اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا پنجشنبه 18 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین برج ابجد یکی فال که یکی از روش های سنتی پیش بینی آینده با ریشه در فرهنگ ایرانی است، با توجه به ترکیب حروف الف، ب، ج و د و رابطه آنها با اعداد، ماه تولد و سؤال مطرح شده تفسیر می شود.

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: bbb

نظر: اگر سخت کار کنید، فاصله زیادی با موفقیت ندارید، به زودی می توانید آرامش و آسایش پیدا کنید، شادی و شادی را به قلب خود بیاورید، اجازه ندهید مشکلات زندگی به قلب شما وارد شود، به زودی به موفقیت های بزرگی خواهید رسید. ثروت برای شما خوشبختی زیادی به ارمغان می آورد. منتظر شنیدن خبرهای بد نباشید. در عوض، ذهن خود را برای تصمیم گیری منطقی آموزش دهید. از رفتار ریاکارانه اطرافیانتان ناامید و دلسرد می شوید، اما با صداقت خود به هدف می رسید. اخلاص و اعتقاد به خود بهترین دارایی شماست. بدبینی و شک را از خود دور کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: شکست خوب است. خوبی و فراوانی به زندگی شما سرازیر می شود، می توانید به اهداف خود برسید و به آرامش برسید. آن را به تعویق بیندازید زیرا برای شما قابل تحمل نیست، ممکن است با مشکلات بزرگی روبرو شود. سفری را آغاز خواهید کرد که برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند. شما به زندگی با تصویر بزرگ نگاه می کنید، بنابراین یا نمی توانید بسیاری از اتفاقات را ببینید یا نسبت به آن بی تفاوت می مانید و باعث می شود بارها و بارها در یک سوراخ گزیده شوید. درک درستی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشد

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JA

تعبیر: به زودی گره از کار شما باز می شود، زمان مطابق میل شما خواهد بود، در آینده خوشبخت خواهید شد، این بهتر است; در زندگی مواظب خود باشید زیرا برخی به شما حسادت می کنند و می خواهند در کار شما جای شما را بگیرند اما به اذن خدا نمی توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. چیزی می شنوید که باعث می شود فرد جدیدی را ببینید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی ناراحت می شوید. این موضوع به هیچ وجه به شما مربوط نیست. از شانس خود شکایت نکنید، در عوض هر چه زودتر شروع به کار کنید. از کسی که در سختی ها کنار شماست قدردانی کنید، از صمیم قلب با او با مهربانی رفتار کنید.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: فال خوب نیست. نیت شیطانی در ذهن شما وجود دارد، در زندگی خود با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد، اگر بخواهید به کارهای نادرست و نامناسب در زندگی خود ادامه دهید، طالع بینی شما تیره می شود و مشکلات زیادی در درون شما ایجاد می کند. کمی با زندگی که الان دارید احساس بیگانگی می کنید و نمی دانید چه نقشی در زندگی خود دارید، بنابراین در تصمیم گیری دچار سردرگمی می شوید. خودتان را پیدا کنید و سپس وارد ماموریت های مختلف شوید. اتفاق جدیدی در زندگی شما می افتد و کسی قلب شما را می دزدد. این به شما انرژی جدیدی می دهد.

متولد شدن مرداد

علامت زودیاک شما: DBD

نظر: شما نشانه خوبی دارید. اتفاقات خوب و خوشایند در زندگی برای شما رخ می دهد، به هدف خود خواهید رسید، گسترشی در زندگی شما رخ می دهد، از شر افراد بدخواه در امان خواهید بود و شادی را در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. این به این معنی نیست که حساب پاک است. سوال خود را مستقیماً بپرسید تا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید. شما کسی نیستید که باید نگران این وضعیت باشید. دایره دوستان و شرکای خود را گسترش دهید. خودتان را به یک یا دو نفر محدود نکنید. اخباری که به شما می رسد را دقیق بررسی کنید.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر: فال مشخص است. به زودی غم ها از وجودت محو می شود، به غرور و موفقیت بزرگی دست می یابی، زندگی ات مرتب می شود، شادی را در درونت ایجاد می کنی و به ثروتی می رسی که به هدفت کمک می کند. شما در حال انجام یک ریسک بزرگ در زندگی خود هستید. با رفتار تند و پرتنش خود ناخواسته کسی را که خیلی دوستش دارید ناراحت می کنید. یک نفر ناخودآگاه با شما بازی می کند تا از موقعیتی به نفع خود استفاده کند، دوست و دشمن خود را بشناسید. بی دلیل از کسی سیاه نمایی نکنید وگرنه برایش عادت می شود.

متولد شدن مهر

ابجد فال شما:

نظر: رویاهای بزرگی دارید که برای رسیدن به آنها باید بیشتر تلاش کنید، در غیر این صورت هیچ یک از آنها برای شما محقق نخواهد شد. نگران وضعیت مالی خود نباشید، آینده بسیار خوبی در پیش دارید، فقط امیدوار باشید و قوی ادامه دهید. گاهی اوقات می توانید از سوراخ سوزن عبور کنید اما نه از در. اتفاقاتی که برایتان می افتد را خیلی جدی و سخت می گیرید، بیشتر این اتفاقات ساده و معمولی است، نیازی به چنین تحقیق و حساسیتی ندارد. فقط با کار اضافی خود را بیشتر خسته خواهید کرد. خوشحالی خود را دریغ نکنید و به اتفاقات رخ داده لبخند بزنید.

متولد شدن آبان

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: از روشن شدن مسائل و افشای اسرار خود می ترسید و نگران هستید، سعی کنید همه چیز را به خدا بسپارید و زبان خود را نگه دارید. اگر پول دریافت کردید آن را هدر ندهید زیرا تا چند روز آینده تحت فشار مالی خواهید بود. حق شما را نادیده نگیرید وگرنه نادیده گرفتن حقوق شما برای دیگران تبدیل به عادت می شود. در کار خود ثابت قدم باشید و از توصیه های بزرگترها استفاده کنید. به چیزهای دنیوی حریص نباشید، این بیهوده شما را خسته می کند. اگر چیزی شما را آزار می دهد، در مورد آن با کسی که به آن اعتماد دارید صحبت کنید.

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

تعبیر: رفتار نامناسبی از خود نشان می دهید که به زودی برای شما مشکل ساز می شود، سعی می کنید رفتار خوب و پسندیده ای از خود نشان دهید. اگر از اطرافیان خود سخنان نامناسبی درباره خود شنیده اید، بهتر است از آنها چشم پوشی کنید تا جلوی کار خود را بگیرند. مدیتیشن را بیاموزید و اجازه دهید اطرافیانتان در کارتان به شما کمک کنند. زندگی شما راحت تر خواهد شد. نگران نباشید، فرصتی خواهید داشت که به موقع آن را جبران کنید. گاهی اوقات باور کردن باعث می شود اشتباهات بزرگی مرتکب شوید. به اتفاقات و افراد با دقت و دقت نگاه کنید و اسیر احساسات لحظه ای نشوید.

متولد شدن دی

ابجد علامت زودیاک شما: cbc

نظر: اگر برای حل مشکلی تلاش می کنید، زمان زیادی طول می کشد و باید تلاش زیادی کنید، اما خدا با شما اینگونه است. فردی که به او وابسته هستید در کنار شما نیست، پس بهتر است از ذهن او خارج شوید. گاهی اوقات شما بسیار مثبت هستید، گاهی اوقات باید به آنچه می شنوید و می بینید شک کنید. اتفاقات و اتفاقات زیادی برای شما رخ خواهد داد که برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند. این روزها بیش از حد به مسائل بی اهمیت فکر می کنید و خود را مضطرب و بی خواب می کنید. مشکلات خود را بنویسید تا متوجه شوید که آنقدرها هم ترسناک نیستند.

متولد شدن بهمن

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: دشمنان و بدخواهان زیادی در اطراف شما وجود دارند که اگر همچنان نسبت به آنها بی تفاوت باشید، شما را شکست خواهند داد. روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید، اما روزگار جنبه‌های خوب آن را نیز به شما نشان می‌دهد، به شرطی که امید خود را به خدا از دست ندهید. اخباری را خواهید شنید که گرفتاری ها و غم های شما را برطرف می کند و مانند آب روی آتش به شما انرژی تازه ای می بخشد. از تنهایی بیا بیرون و درها را باز کن. کسی به دنبال شماست اگر واقع بینانه و منصفانه رفتار کنید، متوجه خواهید شد که در بهترین حالت خود هستید. بهتر است از این فرصت استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است صعود کنید.

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: بابا

نظر: شما نیت بدی دارید و خودتان می دانید که در صورت انجام این کار به دردسر می افتید، پس آن را رها کنید. اگر اطرافیانتان با شما ناسازگار هستند، سعی کنید با آنها مهربان باشید تا جلوی رفتارشان را بگیرند. متأسفانه شما مقدار زیادی از پول را از دست خواهید داد، بنابراین باید بیشتر مراقب باشید. بهتر است دل اطرافیانتان را به دست آورید و آنها را با خود ببرید. یکی از دوستان نزدیک به شما کمک می کند تا بخش جدیدی از استعدادهای خود را کشف کنید. قدر حضورش را بدانیم. برای درخواست کمک یا راهنمایی با شما تماس گرفته خواهد شد. صبور باشید و حتی اگر وقت ندارید پاسخ دهید و موضوع را نادیده نگیرید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا