اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ از سرنوشت شما چه نوشته است؟

به گزارش شمانیوز : یکی از انواع مختلف زودیاک، برج حافظ است. خیلی ها قطعا به فال حافظ اعتقاد دارند. برج حافظ برگرفته از اشعار شاعر ایرانی حضرت حافظ است. برج حافظ در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. 8 چهارشنبه در ادامه نشان حافظ آذر 1402 را در زیر می خوانید.

فروردین :

یک طلسم بسازید و بازار جادویی را بشکنید
غرور و افتخار سامری را جریحه دار کنید
به بادهای جهان
بر اساس آیین سروری کلاه گوشه را بشکنید

ترجمه:
مدت هاست که زندگی شما راکد بوده و انتظار برای تاکسی مشکل شما را حل می کند. بدانید که این مشکل توسط هیچکس جز شما قابل حل نیست. این تنبلی و بی علاقگی را کنار بگذارید و با تلاش فراوان برای رسیدن به خواسته هایتان تحولی در زندگی خود ایجاد کنید. به ارزش وجودت پی ببر، تو طبیب درد خودت هستی.



اردیبهشت ماه :

ایشم همیشه از کار من لذت می برد

الحمدلله خوب است
ای بخت سرکش، آن را بردار
گه جام زر کش گه لال مورد نظر

ترجمه:
چرخ به سوی رضای شما می چرخد ​​و زمان موفقیت فرا رسیده است انشاالله به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و به رفاه و سعادت خواهید رسید. به دنبال حسودان و توطئه ها می گردند، از حسودان و ریاکاران دوری می کنند، از تکبر و تکبر دوری می کنند تا این دوران نیکی و خوشی برای همیشه باقی بماند.



خرداد :

من آدمی نیستم که شهید و ساغر را رها کنم
محتسب می داند که اینها را کمتر انجام خواهم داد
عهد بهشت ​​چندان قابل اعتماد نیست
من با یک فنجان قول می دهم و با ساگار شرط می بندم

ترجمه:
اراده آهنین و تلاش زیاد شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبر و تلاش و پشتکار به هدف خود خواهید رسید و رویاهایتان محقق خواهد شد. در اطراف شما دوستان فریبنده ای هستند که نباید به آنها اعتماد کنید. قبل از هر کاری خوب فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.



تیر :

نباید حرف بد بزنیم و بی انصافی کنیم
لباس سیاه و همجنس گرایان را قرمز نکنید
تقصیر درویش و توانگر کم و بیش بد است
بدی این است که مطلق نباشیم

ترجمه:
قبل از هر تصمیم و اقدامی برای رسیدن به اهدافتان خوب فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید. شاد باشید و نگران امور دنیوی نباشید. اگر می خواهی در نظر دیگران مورد احترام قرار بگیری، به همه احترام بگذار و حق را حتی اگر دشمنت گفته باشد، رعایت کن و فقط از سخنان خردمندان اطاعت کن.



مرداد :

به زندگی او، به زندگی او خوش آمد می گفتی
این حداقل پیشنهاد خدمتگزاران او بود
از پوست کشکی فلاش نور می آید
که به روی هر دو چشم ما باز است

ترجمه:
حتی اگر به آنچه می خواستید نرسیدید، اجازه ندهید ناامیدی وارد قلب شما شود. شما فقط باید عزم و تلاش خود را برای رسیدن به خواسته قلبی خود افزایش دهید. نگران نباشید، هر اتفاقی بیفتد به نفع شما خواهد بود. اگر امروز به نتیجه دلخواهتان نرسید، انشاءالله فردا به آن خواهید رسید. به خدا اعتماد کن.

شهریور :

مخالف باد نوزید
ناز بنا نکن مگر تو بنای من
شهر معروف ماشو در میان کوه است
فرهادم تو نمیخوای من شیرین باشم

ترجمه:
در کار خود سنجیده و محتاط باشید. از عجله بپرهیزید. حفظ دوستان دلسوز و وفادار؛ زیرا این دوستان در مواقع فقر و تنگدستی به کمک شما خواهند آمد. برای برنده شدن در تجارت با افراد مجرب مشورت کنید و از غرور و تکبر بپرهیزید که عاقبت به خیری برای شما نخواهد داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا