اخبار روز سینما

فال ابجد 23 مرداد | پیش بینی سرنوشت با توجه به فال ابجد

فروردین

حروف علامت زودیاک شما: ب د ب

به زودی از شر مشکلات و مشکلات خلاص خواهید شد. منتظر دست خوب دیگران نباش و تمام تلاشت را بکن. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکل دارید، به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در تجارت خود موفق خواهید بود.

اردیبهشت ماه

حروف ابجد علامت زودیاک شما: آ ب د

به زودی یک فرد فوق العاده به شما کمک خواهد کرد و شما یک روزنه در کارت خود پیدا خواهید کرد و موفق خواهید شد. شما از شر افراد بد دور می شوید و دوستانتان به شما نزدیک می شوند. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید. اگر قصد دارید برای خود یا شخصی ازدواج کنید یا اگر در حال برنامه ریزی کاری یا معامله ای هستید، این کار را انجام دهید، شانس با شماست. فرزند صالحی عطا کن که قدم هایش برای تو نیکو باشد. از کالاهای غیرقانونی خودداری کنید. در نماز تنبلی نکنید، به فکر و اعمال و کردار خود توجه کنید تا آسیبی نبینید.

خرداد

حروف ابجد علامت زودیاک شما: ج د آ
به نظر می رسد که شما فردی فتنه گر هستید و درگیری ایجاد می کنید. دشمنی خود را رها کنید تا غمگین نشوید. زبانت را بگیر وگرنه دوستان و آشنایان توهین می شوند و تو را ترک می کنند. پس از مدتی، یک روزنه بر روی کارت شما ظاهر می شود و از یک مکان غیرمنتظره سود خواهید برد. برای رسیدن به سعادت و خوشبختی باید سخت تلاش کنید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و مورد علاقه شخصی قرار خواهید گرفت.

فال ابجد 23 مرداد | پیش بینی سرنوشت با توجه به فال ابجد

تیر

حروف ابجد علامت زودیاک شما: د د آ

علامت زودیاک شما قطعی است، به موفقیت خوبی دست خواهید یافت و بدخواهان و مخالفان را شکست خواهید داد و به هدف خود خواهید رسید. در روزهای آینده خبرهای خوشی به شما خواهد رسید. اگر به ازدواج یا معامله فکر می کنید، این کار را انجام دهید. شما با زنان چت خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

مرداد

الفبای علامت زودیاک شما: د آ د

نیت شما خیر است با رحمت به سوی شما باز می شود. از چشمان زخمی مردم نترس، مطمئن خواهی بود. در مورد همه چیز با خانواده خود صحبت کنید. همیشه رضایت خدا و بندگان خدا را در نظر داشته باشید. شانس با شماست

شهریور

حروف ابجد علامت زودیاک شما: ج ب ب

آنچه را که از خدا می خواهی به دست خواهی آورد، اما بر عهد خود وفادار باش و خلاف وعده عمل نکن. اگر فکر و ذهن خود را یکی کنید و در کارها به خدا اعتماد کنید به هدف خود خواهید رسید. یکی از نزدیکان شما دلش برایتان تنگ شده، بی اعتنا باشید و مشغول کار خود باشید، انشاءالله به زودی به آنچه می خواهید می رسید.

مهر

الفبای علامت زودیاک شما: آ د د

فال خوب است، اما اگر آرامش می خواهید، از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی زنی کوتاه قد با صورت سفید سعی در فریب شما دارد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید، پانزده روز به تعویق بیندازید تا تنبلی و غم و اندوهی که شما را مشغول کرده خلاص کنید. مدتی است که با خودت کلنجار می‌روی. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز دست اوست و هر چه صلاح ببیند اتفاق می افتد.

آبان

حروف علامت زودیاک شما: آ آ ب

اگر بیمار باشید در مدت کوتاهی سلامت خود را بازیابید و سالم غذا بخورید. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و سود خوبی در کسب و کار خود خواهید داشت. هر کس نیکی کنی به تو ضرر می رساند و پشیمان می شود. اگر قصد سفر دارید بروید، سفر خوبی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست داده اید، به زودی آن را به دست خواهید آورد. اگه مسافر داری زود برمیگرده اگر یکی از بستگانش در زندان باشد به زودی آزاد می شود. از شر بپرهیز و راه نیک را پیش ببر. اگر پول یا چیزی از جایی غیرمنتظره آمد، پس خدا را شکر کنید.

آذر

الفبای زودیاک شما: آ ب آ

ایمان خود را تقویت کنید. آنچه را که می خواهید و انتظار دارید از خدا بخواهید. به زودی امور شما سامان می یابد و به هدف خود خواهید رسید. البته با تلاش و اراده خودتان. شما از آنچه می ترسید مطمئن هستید. به خدا اعتماد داشته باش.

دی

حروف اول علامت زودیاک شما: ب ب ب

شما نیت خوبی داشته اید، فال با شماست و به موفقیت و خوشبختی دست خواهید یافت. همیشه خدا را شکر کنید، اگر قصد ازدواج، معامله یا سرمایه گذاری به عنوان شریک زندگی دارید، شانس با شماست، به شرط اینکه تلاش کنید. اگر با کسی رابطه دارید، به نفع شما تمام می شود.

بهمن

حروف ابجد علامت زودیاک شما: آ س س

خصومت خود را کنار بگذارید و اگر قصد انجام کار اشتباهی دارید یا فکر بدی در ذهن دارید، آن را متوقف کنید. از کسی که چشمان آبی و قرمز دارد دوری کنید. اگر کسی توسط شما صدمه دیده است، باید از او دلجویی کنید. اگر تمایلی دارید طی چند روز آینده دریافت خواهید کرد. شما مجروح شده اید. صدقه بدهید که به اذن خدا درست می شود. مراقب افکار بد، پول و درآمدهای غیرقانونی باشید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

اسفند

حروف علامت زودیاک شما: د د ب

از این قصدی که می کنید باید منتظر بمانید تا آرزویتان محقق شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد. اگر قصد انجام کار خوبی دارید، آن را انجام دهید. مواظب باش گناه نکن و به خدا توکل کن تا اوضاع را بهتر کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا