به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از سنت های فرهنگی و ادبی ایران است که مردم با نیت خاصی به اشعار دیوان حافظ شیرازی مراجعه می کنند. در فال حافظ، افراد معمولاً یک جلد از دیوان حافظ را باز می کنند و روی یک سؤال یا موضوع خاص تمرکز می کنند. یکی آنها شعرهای خود را به صورت تصادفی انتخاب می کنند. فال به عنوان یک سنت فرهنگی و همچنین یکی یکی از جلوه های زیبای ادبیات فارسی به شمار می رود. هر نشانه ای از حافظ به عنوان پاسخی به پرسش یا نگرانی فرد تعبیر می شود.

طالع بینی تولد فروردین

گفتم ای سلطان زیبا به این غریب رحم کن.

او گفت غریبه بیچاره در حالی که به دنبال قلبش می گشت باید گم شود.

به او گفتم زمان گذشته و او گفت ببخشید.

چه بار خانه داری، درد چند غریبه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز، نشان می دهد که اگر امیدوار به موفقیت هستید، کمتر باید از هوس ها و هوس های خود پیروی کنید، زیرا فرصت های مهم زندگی را از بین می برند، اما اگر عقل و احساس را با هم ترکیب کنید، از انجام کارها به دلخواه خود دور نیستید. . . برای ادامه دادن

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

حتی اگر در صد راه گناه غرق شوم

تا اینکه با عشق خانواده مهربانم آشنا شدم

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، شما روزها را در انتظار گذرانده اید و این باعث درد شما می شود. برای رسیدن به هدف باید به خدا توکل کرد و از او کمک خواست. حتی اگر راه رسیدن به هدف طولانی و پر پیچ و خم باشد، ناامید نشوید، همه چیز را به خدا بسپارید. اگر به نحوی نتیجه نمی گیرید، راه های دیگری را برای رسیدن به آنچه می خواهید امتحان کنید.

طالع بینی تولد خرداد

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

شاهی بهتر از این گوشه نیست

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما فرد بسیار خوش شانسی هستید. هر جا بروی دیگران عقب نشینی می کنند چون در آنجا موفقیت تو قطعی است. کاری که انجام می دهید خارج از کنترل کسی است و به سلیقه خود شما بستگی دارد. مراقب باشید راه را اشتباه نروید زیرا دشمنان می خواهند شما را نابود کنند.

طالع بینی تولد تیر

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز این نظر را دارد: اگر باید به حرف همه دنیا گوش داد و حرف اشتباه کنندگان را نپذیرفت، نباید از صمیم قلب به پیروزی و موفقیت امیدوار بود. در گفتار و اعمال خود تجدید نظر کنید و بیشتر مراقب گفتار و اعمال خود باشید.

طالع بینی تولد مرداد

بنفشه گل باران کرد و خداحافظی کرد

تاب من خیلی دنیا به من داد

دلم گنجینه ای از راز بود و دستم طعنه آمیز

در را بست و کلید را به دلستانی داد

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز مقدمات رسیدن به هدف شما فراهم شده است. از قضا همه چیز پاک می شود و درهای بسته به روی شما باز می شود و سرحال می شوید و سرزندگی خود را بازی می کنید. فقط مراقب حریفان خود باشید تا این بار سرمایه شما را از بین نبرند. اسرار خود را برای کسی فاش نکن

طالع بینی تولد شهریور

بنفشه مثل یک تنبل تاب می خورد

پرده غنچه به لبخند دلگرم کننده شما آسیب می رساند

سلطان چشمان من تکیه گاه خیال توست

جای نماز است، پادشاه من، بدون تو جایی برای تو نیست.

در تعبیر فال امروز حافظ شهریور به نظر می رسد ماهی های عزیز تمام تلاش خود را کردید و به اذن خداوند زندگی آرامی برای خود ایجاد کردید. اکنون شاد زندگی کنید و از آنچه خدا به شما داده لذت ببرید. دوستان صمیمی خود را نگیرید زیرا هر فردی هر چقدر هم که بزرگ و کامل باشد به دوستان صادق نیاز دارد. نگران بدی های دنیا نباش چون زندگی زیباست.

طالع بینی تولد مهر

او در ترک خانه جانان تردید دارد

عاشق بی دل نمی گوید

وقتی یک کلمه خوب می خواهید منظور شما همین است

تردید در قیمت سیم و طلا وعده داده است

حافظ امروز به تو مهر ماهی های عزیز توصیه کرد که منتظر اخباری هستید که به زودی به شما می رسد. سپاسگزار این خبر باش و به عهد خود وفا کن و اگر عهدی داری وفا کن. هر کار سختی در دنیا با اراده ای قوی برای شما آسان تر می شود.

طالع بینی تولد آبان

یک صوفی رازی را از پارتو می دانست

گوهر هر کس توانایی او در دانستن این است

فقط از مجموعه گل سحر قدردانی کنید

همه کسانی که یک صفحه را می خوانند معانی آن را نمی دانستند

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که خوب است فعلا به قول خود عمل کنید. درست است که پشیمان شدی اما خودت را به دست سرنوشت سپردی. رحمت خداوند احوال تو را فرا می گیرد و به تو خوشبختی و ثروت فراوان می بخشد، اما مواظب باش در باد غفلت همه چیز را زود از دست ندهی.

طالع بینی تولد آذر

صبا به تهنیت پیر فروخته شد

فصل لذت و تجمل فرا رسیده است

هوای مسیح یک نفس است، باد یک برکت است

درخت سبز شد و مرغ بانگ زد

آذر حوت عزیز، امروز قصد تو به تعبیر حافظ این است که شخصی به یاری تو بیاید و تو را از ورطه درد و بدبختی نجات دهد. غم و اندوه شما به شادی تبدیل خواهد شد. شما کمی عصبانی هستید؛ سعی کن خودت رو کنترل کنی برای دور نگه داشتن مشکلات از شما، بین کسی جدایی ایجاد نکنید.

فال برای متولدین دی

من را ترک نکن، تو نور را دیده ای

سلام بر تو و دل شکسته ای

از شانس خود نترسید

تو در عشق عاقبت به خیر شدی

طالع بینی امروز شما دی ماهی عزیز می گوید برای رسیدن به اهداف خود باید عزم و اراده خوبی داشته باشید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در برابر سختی های راه سر خم نکن، غرور و تکبر را کنار بگذار. صبور باشید و با صبر بر موانع غلبه کنید. از کارهای عجولانه و استرس های بی مورد دوری کنید تا با آرامش و آرامش در جهت رسیدن به آرزوهای خود گام بردارید.

طالع بینی تولد بهمن

من با وفاداری به عشق تو چو شاما آدم شناخته شده ای هستم

سربازان شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

شب و روز از نگاه های غمگین نمی توانم بخوابم

وقتی از طلاق حالم بهم میخوره همین که مثل شمع گریه کنم کافیه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز اینگونه تعبیر می شود که شما در ذهن خود قصد و آرزویی دارید که با جدیت دنبال می کنید اما گاهی به آن سمت عجله می کنید. صبر کلید حل مشکلات است. شما یک قدم تا پیروزی فاصله دارید. کافی است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم تا با اطمینان پیروزی را در آغوش بگیریم.

طالع بینی تولد اسفند

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

هیچ کس نتوانست کمند شما را در چین پیدا کند

از اون ویولون ابرو و تیر چشم ناجا

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز می گوید چیزهایی را برای دیگران نپسندید که برای خود نمی پسندید. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کنید و سعی کنید خود را از شرایط خارج کنید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما