به گزارش بازتاب آنلاین Burç Ebced یا استخاره با حرف Ebced. یکی یکی از روش های طالع بینی و پیشگویی کهن است. در فال ابجد، فالگیر با در نظر گرفتن چند حرف از حروف الفبا و سپس انتخاب آنها به صورت تصادفی، به ترکیب های مختلفی از حروف می رسد که هر کدام تفسیر خاص خود را دارند. این نظرات مربوط به کار، ازدواج، سلامت، مسافرت و … است. ممکن است حاوی پیشگویی هایی در مورد موضوعات مختلف باشد. علامت ابجد از دیرباز در بین ایرانیان رواج داشته است. فال گیری هیچ مبنای علمی و منطقی ندارد و باید به عنوان یک سرگرمی صرف نگاه کرد.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: ABB

نظر: از فکر کردن به این نیت بپرهیز و خودت را به دردسر نینداز، قطعا خداوند راه های بهتری به تو خواهد داد. سرنوشت خود را بپذیرید و سعی نکنید با آن مبارزه کنید، فقط در نهایت ناامید و سردرگم خواهید شد. سعی کنید از دروغ گفتن خودداری کنید زیرا مورد تجاوز قرار می گیرید و آبروی شما آسیب می بیند. شما استعداد فوق العاده ای در حرفه یا هنر دارید، تمرین و سخت کوشی این استعداد را تقویت می کند و شما را به جایگاه خوبی می رساند. به یکی از اعضای خانواده سر بزنید، آنها دلتنگ شما هستند. برای گفتن چیزی باید از کسی اجازه بگیرید. تا حد امکان از مشاجره های خانوادگی خودداری کنید.

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

نظر: شما نیت خوبی دارید و مشکلات شما به زودی تمام می شود. تا چند هفته دیگر گره کارتان حل می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید. برای رسیدن به نیت خود باید تلاش خود را افزایش دهید و بر خدا توکل کنید. نیت شما محقق خواهد شد. ترس و اضطراب نباید برای شما معنایی داشته باشد، به خصوص که این ترس فقط در ذهن شماست. تلفن یک دوست دور را قطع نکنید. اگرچه نوشتن نامه ممکن است برای شما کار ساده ای باشد، اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. در اسرع وقت به تماس تلفنی پاسخ دهید.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: AJD

تعبیر: آرزوها و اهداف شما محقق خواهد شد و به موقعیت برتر در زندگی دست خواهید یافت. اگر مشکلات عاطفی در زندگی شما وجود داشته باشد، خداوند به زودی شما را از این مشکلات نجات خواهد داد. کسی سعی دارد از شما کلاهبرداری کند، مراقب باشید. بودن در جایی باعث می شود به طور اتفاقی چیزی را متوجه شوید. از این فرصت استفاده کنید. شما یک جلسه را به تعویق می اندازید و آن را به آینده موکول می کنید. این اشتباه است. این جلسه دریچه جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد. از شما دعوت شده است تا کاری به ظاهر خوب انجام دهید تا در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: ABB

نظر: مراقب رفتار خود باشید و سعی کنید با بزرگترها مهربانانه و درست رفتار کنید. زندگی ممکن است برای چند صباحی تلخ به نظر برسد، اما در دل خود ناامید نباشید زیرا خداوند روزهای خوشی را نیز برای شما در نظر گرفته است. اگر می خواهید کسی را با دروغ گفتن یا تقلب به دردسر بیاندازید، از آن دوری کنید زیرا به خودتان صدمه می زنید. به حرف های فردی که انرژی منفی دارد و مدام از شما انتقاد می کند گوش ندهید و کمتر با او صحبت کنید. شما هدف اصلی و اصلی خود را در مورد یک مشکل از دست داده اید و مدام حول خود می چرخید. اگر اوضاع را به هم نزنید، رابطه عاطفی شما خوب است. نذرت را ادا کن

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: bcc

نظر: شما به فردی ناعادلانه تهمت زده اید و این باعث شده که نتوانید به آرزوها و اهداف خود در زندگی دست یابید. خداوند به زودی راهی برای شما باز می کند که برایتان سعادت و خوشبختی به همراه خواهد داشت، پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن و هرگز امیدت را به او از دست نده. بیش از حد مصرف نکنید. نگاه کردن به گذشته هیچ کاری جز غمگین کردن شما نخواهد داشت. از گذشته درس بگیرید و با قدم هایی استوار و امیدوار به سوی آینده حرکت کنید. شما باید منطقی باشید و از معامله بزرگ در مورد چیزهای کوچک اجتناب کنید. یک نفر از طرف شما تصمیم می گیرد و بار را از روی دوش شما برمی دارد.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ccc

تعبیر: طالع طولانی دارید و سعادت و خوشبختی از آن شما خواهد بود. اگر مشکل دارید، از یک فرد ارشد کمک بخواهید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند. مردم سعی می کنند به شما تهمت بزنند، مراقب باشید و سعی کنید در مقابل آنها بایستید، امیدوارم گزیده نشوید. شدت کار باعث نگرانی شما شده است و این روزها اضطراب مدام شما را آزار می دهد. آشفته نشوید، کارها را به گونه ای سازماندهی کنید که استرس کمتری داشته باشد و همچنین از یک دوست کمک بگیرید. حضور یک نفر در محیط کار یا زندگی شما ممکن است کمی شما را گیج کند، به او فرصتی بدهد تا بیشتر با او آشنا شود.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: cdb

نظر: امتحانش کن در زندگی بیشتر به خودتان توجه کنید تا در آینده به موفقیت و سربلندی دست یابید و خود را از غم نجات دهید، اگر بخواهید کارهای نادرست انجام دهید طالع شما را تیره می کند و با نابودی شکست مواجه می شوید. در انتخاب مسیر مشاوره و گفتگو به شما کمک زیادی می کند. انتخاب یک نوع سرگرمی می تواند برای اوقات فراغت شما بسیار مناسب باشد و روحیه شما را بالا ببرد. در حالی که خوشبختانه قضاوت بسیار خوبی دارید، دچار هیچ توهم نباشید. وقت آن است که مراقب خانواده خود باشید.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: JAD

نظر: اگر بیمار هستید، بهتر است از شر بیماری خلاص شوید و در زندگی خود شادی و نشاط پیدا کنید. به خودت صدقه بده تا از چشم مردم در امان باشی، بدنی سالم و سالم داشته باشی تا بتوانی زندگی خود را زیبا و شاد بسازی. متقاعد کردن شخص یا افراد برای پیروی از برنامه شما کاری غیر ممکن به نظر می رسد. افکار شما این روزها متمرکز نیست، شرایط را مرور کنید تا راه حلی پیدا کنید. از شر فردی که دانسته یا ندانسته رابطه عاطفی را مسموم می کند خلاص شوید، به هیچکس مدیون نیستید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: JA

نظر: به زودی از شر افراد بدخواه در امان خواهید بود و در آینده به سعادت خواهید رسید. اجازه ندهید ناامیدی وارد قلب شما شود و سعی کنید در مسیر موفقیت پیش بروید. قدر لحظات زیبای زندگی خود را بدانید و در کار خود فردی فعال باشید تا به هدف خود نزدیک شوید. هنگام تهیه مایحتاج کافی خرید کنید. بالاخره تصمیمی می گیرید که مدت ها در آن شک داشتید و اوضاع بهتر از چیزی که فکر می کردید پیش خواهد رفت. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید. از تغییر نترسید، این برای شما خوب است، بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: bbb

نظر: روزگار مطابق خواسته های شماست، به زودی زندگی تان سر و سامان می گیرد و شادی و آرامش به آینده شما سرازیر می شود، بهتر است در کارهای نادرست شرکت نکنید که مشکلات بزرگی برای شما ایجاد می کند و شما را خراب می کند. خودت را در گذشته غرق نکن، زندگی را با پستی و بلندی هایش بساز و نه ناامید باش و نه مغرور. تا زمانی که استقامت داشته باشید، روزهای پیش رو ممکن است پر از نور و طراوت باشد. شما از رقابت لذت می برید، اکنون زمان آن است که وارد میدان شوید، شک نکنید که شما برنده هستید.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: bcb

نظر: فال خوب است. به زودی روزنه ای در زندگی شما به وجود می آید که آینده شما را زیبا و شاد خواهد کرد و شما را از همه مشکلات و سختی ها نجات خواهد داد. قدر فرصت های زندگی تان را بدانید، به ویژه فرصت های مرتبط با حوزه کاری تان. شما محبوبیت خاصی در بین دوستان خود به دست آورده اید، این به دلیل تغییر رفتار و رفتارهای پسندیده ای است که پیدا کرده اید. حرکات بدنی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی برای شما مفید است.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: AJA

نظر: فال خوب نیست. کسی می خواهد در زندگی به شما صدمه زیادی بزند و در آینده باعث ناراحتی شما شود، این بهتر است. مراقب خودتان باشید تا بتوانید آینده خود را زیبا و شاد بسازید و زندگی خود را از مشکلات و مشکلات نجات دهید. اخیرا تمامی کارهای شما به تاخیر افتاده است و متاسفانه بسته، نامه یا خبری که می خواهید بشنوید با تاخیر به دست شما می رسد. انرژی خود را هدر ندهید و مدام خود را با دیگران مقایسه کنید و با خودتان مهربان تر باشید. این روزها هم می گذرد. از بحث بپرهیزید


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما