به گزارش شمانیوز : فال ابجد نوعی فال باستانی بر اساس حروف الفبای فارسی و معانی آنهاست. در فال ابجد به هر حرف از حروف الفبا عدد معینی تعلق می گیرد و فرد می تواند با استفاده از این اعداد به سوالات خود پاسخ دهد. فال ابجد اغلب به عنوان یک راه سرگرم کننده برای پیش بینی آینده یا راهنمایی در مورد مسائل مختلف زندگی استفاده می شود، این روزها فال ابجد طرفداران زیادی دارد.

متولد شود فروردین

ابجد فال شما:

نظر: شما نیت خیر دارید و به اذن خدا به همه چیز می رسید. خداوند یک مشکل بزرگ را از شما دور می کند و انسان را وسیله آن قرار می دهد. اگر قصد انجام کاری مهم را دارید، اکنون وقت آن است که وقت خود را صرف کنید و از آن نترسید. مواظب خودت باش تا مشکل زیادی نداشته باشی و بدان که خدا همیشه با توست. وقتی صحبت از یک موضوع تجاری یا تحصیلی می شود، به ذهن خود اعتماد کنید، نیازی به پریدن از این شاخه به شاخه دیگر نیست. شما علاقه ای به دانستن اسرار دیگران ندارید و یک رازدار بسیار قابل اعتماد هستید که باعث می شود کسی به شما اعتماد کند و صبور باشد.

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: ccc

نظر: خوش شانسی در انتظار شماست و اگر صبر و تحمل خود را افزایش دهید به زودی به آنها خواهید رسید. یک نفر قصد دارد شما را به دردسر بیاندازد و با حسادت خود مشکل ایجاد کند، مراقب او باشید. از وسواس و فکر کردن مکرر به یک موضوع بپرهیزید، ادامه این روند فقط باعث خستگی و ناراحتی شما می شود. دلت برای کسی تنگ شده که سالهاست ندیده ای، با روزگار روبرو شو و خودخواه نباش.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: خداوند به شما عاقبت بخیری داده و به زودی رنگ سعادت و خوشبختی را خواهید دید. مشکل عاشقانه داری ولی توکل کن به خدا به لطف خدا حل میشه. رفتار خود را برای رسیدن به موفقیت تنظیم کنید. برای تجارت یا کمک به شما مراجعه کردند، شما به دلیل مشغله کاری و زندگی این کمک را به تعویق انداختید و به آینده موکول کردید، بهتر است در اسرع وقت و در حد توان کمک کنید. شما از کسی ناراحت هستید و او حتی آن را نمی داند.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: BDA

نظر: شما نیت خوبی ندارید و متأسفانه برای این کار دچار مشکل خواهید شد. کسی دشمن شما خواهد بود، از او برحذر باشید زیرا رنج زیادی خواهید دید. شما مشکلی دارید که به زودی حل می شود و اگر با فاصله شخصی مشکل دارید به شما باز می گردد. پیشنهاد مالی ارائه شده به شما را با دقت در نظر بگیرید و از افراد با تجربه کمک فکری بگیرید. از صحبت با رئیس یا کارفرما و بیان خواسته های خود بدون ترس نترسید. انتظارات خود را از کسی کم کنید و مطمئن باشید که به زودی همه چیز سر جای خود قرار می گیرد.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: ccd

نظر: شما بدشانسی آورده اید، اما خداوند به شما کمک می کند که آن را به سمت مثبت ببرید و به هدف خود خواهید رسید. شخصی آرامش شما را به هم ریخته است، اما به زودی خبرهای اطمینان بخشی دریافت خواهید کرد. دوست دارید ریسک کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که این شجاعت باید در خدمت پیشرفت و زندگی بهتر برای شما باشد نه اینکه بیهوده خود را به خطر بیندازید و اطرافیانتان را نگران کنید. تلاش مستمر و تلاش خستگی ناپذیر ثمره ای جز موفقیت و بهروزی ندارد، در آرامش باشد.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

نظر: شما نیت خوبی دارید و کارتان به زودی حل خواهد شد. فردی که شما را بسیار دوست دارد و به شما زندگی عاشقانه می دهد وارد زندگی شما خواهد شد. به زودی خوشبختی زیادی خواهید دید، به خدا توکل کنید. با کسی برخورد غیرمنتظره ای خواهید داشت. شنیدن اخبار شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما به جایی خواهید رفت یا با شخصی ملاقات خواهید کرد که تأثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت. شما به زودی به هدف خود خواهید رسید. به موضوعی که ذهن شما را درگیر می کند زیاد توجه نکنید.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: DJA

نظر: شما نیت خوبی ندارید و با این کار دچار مشکل خواهید شد. شما گیج و نگران هستید و نمی دانید از زندگی چه می خواهید، باید به خدا پناه ببرید. اگر عاشق کسی هستید، باید بیشتر تلاش کنید و از ناامیدی دوری کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که آموزش را در زمینه جدیدی شروع کنید. اگر حادثه ای شما را از برخورد با موضوعی که برایتان بسیار مهم است باز می دارد، مراقب باشید و تا زمانی که فرصت دارید، برای جبران آن اقدام کنید. بسته ای دریافت خواهید کرد. برای تعمیر یا خرید چیز جدید پول کنار بگذارید.

متولد شود آبان

ابجد فال شما:

نظر: شما نیت خوبی دارید و آرزوهایتان برآورده می شود. رزق و روزی فراوان وارد زندگی شما می شود که باعث سعادت و خوشبختی شما می شود. اگر قصد سفر دارید، مراقب باشید و به خودتان صدقه بدهید. در نماز خود تنبلی نکنید وگرنه در گمراهی خواهید افتاد. قدر دوست واقعی و وفادار خود را بدانید و به توصیه های او گوش دهید و عمل کنید. دو دلی و شک فقط وقت شما را تلف می کند و اعصاب شما را خرد می کند. به وعده های احساسی غیر واقعی توجه نکنید. برای حل مشکلات، باید به کسی اعتماد کنید و از او کمک بخواهید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: dcd

نظر: شانس شما خوب است، موفق و شاد خواهید بود. هرگز غمگین نباش. اگر از دست دادن سرمایه ای ناراحت شدی به خدا توکل کن که دوباره به دستت می آید. اخبار خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که زندگی شما را تغییر خواهد داد. وقتی صحبت از شراکت با کسی می شود که در انجام آن شک دارید، مهم این است که گذشته او را بررسی کنید. با بچه های کوچک مثل بزرگسالان رفتار کنید. یک کار خوب که می توانید انجام دهید می تواند در مقابله با احساسات منفی که در مورد یک موضوع احساس می کنید موثر باشد.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: همیشه به خدا توکل کنید و سعی کنید خود را به او نزدیک کنید تا مشکلات شما حل شود. شما به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و آرزوی بزرگ شما محقق خواهد شد. اگر می ترسید چیزی را روشن کنید، نگران نباشید، خدا پشت شماست. برای کاری که انجام می دهید پاداش دریافت خواهید کرد و از خود و عملکرد خود راضی خواهید بود. به خاطر کسی که بهت اهمیتی نمیده خودتو نکش، میانه رو باش تا از دست کسی عصبانی نشی. برای حل مشکل قدیمی خانوادگی خود وقت بگذارید و راه حل جدیدی برای رهایی از این مشکل پیشنهاد دهید.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: AA AA

تعبیر: گرهی در زندگی شما پدید آمده است که به زودی باز می شود و رویاهای شما را محقق می کند. به زودی فردی وارد زندگی شما می شود که غم و اندوه را از دل شما دور می کند. شما دوستان خوبی در اطراف خود دارید که با مشورت آنها به رفاه و خوشبختی خواهید رسید. مشورت با دیگران و بهره مندی از تجربیات آنها به نفع شما خواهد بود. بیشتر به سلامتی خود توجه کنید. مدت هاست که شک و تردید در مورد کسی ذهن شما را پر کرده است، نباید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهید، زندگی خود را با افکار غیر ضروری فلج نکنید. حتی اگر خیلی کنجکاو هستید، بدون دعوت به جایی نروید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: شانس شما خوب است و اگر صبور باشید به اهداف خود خواهید رسید. برای رسیدن به هدفتان باید بیشتر تلاش کنید و تنبلی نکنید. دشمنان زیادی در اطراف شما هستند، مراقب باشید به آنها ضربه نزنید. وقتی در جمع هستید بهتر است مراقب حرف هایتان باشید. برای برداشتن یک قدم بزرگ در زندگی، یک عادت قدیمی را کنار بگذارید. به شما گفته می شود که بهتر است گوش نکنید و ادامه دهید. شما باید چیزی را برای کسی توضیح دهید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما