طالع بینی به معنای پیش بینی آینده با مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است. طالع بینی را می توان زیرمجموعه ای از طالع بینی دانست که به طور کلی به تولد فرد با توجه به هم ترازی موقعیت آسمانی مربوط می شود.طالع بینی موافقان و مخالفان قوی دارد. از یک سو گروهی هستند که طالع بینی را خرافه و تقلب می دانند و از سوی دیگر افرادی هستند که قاطعانه به طالع بینی اعتقاد دارند. سپس یک فال بر اساس زمان تولد خود خواهید خواند.

طالع بینی افراد بر اساس زمان تولد

متولدین ۶ تا ۸ صبح:

متولدین بهار در طول زندگی خود حوادث و اتفاقات مرموزی را تجربه خواهند کرد.با ید باید ذهن آنها همیشه آرام باشد تا بتوانند زندگی خود را کنترل کنند.اصولاً افراد به اسراف و تحمل شهرت دارند و به دلیل همین ویژگی آینده مالی آنهاست. در خطر است.

متولدین 8 تا 10 صبح:

افرادی که در این زمان از روز متولد می شوند، دوستی های اجتماعی خوبی برقرار می کنند، تقریباً در وضعیت خوبی هستند و پول نقش مهمی در زندگی آنها دارد.

با این حال، این افراد در طول زندگی خود استرس و اضطراب را نیز تجربه خواهند کرد.

با شخصیت افراد از روز تولدشان آشنا شوید

متولدین 10 صبح تا 12 شب:

شاید خوش شانس ترین افراد متولدین ساعت 10-12 صبح باشند، این افراد تقریبا در هر مسیری که می روند به موفقیت و هدف می رسند، در یک کلام زندگی سرشار از دستاوردها و غرور این افراد است.

متولدین بین 12:00 تا 14:00:

این گروه از افراد با سفرهای زیادی برای کسب و کار یا تفریح ​​زندگی متنوعی خواهند داشت. آنها افرادی هستند که با خوش شانسی، ذهن خلاق و مایل به پیروی از اعتقادات مذهبی احاطه شده اند.

اصولاً این افراد به خاطر مهربانی و رفتار خوبشان مورد ستایش قرار می گیرند.

متولدین 2 تا 4 بعد از ظهر:

متولدین این ساعت ارتباط مستقیمی با امور مالی و پولی خواهند داشت و این رابطه مربوط به امور تجاری، بانکی، حسابداری و … خواهد بود. کار به پایان خواهد رسید به طور کلی این دسته از افراد توانایی فوق العاده ای در مدیریت مالی و پول خواهند داشت.

متولدین 16:00 تا 18:00:

این دسته از افراد زندگی خود را پر از مسئولیت ها و امور مهم خواهند کرد. بعد از ازدواج قدرت بیشتری در زمینه پیشرفت خواهند داشت.انتخاب افراد حرفه ای برای برقراری ارتباط راه موثر موفقیت آنهاست.

متولدین 6 تا 8 شب:

افرادی که بین غروب و اوایل شب متولد می شوند در زندگی خود به افراد و اعضای خانواده اطراف خود وابسته هستند و اغلب با کمک آنها به اهداف خود می رسند. برای این دسته از افراد زندگی اجتماعی اولویت اول و زندگی خانوادگی در اولویت دوم خواهد بود.

متولدین بین ساعت 8 شب تا 10 شب:

این افراد از خلاقیت ذهنی بالایی برخوردارند، از مستعدترین و با استعدادترین افراد جامعه خواهند بود. متولدین این ساعت از شب همیشه انگیزه و امید موفقیت دارند و در هر زمینه ای که وارد شوند موفق خواهند بود.

متولدین 10 تا 12 شب:

طبق طالع بینی هندی، این دسته از افراد در آینده شغلی در زمینه املاک و مستغلات خواهند داشت. بی مسئولیتی یکی از ویژگی های منفی است که هم باعث شکست و هم موفقیت در زندگی آنها می شود.

متولدین 12:00 تا 02:00:

این افراد متفکر و ماجراجو هستند، اساساً در طول زندگی خود زیاد سفر می کنند و از این طریق لذت می برند.

متولدین این دوره علاقه بیشتری به رسانه به خصوص از نظر شغلی خواهند داشت.

متولدین ۲ تا ۴ صبح:

این دسته از افراد در زمینه تغذیه و آشپزی و به طور خلاصه در تمامی امور مربوط به مواد غذایی و خوراکی موفق خواهند بود و در این زمینه مطابق با روحیه خود کارهایی را انجام خواهند داد.

وضعیت خانوادگی و مالی این گروه در وضعیت خوبی خواهد بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *