به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ روشی از فال گیری بر اساس اشعار و تعلیقات حافظ است. در فال حافظ، شخصی که می خواهد با تمرکز بر یک سؤال یا موضوع خاص فال بخواند، شعری تصادفی از دیوان حافظ می خواند. و با تفسير و تفسير آن آيه پاسخ سؤال يا مسأله مورد نظر را مي يابد. فال حافظ مبتنی بر اعتقاد به قدرت شعر و تأثیر آن در بیانات پنهانی و پیام های پنهانی است. این روش در فرهنگ ایرانیان رایج است و هنوز هم در مراسم خانوادگی، جشن ها و مجالس دوستانه استفاده می شود.

طالع بینی تولد فروردین

ای خرم از فروغ بستر لاله های عمر

دوباره بهار زندگی بی گل شد

امکان ملاقات تا چند روز دیگر وجود دارد

کار ما پیدا نشد این کار اومر است.

تعبیر امروز فال حافظ فروردین حوت عزیز نشان می دهد که تا کی کار امروز را به فردا موکول کنیم و در شیرینی بی خوابی غرق شویم؟ آیا واقعا در مورد آینده خود مطمئن هستید؟ امروز را طوری زندگی کن که انگار فردایی وجود ندارد. هر کاری میخوای انجام بده و خاطرات قشنگی به جا بگذار امروز شاید فردایی نباشد.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

شراب بگش و بنده خوب دو دام هستند

تا خردمندان جهان از کمند خود فرار نکنند

من عاشق تو هستم، رند، مست و سیاه نامه

خدا رو شکر دوستان شهرستان بی گناه هستند

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، متأسفانه ظاهر دنیا به قدری خودنمایی است که گاهی حتی افراد باهوش و خردمند را به دام می اندازد. باید بیدار باشی برای تحقق بخشیدن به نیت در ذهن خود تلاش زیادی می طلبد. هر چه زودتر نیت خود را برآورده کنید، زیرا به نفع شماست.

طالع بینی تولد خرداد

من شراب تلخ قوی می خواهم

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان نجات پیدا کنیم

اظهار نظر درباره دراویش تناقض بزرگی نیست.

سلیمان نظرات بسیار تندی علیه مورش داشت

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که سخت کردن زندگی ارزش این همه درد را ندارد. دو روز در دنیای فانی حق دیگران را تضییع نکنید. از ظواهر دوری کنید و فریب ظواهر دنیوی را نخورید. دست از رویاهای غیرممکن بردارید.

طالع بینی تولد تیر

عشق و جوانی و شراب لعل فام

انس و شورای رقیبش مدام مشروب می خورند

هر که این لذت را نخواهد، اقبال او را تباه می کند.

اگر این مجلس نپذیرد حیات بر او حرام است.

طالع بینی امروز شما تیر طبق نظر ماهی عزیز، خداوند شما را انسان خوشبختی آفریده است. زیرا همه امکانات و ابزار لازم برای پیشرفت و ترقی شما را در اختیار شما قرار داده است و باید قدر این نعمت های خداوند را بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید; در غیر این صورت زندگی خود را حرام می کنید و می توانید زندگی شادی داشته باشید.

طالع بینی تولد مرداد

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب پر امید من است که به هیچکس اهمیت نمی دهد

حتی اگر همین کلمه داستان من را همه جا می برد

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، هر چند ممکن است از افراد فریبکار و ریاکار دلسرد و دلسرد شوید، هر چند از اطرافیانتان خسته شده اید، حتی اگر نسبت به همه بدبین هستید، عینک بدبینی خود را بردارید. اگر دیگران را دوست داشته باشید، دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت، اما بدانید که با حفظ پاکی نیت و صداقت در کارتان می توانید به اهداف خود برسید.

طالع بینی تولد شهریور

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

دست از خواستگاری دنیا بردار این پیرمرد

قرقره می نشیند و جدا می شود

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، چقدر خوش شانس هستید که به آرزوی قلبی خود می رسید، تجارت و صنعت شما بالا می رود و پای صحبت همه مردم خواهید بود. می خواهی صد سال در یک شب سفر کنی. مراقب افراد شروری باشید که می خواهند شما را نابود کنند. برکات زیادی در راه است. دنیا فانی و موقتی است، سعی کنید از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی تولد مهر

من چشمانی دارم که در آن ابروی کمانی خون استفراغ می کند

دنیا از آن چشم و آن ابرو شیطنت های زیادی خواهد دید.

من غلام آن چشمی هستم که در خواب با آن مست می شوی

روی آن گل نگارین است و سایه ابرو سیاه است

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به تو توصیه کرد که اینک که با زیرکی و گوشه گیری در دام عشق افتاده ای بدانی که بی حوصلگی و غم هایت بیهوده است. بیش از این خود را عذاب ندهید و از آینده ناامید نشوید. بدانید که در بین رقبای خود انتخاب خواهید شد. آنها بیرون خواهند ماند و شما کسی هستید که به هدف خود می رسید.

طالع بینی تولد آبان

زین خوبی که روی صورت گل می کشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

با هفت پرده به بازار می روی

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که خداوند به اندازه نیاز به شما فراوانی می دهد. نیت خود را با دقت در نظر بگیرید و برای انجام آن عجله نکنید. زیرا تحقق این نیت مستلزم تمهیدات بیشتری است که در حال حاضر کم است. از دوستان و اطرافیان قابل اعتماد و دلسوز کمک و مشاوره بگیرید تا انشاالله در آینده ای نزدیک آرزوی قلبی خود را برآورده کنید.

طالع بینی تولد آذر

کمکم کن لیوان بگیرم

بازار بتن سقوط خواهد کرد

افتادم تو دریا، ماهی

برای گرفتن دوستم از انگشت شست

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید شما از رقبای خود جلوتر هستید و همه را خارج از زمین شکست خواهید داد. شانس برنده شدن در دستان شماست، آن را از دست ندهید و اجازه ندهید رقبایتان آن را از شما بدزدند.

فال برای متولدین دی

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

من به دلیل نیت مخرب باور نمی کنم

داستان رنج، آخرین دوست در قدرت

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که دوران غم و اندوه به پایان رسیده است، بدبختی های زندگی به پایان رسیده است و اکنون سال های خوبی در پیش خواهید داشت.

طالع بینی تولد بهمن

دنیا دنیا را نمی خواهد

کسی که این حق را ندارد، این حق را ندارد

وضعیت گنگ قارون تا ابد باقی خواهد ماند

هیچ طلایی در دل فرخوان پنهان نیست

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز را چنین تعبیر می کنند: احتکار نکنید و به مردم آسیب نرسانید. به زندگی و لذت های آن فکر کنید، تلاش کنید تا زندگی شاد و راحت داشته باشید، پول ارزش چندانی ندارد و گنج کارون به مرور زمان از بین می رود.

طالع بینی تولد اسفند

شب بیدار شویم و نماز بخوانیم

بیا دردت را یک جا حل کنیم

از سایه پرنده خسته نباشید

بیا سایه میمون را بخواهیم

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید برای رسیدن به آرزوی قلبی باید راه سختی را با فراز و نشیب طی کرد که برای غلبه بر سختی های این راه اراده آهنین و تلاش فراوان لازم است. مواظب باشید به بیراهه نروید و از اجماع دوستان علاقه مند و آگاه بهره مند شوید و تا رسیدن به مقصود انشاالله شکیبا باشید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :