اخبار روز سینما

فال روزانه ابسد / فال ابسد فردا جمعه بیست و ششم مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال ابجد روشی عرفانی بر اساس حروف ابجد و محاسبات عددی برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات انسان است. فال ابجد از موقعیت عددی هر حرف برای تفسیر سرنوشت و پیش بینی آینده استفاده می کند و قدمتی چند هزار ساله دارد.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر : رحمت خدا بر حال شما سایه افکنده و از گرفتاری خلاص می شوید. اگر تصمیم گرفته اید مسیر جدیدی را برای زندگی خود شروع کنید، استخاره را امتحان کنید. یکی به شما چیزی می گوید که خیلی ناراحت می شوید، اما سعی نکنید تلافی کنید، آن را به خدا بسپارید. به یاد داشته باشید که هیچ کس نمی تواند دو هندوانه را با یک دست بلند کند. فشار بی مورد به خود وارد نکنید. برای جلوگیری از خم شدن کمر تا جایی که می توانید بار را بلند کنید. مراقب کسی باش که برایت عزیز است. امروز باید در یک بحث مداخله کنید.

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: ADJ

نظر: شما نیت بسیار بدی دارید و با این کار نه تنها برای خود بلکه برای اطرافیانتان نیز مشکل ایجاد می کنید. اگر می خواهید ملکی را معامله کنید، سعی کنید در معامله منصف باشید. یک نفر به حرف شما گوش می دهد، پس همین الان او را راهنمایی کنید، چون در وضعیت بدی قرار دارد. در محل کار اتفاقات خوبی برای شما می افتد، این روزها بیش از حد به دنیا فکر می کنید و از لذت بردن از لحظات خود غافل می شوید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. مشکل با مصادره پیچیده تر می شود. برای رهایی از سردرگمی، با دوستی که مانع حرکت شما به سمت هدفتان می شود صحبت کنید.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: از نگرانی دوری کنید و به خدا توکل کنید، مطمئن باشید به زودی اوضاع به نفع شما خواهد شد و به خواسته خود خواهید رسید. اگر تصمیم به ازدواج گرفته اید در این زمینه بیشتر تحقیق کنید تا خداوند شما را ناکام نگذارد. به زودی یک تغییر کلی در کار و زندگی شما ایجاد خواهد شد. این تغییر همه را خوشحال و راضی خواهد کرد. شما در حال انجام کاری بسیار متفاوت از گذشته هستید، این کار به شما امکان می دهد به جلو و پیشرفت بروید به شرطی که آن را با دقت و سرعت بالا انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ABC

تعبیر: آرزویی دارید که به زودی محقق می شود و از شر مشکلات خلاص می شوید. شاید تصمیم گرفتید کار مهمی را شروع کنید، اما شانس در حال حاضر با شما نیست، پس تسلیم شوید. پولی دریافت می کنید که حلال است نه شرعی و نباید در زندگی از آن استفاده کنید. زیاد درگیر داستان جدید نشوید. برنامه های سفر خود را به تعویق بیندازید. ملاقات با کسی وضعیت شما را زیر و رو می کند. بهتر است خود را برای تغییر آماده کنید. نیازی نیست به دیگران توضیح دهید که چه کاری می خواهید انجام دهید، فقط خودتان را به دردسر می اندازید.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JAD

نظر: رازهایی برای شما فاش می شود که شما را آزار می دهد و ناراحت می کند، اما تا زمانی که همه چیز را متوجه نشده اید، خود یا هیچ کس را سرزنش نکنید. یک نفر به شما کمک می کند تا یک کار را انجام دهید و وضعیت مالی خوبی داشته باشید، همیشه سعی کنید در کنار او باشید. اخباری را در تلفن می شنوید که نفس کشیدن را آسان می کند. در جمعی حرفی زدی که ناخواسته دیگران را گمراه کرد. هرچی بیشتر توضیح بدی بدتر میشه یک نفر با شما تماس می گیرد و به شما توصیه می کند کاری انجام دهید، مراقب پیشنهادی که به او می دهید باشید.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: تغییرات عمده ای در زندگی شما رخ خواهد داد که شما را قادر می سازد به رفاه و خوشبختی دست یابید. اگر نسبت به روابط عاشقانه خود بی تفاوت هستید، بدانید که این کار ضربه بزرگی به شما وارد می کند. کمی نصیحت کن و به حرام روی نیاور. زیاد به حرف مردم توجه نکن، یادت باشد کار کردن عار ندارد، مهم این است که به کسی نیاز نداشته باشی و دستت روی زانو باشد. اتفاقی در حال رخ دادن است که قلب شما را گرم می کند. مراقب فردی که دوستش دارید باشید. به طور تصادفی او را ناراحت نکنید.

متولد شود مهر

ابجد فال شما:

نظر: شما در مسیرهای درست زندگی قدم خواهید گذاشت و شادی را در خود ایجاد خواهید کرد، آن را امتحان کنید. به نیازمندان کمک کنید تا خداوند در آینده شما را دستگیر کند و شما را به اهدافتان برساند، به زودی از کسی خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که شما را تسلی دهد. شما به چیزی یا چیزی وابستگی شدیدی پیدا کرده اید به طوری که از چیزی نمی ترسید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار می گیرید. دیگران را قادر می‌سازید که از شما پیروی کنند. مقدمات تکمیل نشده، هنوز کامل نشده است، اگر می خواهید موفق شوید، به یاد داشته باشید که مراقب و مصمم باشید.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: آینده روشنی در پیش رو دارید، در مدت کوتاهی به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید و مشکلات زندگی خود را از بین می برید، به ثروت بزرگی خواهید رسید که موفقیت در زندگی را برای شما به ارمغان می آورد و شما را از مشکلات دور می کند. ، سعی کنید؛ نسبت به زندگی خود بدبین نباشید و ناامیدی را از زندگی خود دور کنید. از فرد ضعیف النفس و غیرقابل کنترل اطراف خود متنفر خواهید شد و از او دوری خواهید کرد. شما قلب خوبی برای درک افراد اطراف خود دارید. اخیراً به مادیات اهمیت زیادی داده اید، در یک معامله سود خوبی خواهید داشت، در یک موضوع خانوادگی زیاد مشتاق نباشید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: bbb

نظر: فال خوب نیست. شخصی با مهربانی به شما نزدیک می شود و می خواهد برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کند، باید بیشتر مراقب باشید فریب ظاهر اطرافیانتان را نخورید، در غیر این صورت مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کنند و شما را به اشتباه می اندازند. به زودی شاهد تحولات بسیاری خواهید بود که سهم بسزایی در آنها خواهید داشت. ممکن است برای ابراز علاقه خود هیجان زده یا ساکت باشید. وقتی صحبت از موضوعی می شود که اخیراً ایجاد شده است، کنترل نفس خود به نفع شما خواهد بود. از کلمات موثر برای بیان ناامیدی خود استفاده کنید.

متولد شود دی

علامت زودیاک شما: DBD

نظر: فالت خوب است. به زودی گشایشی در زندگی ات به وجود می آید، به خواسته های قلبی ات پی می بری و مغرور می شوی، اگر مریض باشی، از اسارت بیماری رهایی خواهی یافت و شادی و آرامش در زندگیت جاری خواهد شد، غمگین نباش. شما غمگین و عصبی هستید، به زودی مشکلات شما ناپدید می شوند. صحبت کردن با کسی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید. برای خرید یا فروش عجله نکنید و عقب ننشینید. پیشنهادات مختلفی از دور و نزدیک وجود خواهد داشت، اما فعلاً به نفع شما نیست که هیچ یک از آنها را بپذیرید. سفری را آغاز خواهید کرد که در بهبود روحیه شما بسیار موثر است.

متولد شود بهمن

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: فال خوب است. روزگار مطابق میل شما پیش می رود، در مدت کوتاهی به اهداف و خواسته های دلتان می رسید، به خوشبختی می رسید، ازدواجی در پیش روی شماست که به زندگیتان نظم می بخشد. و برای شما شادی و آرامش در زندگی به ارمغان می آورد. اگر از مکان یا شخص ناشناس درخواست کمک کردید، نگران نباشید، گره از جای دیگری باز می شود. کسی پیشنهادی به شما می دهد که شما را عصبانی می کند، صحبت کردن با این شخص نگرش شما را نسبت به یک مشکل تغییر می دهد، آنچه را که قرض می دهید به دست خواهید آورد، پس نگران نباشید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: فال خوب است. به زودی آرزوی قلبی شما محقق می شود و به هدف خود می رسید و این باعث سربلندی و موفقیت در زندگی شما می شود، سعی کنید در زندگی خود با خدا در راز و نیاز معامله کنید تا در آینده به اهداف خود برسید. نزدیک تر شوید و پیروز شوید. با آمدن فردی از خانواده، محل کار یا تحصیل تغییراتی در افکار شما ایجاد خواهد شد. کاری انجام می دهید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلاف بین شما و یکی این از اقوام شماست، فقط نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی اخیر شماست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا