اخبار روز سینما

فال روزانه بر اساس ماه تولد

به نقل از شمانیوز


فروردین

کسی که مخالف جریان است باید عواقب آن را هم بپذیرد. شما دوست دارید آزاد باشید و این آزادی به راحتی به دست نمی آید.

اردیبهشت ماه

تخیل مثل یک طناب دراز است که هر چه بکشی پایانی ندارد. خود را از این خیالات رها کنید و واقع بین باشید. به کسی که دوستش داری خیانت نکن با او صریح و صادق باشید.

خرداد

اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می شود دوباره احساس امیدواری و خوش بینی کنید. شما عاشق زندگی هستید، اما نباید خود را با رویاهای دور سرگرم کنید. زندگی باید از همین الان شروع شود و برای فردا غمگین نباشد.

پرت كردن

به دلیل اشتباه خود دچار بحران عاطفی خواهید شد. در حال حاضر هیچ کاری نمی توان در مورد آن انجام داد. باید صبر کنید تا ابعاد آن مشخص شود و سپس به فکر چاره باشید.

گاز گرفتن

شما در شرایطی هستید که تحت نظر هستید. هر کاری انجام دهید فوراً دیده می شود. باید مراقب رفتار و کردار خود باشید و اشتباه نکنید چون اتفاق بزرگی در انتظار شماست.

شهریور

شما نباید وقت گرانبهای خود را صرف امور بیهوده و دعواهای بی نتیجه با کسی کنید که ارزش شما را نمی داند. شما باید به تغییر این وضعیت فکر کنید و با کسی که از شما قدردانی می کند قرار ملاقات کنید.

مهر

این سرگردانی باید تمام شود. مسیر و هدف خود را مشخص کنید. در این صورت تکلیف شما نسبت به دیگران و وظیفه دیگران نسبت به شما مشخص می شود و روابط عاطفی شما حل می شود.

ممنوعیت

شما در موقعیت جدیدی هستید که باید انتخاب جدیدی داشته باشید. همیشه پایان کار را در نظر بگیرید و اقدام کنید وگرنه ضرر خواهید کرد.

آتش

شما بی پروا به دیگران اعتماد می کنید. شاید این نشانه حسن نیت شما باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

داد

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت های موجود توجه کنید. درست است که این حقایق تلخ و دشوار به نظر می رسند، اما پیروزی های خود را در متن این حقایق خواهید یافت.

بهمن

تاکید و اصرار شما بر برخی کارها مضر است. در زندگی انسان باید انعطاف پذیر و آرام باشد. باید اجازه دهید انگیزه های لازم برای مسائلی که ذهن شما را به خود مشغول می کند آماده شود.

اسفند

به جای گره زدن به آسمان و طناب و گول زدن خود، بهتر است با واقعیت ها روبرو شوید و شناخت دقیق تری از دوستان و خانواده خود داشته باشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا