به گزارش بازتاب آنلاین علامت ابجد یکی یکی از انواع طالع بینی است یکی آنها محبوب ترین علائم زودیاک در نظر گرفته می شوند. برج ابجد بر اساس حروف الفبا است. تابلوی ابجد قدمتی طولانی دارد.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: بابا

تعبیر: غم و اندوه شما از بین می رود و در آینده موفق و سربلند خواهید شد، مال و ثروت فراوان خواهید داشت، این بهتر است; قدردان نعمت های بی شمار خداوند باشید و آینده ای زیبا بسازید. یک نماینده بدون اطلاع شما کاری را به نفع شما انجام می دهد. برای پیشرفت به کمک دیگران نیاز دارید. تعارض را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را زنده می کند. شما با کسی مکالمه ای دارید که خوب می شود.

متولد شود اردیبهشت ماه

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: شما یک بوته بلند دارید. به زودی گره از کار شما باز خواهد شد و در آینده به موفقیت و سربلندی دست خواهید یافت. بهتر است هیچ وقت در انجام کارهایتان تاخیر نداشته باشید که باعث مشکلات زیادی در زندگی شما می شود و شما را به دردسر بزرگی می کشاند. یک نفر برای مشاوره به شما مراجعه می کند، فقط گوش کنید و او را راهنمایی کنید، او را قضاوت نکنید و نصیحت نکنید. بعداً برای این کار وقت خواهید داشت. اگر درد بدنی مزمن دارید، آن را جدی بگیرید و با پزشک مشورت کنید. بیهوده خود را کتک نزنید.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DDA

نظر: شانس خوب است، رزق حلال به شما می رسد و در آینده موفق و سربلند خواهید بود. هرگز نگران مسائل بی اهمیت در آینده نباشید تا بتوانید به موفقیت و پیروزی دست یابید و خود را از همه مشکلات رها کنید. باشد که گذشته سخت و دردناک شما مسیر شما را روشن کند و با قدرت و امید به سمت آینده حرکت کنید. انجام یک معامله یا خرید چیزی شما را بسیار خوشحال می کند. به کسی که قلبش هنوز صاف نیست اذیت نکن پشیمون میشی. سر خود را پانسمان نکنید مگر اینکه درد داشته باشد.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: JJA

نظر: فال خوب است. شما در زندگی به هدف خود خواهید رسید و در آینده به خوشبختی خواهید رسید. در انجام کار خود برای رسیدن به هدف و کسب افتخار فعال باشید، به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. این روزها اتفاقاتی که شما را نگران می کند یکی پس از دیگری رخ می دهد. از آنها نترسید. این روزها تا جایی که می توانید فضا را خالی نکنید و نگذارید سیل اتفاقات شما را با خود ببرد. کمی صبور باش این دریای طوفانی در حال آرام شدن است. نگران نباش پشیمون میشی

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: dcd

نظر: فال خوب است. یک نفر خیلی به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به اهداف و خواسته های قلبی خود برسید و در آینده به خوشبختی برسید، آن را امتحان کنید. در کار خود عجله نکنید، برای رسیدن به هدف خود صبور باشید. جای دیگر عصبانیت خود را از دست می دهی و در جای دیگر عصبانیت خود را نشان می دهی. این روزها بهتر است وارد بحثی نشوید. لطف می کنی و دلت آرام می گیرد. با فردی آشنا خواهید شد که پیشنهاد بسیار خوبی به شما خواهد داد. به حرفاش گوش کن

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: JD A

نظر: خوش شانسی در پیش رو دارید و خداوند ثروت های زیادی به شما می دهد که از این به بعد شما را بی نیاز می کند. اسرار خود را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی شما را مجبور به صحبت کند زیرا ممکن است در این مورد مشکل داشته باشید. در همه چیز به خدا توکل کن تا موفق باشی. گذشته قابل بازگرداندن نیست. همه گاهی در مسیر زندگی قرار می گیرند و گاهی به سرعت جلو می روند. شما ریسکی را می پذیرید که پایان خوبی خواهد داشت. از فردی که نگرانش هستید خبرهای خوبی خواهید شنید. زمانی که انتظارش را دارید تمام نمی شود.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: آنچه داری پایانی ندارد و قبل از هر کاری حتما با خدا خلوت کن و استخاره کن. افرادی در اطراف شما هستند که سعی می کنند با حسادت شما را شرمنده کنند، مراقب آنها باشید و اگر توانایی مقابله با آنها را دارید، رابطه ای در مقابل شما قرار دارد که به نفع شما نیست که از آن دست بکشید. لازم است ایده ها و افکار آرمان گرایانه و کمال گرایانه خود را در مورد موضوع خاصی تعدیل کنید. هیچکس کامل نیست مشکل مالی حل خواهد شد. دوستان خوب خود را اضافه کنید و روابط اجتماعی خود را تقویت کنید. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: نیت شما خوب نیست و متأسفانه برای این کار به دردسر بزرگی خواهید افتاد. شما مدت هاست که از کسی رنجیده اید و می خواهید عمل او را تلافی کنید، اما بهتر است مسئولیت اعمال او را به خدا بسپارید. در نماز خود تنبلی نکنید سربلند و پیروز باشید. از کسی که حرفش با اعمالش مطابقت دارد یکی طرف نگیرید، این کار به اعتبار شما در نزد دیگران لطمه می زند. وقتی صحبت از مشکل مالی می شود، همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته هستید. شما به جایی دعوت خواهید شد که شما را بسیار خوشحال می کند.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

نظر: هدفی که به آن دست یافته اید با تلاش زیاد به دست می آید و نباید در این اقدام عجله کرد. خدا را نه تنها در سختی ها، بلکه در هنگام خوشی و سعادت نیز یاد کنید تا در سختی ها به شما کمک کند. اگر در کار خود گیر کرده اید از خدا بخواهید که آن را حل کند. روزهای آینده بسته به میزان پشتکار شما پر از نور و طراوت خواهد بود. از فردی که به شما بی احترامی می کند دوری کنید، مهم نیست چقدر دوستش دارید، ادامه این روند شما را خسته می کند. در میان جمعیت خبرهای خوبی خواهید شنید تا بتوانید خود را کنترل کنید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: DAJ

نظر: شما به قصد خود پی خواهید برد، اما باید عجله کنید و اجازه ندهید مخالفان از شما بگذرند. خداوند مشکلات شما را حل می کند و آنقدر سریع این کار را انجام می دهد که حتی باورش هم سخت است. اگر قصد دارید سفری را آغاز کنید، قبل از انجام این کار حتما با خانواده خود مشورت کنید. یک دوست جدید به شما لطف می کند، مطمئن باشید که نیت او خیر است. به یاد داشته باشید که گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش اخلاقی و مهربانی می تواند دایره دوستان شما را گسترش دهد. زندگی پست و بلندی بسازید و نه ناامید باشید و نه مغرور.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: dbc

نظر: شما در ذهن خود از این قصد رنج نمی برید، اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود و این کار را به هر طریق انجام دهید. معاملات سودآوری خواهید داشت که شما را در وضعیت مالی خوبی قرار می دهد. اگر از خدا چیزی می خواهی، شبانه روز دعا کنی و از انجام واجبات الهی غافل نشو تا رضای خدا محقق شود. اطرافیان شما با تصمیم مهمی که اخیراً در مورد یک موضوع مهم در زندگی تان گرفته اید مخالفت خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آنها نشوید و شجاعانه از تصمیم خود دفاع کنید، آنها اشتباه می کنند.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: DJB

نظر: فال خوب نیست. تغییرات و دگرگونی های عمده ای در زندگی شما رخ داده است که باعث ایجاد خشم و ناراحتی در شما شده است. مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کرده است، بهتر است هرگز در زندگی کاری عجولانه انجام ندهید. بهتر است وقتی به مشکل عاطفی می رسد ظرفی داغتر از خاکستر نشوید تا بعداً مجبور به تحمل حرف دیگران نشوید. با کسی که انتظارش را نداشتید ملاقات خواهید کرد و او کمک زیادی به شما خواهد کرد. یک مشاجره تجاری ایجاد می شود، آرام بمانید تا طوفان را پشت سر بگذارید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما