اخبار روز سینما

فال روزانه انبیاء / فال انبیاء فردا شنبه 6 مرداد 1403 را اینجا بخوانید.


به گزارش شمانیوز : تقدیر انبیاء یکی یکی از روش‌های کهن و معنوی پیش‌بینی آینده بر اساس نام و تفسیر پیامبران الهی است. در این مطلب فال هفتگی انبیاء در 6 شنبه را در اختیار شما قرار می دهیم. مرداد ماه به طور جداگانه برای متولدین هر ماه ارائه می شود. این فال با اطلاعات دقیق تر و نکات مفید در مورد موقعیت های احتمالی به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم ها را برای هفته آینده بگیرید.

فروردین (قوچ) – هرتز. موسی (ع):

برای متولدین فروردین پیام حضرت موسی نشان از قدرت و رهبری دارد. در این هفته با اعتماد به نفس و اراده قوی به سمت اهداف خود حرکت کنید. از مشکلات و موانع نترسید و با تکیه بر توانایی های خود بر مشکلات غلبه کنید.

اردیبهشت ماه (گاو نر) – حضرت داوود (ع):

پیام حضرت داوود به نوزادان اردیبهشت ماه نشان دهنده هنر و خلاقیت است. در این هفته به توانایی های هنری و خلاقانه خود توجه کنید و از آنها برای بهبود وضعیت شخصی و شغلی خود استفاده کنید. همچنین به تعادل در روابط خانوادگی و دوستانه خود توجه کنید.

خرداد (جوزا) – حضرت سلیمان (ع):

هرتز پیام سلیمان به نوزادان خرداد نشان دهنده خرد و دانش است. در این هفته به دنبال افزایش دانش و یادگیری جدید باشید. از نصیحت و تجربه دیگران بهره ببرید و تصمیمات خود را با دقت و مدبرانه بگیرید.

تیر (برج السرطان) – حضرت یوسف (ع):

هرتز پیام یوسف به متولدین تیر این نشان دهنده زیبایی و عشق است. در این هفته به روابط عاطفی و خانوادگی خود توجه ویژه ای داشته باشید. با عشق و محبت به اطرافیان خود کمک کنید و از لحظات زیبای زندگی لذت ببرید.

مرداد (برج اسد) – حضرت ابراهیم (ع):

پیام حضرت ابراهیم به نوزادان مرداد نشان از ایمان و فداکاری دارد. این هفته به تعهدات خود پایبند باشید و با اعتقاد قوی به سمت اهداف خود حرکت کنید. از فرصت های پیشرفت و ترقی استفاده کنید.

شهریور (برج سبله) – حضرت ایوب (ره):

پیام حضرت ایوب به نوزادان شهریور نشان دهنده صبر و استقامت است. در این هفته با مشکلات و چالش ها با صبر و تحمل برخورد کنید. از تجربیات گذشته درس بگیرید و با آرامش به آینده قدم بگذارید.

مهر (برج میزان) – هرتز. نوح (ع):

پیام حضرت نوح به نوزادان مهر این نشان دهنده عزم و استقامت است. در این هفته با قاطعیت و پشتکار به سمت اهداف خود حرکت کنید و از موانع نترسید. به خانواده و دوستان خود اهمیت دهید و از حمایت آنها بهره مند شوید.

آبان (عقرب) – عیسی (ع):

پیام عیسی به نوزادان آبان نشان دهنده عشق و محبت است. در این هفته به روابط انسانی خود توجه ویژه ای داشته باشید و با محبت و شفقت به دیگران کمک کنید. مراقب سلامت جسمی و روانی خود باشید.

آذر (برج کمان) – حضرت یحیی (ع):

پیام حضرت یوحنا به نوزادان آذر نشان از پاکی و صداقت دارد. در رفتار خود در این هفته اصول اخلاقی و صداقت را رعایت کنید. از فرصت های جدید برای رشد و توسعه شخصی استفاده کنید و برای یادگیری جدید ارزش قائل شوید.

دی (برج جدی) – حضرت لوط (ع):

هرتز پیام لوط به نوزادان دی نشان دهنده هشدار و آگاهی است. در این هفته به هشدارها و نشانه های زندگی خود توجه کنید و از آنها برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید. به روابط خانوادگی و اجتماعی خود توجه کنید و از اشتباهات گذشته درس بگیرید.

بهمن (آکواریوس) – هرتز. محمد (ص):

پیام حضرت محمد به نوزادان بهمن این نشان دهنده رهبری و الهام است. در این هفته به فرصت های رهبری و الهامات درونی خود توجه کنید و از آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشید و از انرژی مثبت خود بهره مند شوید.

اسفند (حوت) – حضرت هارون (علیه السلام):

پیام حضرت هارون به نوزادان اسفند همکاری و همدلی را نشان می دهد. در این هفته به همکاری و همدلی با دیگران توجه ویژه ای داشته باشید و از این روابط برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. به احساسات و نیازهای دیگران بیشتر توجه کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا