران بار در مورد این موضوع تحقیق کرده ام

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز، اینطور تعبیر می شود که دوستان صادق و دلسوز ارزش دارند زیرا پیدا کردن یک دوست خوب به این راحتی نیست. شما در جستجوی خوشبختی هستید بدون اینکه بدانید خوشبختی واقعی در دسترس شماست و بدون اینکه بدانید چگونه از آن استفاده کنید. فرصت ها را غنیمت بشمارید زیرا دقایق از دست رفته بازگشتی ندارد.

طالع بینی تولد اسفند

بیا وقتی شاه منصور می آید

وعده فتح و بشارت مهر و ماه آمد

جمال بختزا به ظفر نقاب زد

کمال عدل به فریاد شاکی پاسخ داد

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید در کار خود موفق خواهید بود و خبرهای خوب و خوشی دریافت خواهید کرد. این پیروزی ها نتیجه تلاش و تلاش شماست. به یاد داشته باشید که برخی از افراد به دنبال سود هستند تا از شما سوء استفاده کنند و شما را به بیراهه بکشانند. باهوش و با ملاحظه باشید و از محیط اطراف خود غافل نشوید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :