اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا دوشنبه 29 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال ابجد روشی قدیمی برای پیش بینی آینده و شناخت سرنوشت بر اساس حروف الفبای فارسی و معانی آنهاست. در فال ابجد هر حرف از حروف الفبا به عدد خاصی اختصاص می یابد و با ترکیب حروف نتایج متفاوتی به دست می آید. برج ابجد به عنوان یکی به عنوان یکی از روش های قدیمی و سنتی در فرهنگ ایرانیان شناخته می شود و بسیاری از افراد برای دریافت پاسخ سوالات خود از این روش استفاده می کنند. فال گیری اغلب در مراسم ها و مناسبت های خاص برای اهداف سرگرمی یا به عنوان وسیله ای برای اندیشیدن به آینده انجام می شود.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: بابا

نظر: زنی قد بلند سعی می کند از شما حمایت کند و با حرف هایش شما را راهنمایی کند، اما شما نسبت به او بی تفاوت هستید، دست از این کار بردارید، در آینده پشیمان خواهید شد. اگر تصمیم به ازدواج گرفته اید، باید فرد مناسب تری را برای خود پیدا کنید و آینده خود را به خطر نیندازید. شما با صبر و حوصله بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده اید. آخرین مراحل باقی مانده است، ناامید نشوید. کسانی که شاهد تلاش شما هستند برای شما احترام خاصی قائل هستند. یک شخص ناخواسته با رفتار خود باعث درد شما در ملاء عام می شود. از او دوری کنید تا زندگیتان آرام تر شود.

متولد شود اردیبهشت ماه

علامت زودیاک شما: BAB

نظر: اگر از یک تجارت بزرگ که حلال نیست سود ببرید و سعی کنید آن را در زندگی خود اعمال کنید، در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. حق نصی دور گردن شماست و باید آن را درست کنید زیرا این شخص شما را به شدت عصبانی می کند و ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. نتیجه صبر خود را در مسائل مالی خواهید دید. به حرف های کسی که شما را خوب نمی شناسد گوش دهید و هدف خود را دنبال کنید. شما باعث افتخار خانواده خود هستید. شما استعدادهای زیادی دارید. فقط باید به خودت ایمان داشته باشی.

متولد شود خرداد

علامت زودیاک شما: DDB

نظر: شما در دل خود قصدی دارید که نمی توانید آن را برآورده کنید، پس باید از آن صرف نظر کنید. اگر پول زیادی از دست دادید به دلیل سهل انگاری شماست و نباید کسی را مقصر بدانید. برای بهبود وضعیت مالی خود باید بیشتر تلاش کنید و تنبلی را کنار بگذارید. بهتر است سوالی را که جواب آن را منفی می دانید نپرسید و خود را در معرض خطر قرار ندهید. رفتن به یک جهت برگشت ناپذیر است. مراقب باشید. اجازه نده غم امروز فرداتو خراب کنه. هیچ شغلی و هیچ دری برای همیشه بسته نمی ماند. این روزها هم می گذرد.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: JJB

نظر: از انجام کارهایی که در ذهن دارید که شما را به دردسر می اندازد اجتناب کنید. شخصی مدام شما را به انجام کارهای اشتباه تشویق می کند، اما این فرد دوست شما نیست و باید از او دوری کنید. اگر در رفتار خود تجدید نظر نکنید، به زودی تنها و منزوی خواهید شد. شما فردی هستید که حرفه خود را دوست دارید، ذهنی باز و البته کمی وسواس دارید. گاهی اوقات فراتر از چیزی که به خاطر دیگری می خواهید، بزرگترین عشق است. به ادامه تحصیل یا یادگیری یک مهارت فکر می کنید؟ وقتی ماهی را از آب بیرون بیاورید تازه است. شما به پیروزی دست خواهید یافت که شما را از خودتان خوشحال می کند.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DAJ

تعبیر: موفقیت و پیروزی در انتظار شما خواهد بود و اگر در حوزه عاطفی ایرادی داشتید به زودی برطرف می شود. شما در حال شروع سفری هستید که ممکن است برای ماه عسل یا برای اهداف تفریحی باشد. اگر از نماز و فرایض الهی خود کوتاهی نکنید، زندگی برای شما بهتر می شود. چشمانت هنوز در جستجوی کسی است که آنجا نیست. برای تغییر، حتی اگر کوچک یا آشکار باشد، کافی است اراده داشته باشید و تسلیم نشوید. صبح نزدیک شد. خبرهای خوشحال کننده شما را خوشحال می کند. کار یا موقعیت جدیدی به شما پیشنهاد می شود، با چشمان باز به این موقعیت نگاه کنید.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: BDA

نظر: خداوند به شما لطف داشته است و می توانید در مدت کوتاهی به اهداف خود برسید، پس مواظب باشید از مسیر خارج نشوید. اگر در برخی مسائل ناامید هستید، باید تلاش خود را افزایش دهید و از غم و اندوه دوری کنید. اخبار نامناسبی دریافت خواهید کرد که برای مدتی شما را ناراحت و ناراحت می کند. این روزها مهربانی چیز کمیاب است. با غریبه ها و آشنایان مهربان تر باشید. غم و اندوه در دل شماست و هیچ چیز نمی تواند شما را عمیقاً خوشحال کند. حق با شماست، اما هنوز باید به خودتان کمک کنید. به یاد داشته باشید، شما نه تنها از آن خود هستید، بلکه دیگران نیز به شما وابسته هستند.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: آمریکا

نظر: عدم دقت خوب نیست. در زندگی شما درگیر مسائل خانوادگی خواهید شد که مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند، این بهتر است. برای جلوگیری از مشکلات در آینده، نگرش و رفتار درستی نسبت به اطرافیان خود داشته باشید، هرگز به کسی اعتماد نکنید که به نظر شما ناخوشایند است. گیر افتادن در گذشته و نگرانی در مورد آینده باعث می شود قدر لحظه را ندانید و از فرصت های فعلی استفاده نکنید. به کسی که با شما مهربان است بیشتر توجه کنید. اگر کسی شما را با یک سری دروغ فریب داده است، قبل از اینکه دیر شود به سوء ظن خود توجه کنید.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: فال مشخص است. به زودی گره از کار شما باز خواهد شد و در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت. شما به موضوعی فکر می کنید که خلاص شدن از آن دشوار است، گویی همه افکار شما را فرا گرفته است. برای رهایی از این بلاتکلیفی، حرف های خود را بدون درگیری بیان کنید و زمان را تلف نکنید. رضایت یک سرمایه تمام نشدنی نیست، راضی باشید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: AAB

تعبیر: شما نیت پاکی در ذهن دارید، در مدت کوتاهی به اهداف و خواسته های قلبی خود خواهید رسید و در زندگی خود به خوشبختی دست خواهید یافت، اگر قصد کسب درآمد و معاملات مالی دارید، اهمال کاری را امتحان کنید که می تواند شما را وارد کند. مشکل . برای یک تصمیم ساده با دو مسیر عجیب روبرو خواهید شد. دلت نگران کسی دور است. به دنبال فردی که ذهن باز دارد نباشید، برقراری ارتباط با این شخص برای شما دشوار خواهد بود، سعی کنید با افرادی که مانند شما فکر می کنند معاشرت کنید. نذر خود را به تأخیر نیندازید و به آن عمل کنید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: فال خوب نیست. در آینده با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد، باید بیشتر به خودتان توجه کنید تا بتوانید در درون خود پیروزی ایجاد کنید، بهتر است کسی به شما پیشنهاد اشتباه بدهد. آن را قبول نکنید زیرا در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد می کند. شما از چیز دیگری عصبانی هستید. یک نفر با قیافه افسرده ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، توجه کنید و نگذارید از شما سوء استفاده کنند، این روزها به اندازه کافی برای خودتان مشکل دارید، درگیری های خود را تشدید نکنید، اعصاب خود را کنترل کنید.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: dcc

نظر: غم بزرگی در وجودت نهفته است، به زودی این غم از تو دور می شود و آرامش را برایت به ارمغان می آورد، امتحان کن؛ در زندگی کارهای اشتباه انجام ندهید، با افکار درست به جلو حرکت کنید تا موفقیت و پیروزی در زندگی ایجاد کنید. اگر مدتی صبر کنید تا بدهی خود را دریافت کنید، ضرر نخواهید کرد. قبل از اینکه دیر شود از کسی که آرامش شما را به هم می زند دوری کنید، خوشبختی در دنیا زیاد است، خوشحالی خود را به شادی این شخص وابسته نکنید. لطفی را که از شما خواسته شده انجام دهید. برای رویارویی با یک مشکل خانوادگی آماده باشید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: bdc

نظر: فال مشخص است. شادی و خوشی در زندگی نصیب شما خواهد شد، به زودی وضعیت زندگی شما بهبود می یابد و به اهداف و خواسته های قلبی خود در زندگی خواهید رسید و در آینده به خوشبختی خواهید رسید. ما احساس می کنیم که باید مخفیانه با خدا صحبت کنیم و به آرامش و آسایش برسیم. در مورد مسائل خانوادگی کمی سرسخت هستید. شما تنهایی را دوست دارید و گاهی اوقات نمی خواهید آن را با کسی در میان بگذارید. از فردی که پس از چند یادآوری باز هم به شما احترام نمی گذارد و از شوخی زیاده روی می کند دوری کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا