اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا سه شنبه 16 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال ابجد روشی برای پیش بینی و تفسیر بر اساس الفبای نوشته شده با حروف عربی یا فارسی است. این فال با استفاده از این عدد تک رقمی به سوالات پاسخ می دهد و به عنوان یک روش سنتی و برای سنت های رایج استفاده می شود. پیش بینی و تفسیر

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: JAB

نظر: شما نیت بدی دارید. افراد زیادی در زندگی هستند که به شما حسادت می کنند و مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کنند. این بهتره؛ هر چه زودتر انرژی های منفی خود را از خود دور کنید تا از شر افراد بدخواه در امان بمانید، با بدگویی پشت سرتان آینده خود را تباه خواهید کرد. برای خرید یا فروش زیاد منتظر نمانید، همین امروز تصمیم بگیرید و اقدام کنید. یک امضا و یک توافق به نفع شماست. بهتر است فعلا به تلفنی که به شما داده شده پاسخ ندهید، بلکه راهی برای به دست آوردن زمان بیشتری برای فکر کردن پیدا کنید. برای خلق و خوی شما بهتر است هر چه زودتر فعالیت های جدید را شروع کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: bdc

نظر: فال مشخص است. گشایشی در زندگی شما ایجاد می شود، به زودی به اهداف و خواسته های قلبی خود خواهید رسید و در درون خود شادی ایجاد خواهید کرد، بهتر است قصد انجام معاملات پولی و مالی را داشته باشید. برای جلوگیری از سردردهای بزرگ در آینده با بزرگان خود مشورت کنید. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک کردن را داشته باشید. لذت زندگی لحظه اتصال است و به زودی این لحظه را تجربه خواهید کرد. با خیال راحت به دعوت نامه ارسال شده برای شما پاسخ دهید. میخوای بری این مراسم سریع جواب بده. شما مسئول حرف هایی هستید که به کسی می گویید، اگر آن شخص اکنون به سراغ شما آمده است، دریغ نکنید.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: BBA

نظر: فال خوب نیست. شما اهل اختلاف و اختلاف هستید، با این کار در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو می شوید، طالع خود را تیره می کنید، آینده خود را خراب می کنید، بهتر است؛ از انجام کارهای اشتباهی که باعث مشکلات زیادی برای شما می شود دست بردارید. بهتر است راه خود را از راه مبارزه و مشاجره پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید ناامیدی ها نیز به مشکلات شما اضافه می شود. به آنچه می شنوید یا دیگران از شما می خواهند پاسخ مثبت ندهید و مدتی فکر کنید. خودتان را دست کم نگیرید.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ADB

نظر: شما نشانه خوبی دارید. به اذن خدا خیر و برکت در زندگی شما جاری می شود و بهتر می شود; در راز و نیاز خدا تنبلی نکنید، از یاد و نام خدا غافل نشوید تا خداوند توفیق و سربلندی را در زندگی به ارمغان آورد و شما را به اهداف و آرزوهایتان برساند. در حال حاضر از نظر ذهنی یا احساسی در موقعیتی نیستید که بتوانید تصمیم درستی بگیرید. اتفاقات بدی که در گذشته برایتان افتاده بود روی شما تاثیر منفی گذاشت و متأسفانه بعد از این همه مدت نتوانستید این اتفاقات را فراموش کنید و همچنان احساساتی شده اید و کنترل خود را در جر و بحث از دست داده اید. هنگامی که استدلالی رخ می دهد، محیط را ترک کنید

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: AJA

نظر: اشتباه شما خوب است. به زودی گره از کار شما باز می شود که اگر قصد اشتباهی داشته باشید بهتر است; دست از این کار بردارید، برای شما مشکل ساز می شود، شخصی وارد زندگی شما می شود که برای شما موفقیت و سربلندی به ارمغان می آورد و شما را به پیروزی در آینده می رساند. تصمیم عاقلانه ای برای رسیدن به هدف خود بگیرید و سعی کنید درهای موفقیت را به روی شما باز کنید. ممکن است لازم باشد برای حل آن بر روی احساسات خود کار کنید، مشکل را سخت تر از آنچه هست نکنید. برای کمک به تصمیم گیری، سعی کنید منصف باشید و چیزی نگویید که بعداً پشیمان شوید.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: dbc

نظر: روزگار مطابق میل شماست، به زودی به خواسته ها و خواسته های قلبی تان می رسید و نیازهایتان برآورده می شود، به خدا توکل کنید و در کارتان معطل نشوید، سعی کنید بیشتر مراقب خودتان باشید، یک نفر دنبال شما و اوست. می خواهد مشکلات بزرگی برای شما در آینده ایجاد کند. از دیدگاه مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که برای خود ساخته اید خارج شوید و واقعیت اطراف خود را ببینید. در اطراف شما افرادی هستند که در اتفاقاتی که می افتد سهم دارند، شما از اتفاقات ناراحت هستید، اما بهتر است دیگر دعوا نکنید، حتی اگر امروز هیچ فایده ای ندیدید، اتفاقی که افتاده به نفع شما خواهد بود.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: cbc

تعبیر: دعوا و درگیری پیش روی شماست و شخصی می خواهد انتقام بدی را که در گذشته انجام داده اید بگیرد. شما باید خیلی مراقب باشید. مشکلات زیادی را در زندگی تحمل کرده اید اما امسال از هر نظر برای شما بهتر خواهد بود و در نهایت از شر مشکلات خلاص خواهید شد. قدر سلامتی خود را بدانید و از هر نی کوهی نسازید. از انتقاد از دیگران و تحلیل رفتار آنها خوشحال می شوید، اما باید بدانید که این کار باعث می شود تصویر مثبت خود را در مقابل دیگران از دست بدهید. شاید گاهی اوقات بهتر باشد که خود را به جای دیگری بگذارید و ببینید چگونه تصمیم می گیرید.

متولد شدن آبان

علامت زودیاک شما: BDD

نظر: افرادی که فکر می کنید دوستان شما هستند در واقع دشمن شما نیستند و به زودی متوجه این موضوع خواهید شد، پس از آنها دوری کنید. اگر مردم به شما حسادت می کنند، نباید موفقیت خود را به آنها بگویید، مطمئن باشید که این راه برای شما بهتر است. ممکن است بعضی چیزها را خوب درک کنید، اما این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری ممکن است مسیری را انتخاب کنید که از مسیر منحرف شود، کمی مراقب باشید، در غیر این صورت باید با دقت در صخره ها و دره هایی که سر راهتان قرار می گیرند پیمایش کنید. روزهای خوشی در راه است، فقط به برنامه ریزی ادامه دهید و از مشکلات نترسید.

متولد شدن آذر

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: متأسفانه اسرار شما فاش می شود و مشکلاتی برای شما پیش می آید، بهتر است حقیقت را بگویید و فرار نکنید. مشکلاتی خواهید داشت که باید غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و برای حل آنها از بزرگترها کمک بخواهید. اگر مشکلات مالی دارید در مدت کوتاهی برطرف می شود. باید برای کسی هدیه بخری این روزها احساس می کنید بین شما و فرد مورد علاقه تان فاصله است و به همین دلیل احساس ناراحتی زیادی می کنید. روزها تصمیمات مهم و جدی نگیرید، کمی به خودتان زمان بدهید.

متولد شدن دی

علامت زودیاک شما: DBD

نظر: مراقب خیانت و فریب اطرافیان خود باشید، زیرا این کار در نهایت به شما آسیب می رساند. شما دوستان بدی دارید که مدام شما را به انجام کارهای اشتباه تشویق می کنند، اگر نتوانید از آنها دور شوید به دردسر بزرگی خواهید افتاد. پولی را که برای سرمایه گذاری نیاز دارید دریافت خواهید کرد. خودت را دوست داشته باش تا یاد بگیری دیگران را دوست بداری. با دیگران همان کاری را انجام دهید که امیدوارید با شما انجام دهند. اخباری می شنوید که شما را بسیار خوشحال می کند، بدانید تصمیم بعدی بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و خودداری کنید. شما یک مهمان ناخوانده خواهید داشت.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: DAJ

نظر: اگر در زمینه ای تلاش کنید، قطعا با تکیه بر توانایی های خود به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت و به اهداف خود خواهید رسید. ممکن است شخصی از نظر عاطفی با شما ناسازگار باشد، بهتر است به او زمان بدهید و از سوء ظن دوری کنید. با اطرافیان خود مهربان تر باشید. هیچکس به شما بدهکار نیست افراد را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. کسی که لبخند بر لب دارد لزوما خوشحال نیست. مسئولیت حرف هایتان را بپذیرید، دروغ نگویید، در غیر این صورت مردم در ظاهر شما را تایید می کنند، اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نمی کنند.

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: آمریکا

نظر: ممکن است افراد بد نیت زیادی در اطراف شما وجود داشته باشند، اما خداوند با شماست و مطمئن باشید که او نمی گذارد آنها به شما آسیب برسانند. شما تصمیمات بزرگی برای خود گرفته اید اما اطرافیانتان از این موضوع آگاه نیستند و اگر بخواهید به تنهایی جلو بروید مانع خواهید شد پس بهتر است با آنها مشورت کنید. حضور فرزند کوچک در خانواده روحیه شما را از این به آن سو تغییر می دهد. راه خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید. مشغله کاری شما در این روزها نتیجه یکنواخت بودن زندگی شماست. روزهای سختی را پشت سر می گذارید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. منیت شما کمکی به شما نمی کند


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا