به گزارش شمانیوز : فال ابجد به عنوان یک روش سنتی در فرهنگ های مختلف شناخته می شود و اغلب به عنوان سرگرمی یا به عنوان وسیله ای برای تفکر و تأمل در مسائل زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی ابجد، یکی از روش های قدیمی که برای پیش بینی پرسش ها و مسائل و دریافت پاسخ بر اساس حروف الفبای فارسی (ابجد) استفاده می شد، طرفداران بسیاری دارد.

را متولد شود فروردین

علامت زودیاک شما: DDB

نظر: در زندگی شخصی مدام به شما تهمت می زند و می خواهد مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند، این بهتر است. مراقب باشید فریب ظاهر اطرافیانتان را نخورید، بهتر است کسی به شما پیشنهاد بدهد. قبول نکنید که برای شما مشکلات بزرگی ایجاد می کند. اتفاقی که در گذشته برای شما افتاده است باعث ترس و اضطراب شما شده است و این هنوز هم گاهی اوقات شما را آزار می دهد. برای غلبه بر ترس های خود با یک مشاور صحبت کنید. برای پیشبرد کار خود در یک محیط تجاری یا تحصیلی به اعتبار شخصی نیاز دارید. یکی دوستان برای کمک به شما مراجعه خواهند کرد.

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: BDA

نظر: شما خیلی خوش شانس هستید. روزگار همانگونه است که می خواهید، به زودی همه مشکلات و سختی ها از پیش روی شما خواهد رفت، موفقیت و سربلندی در آینده از آن شما خواهد بود، بهتر است هیچ نگرانی به دلتان راه ندهید، به اذن خداوند همه مشکلات و سختی ها حل خواهد شد. از سر شما حذف شود حتی اگر در حال گوش دادن به یک پادکست جدید هستید، باید کاری جدید انجام دهید تا از روال خود خارج شوید. دانش خود را در هر زمینه ای که به آن علاقه دارید افزایش دهید. از گفتن چیزی به کسی که برای شما بسیار مهم است می ترسید. برای مدتی دست خود را نگه دارید. همه چیز تغییر خواهد کرد.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JBD

نظر: به زودی تغییرات اساسی در زندگی شما رخ خواهد داد که برای بهتر شدن است. هیچ گاه نگرانی وارد دلتان نشوید، در زندگی به خودتان صدقه بدهید تا در نظر مردم در امان باشید و در امور زندگی همیشه تنی سالم و سالم داشته باشید. در محل کار یا خانه بحث و جدل پیش خواهد آمد، از این بحث اجتناب نکنید و از صحبت کردن اجتناب نکنید. مراقب همسایگان خود باشید. امروز به دیگران کمک کنید تا فردا به شما کمک کنند. شما به یک جلسه می روید و خاطرات خوشی را به یاد می آورید. حضور در این گروه روحیه شما را تغییر می دهد.

متولد شود تیر

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: آینده خوب و شادی در پیش دارید. خوبی و فراوانی به زودی در زندگی شما جاری خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیب شما خواهد شد. برای شما آرامش به ارمغان می آورد. شما کسی را پیدا می کنید که به طور تصادفی و در جایی که انتظارش را نداشتید از دست داده اید. شخص مهمی برای شما تصمیمی گرفت که برخلاف نظر شما بود. به یاد داشته باشید، هر کسی اولویت های خود را دارد. درست مثل اینکه دوست ندارید کسی نظرش را به شما تحمیل کند. شما نباید عقاید خود را به دیگران تحمیل کنید.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: AAB

نظر: فال خوب نیست. در زندگی اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی برای شما رخ می دهد و شما را ناراحت می کند، بهتر است. ذهن خود را جمع کنید و خود را درگیر فساد نکنید و کارهای نادرست انجام دهید که آینده شما را در معرض مشکلات خطرناکی قرار می دهد. به پیشنهاد سفر نه بگویید. مهم نیست که چقدر تفاوت بین رقبای شما در یک تجارت به نفع شما باشد. شما در دوراهی هستید، انتخاب کنید چه چیزی باعث بهتر شدن حال شما و خلق و خوی اطرافیانتان می شود. گاهی اوقات باید خودتان را در اولویت قرار دهید.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ccd

نظر: باید به هر چیزی که خداوند برای شما و سرنوشت شما تعیین کرده راضی باشید و بیهوده بر چیزی که به نفع شماست اصرار کنید زیرا در این صورت فقط مشکل خواهید داشت. برای دیدن رنگ و چهره سعادت و خوشبختی از دوستان بد و کارهای بد دوری کنید. دلت برای مسافر طولانی تنگ شده است. به زودی در رابطه عاطفی خود پیشنهاد خوبی دریافت خواهید کرد. یک مشکل مالی تمام افکار شما را به خود مشغول کرده است، برای یافتن راه حل از مشکل فاصله بگیرید. اخباری دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند در مورد نیت خود در اواخر ماه تصمیم بگیرید.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: JJA

نظر: شما راه بسیار درستی را انتخاب کرده اید و اگر در این راه ادامه دهید قطعاً مزایای زیادی به دست خواهید آورد. یک نفر از شما حمایت می کند و اجازه نمی دهد که شما انگ و آبروریزی کنید. شخصی با دخالت در امور شخصی شما سعی در ایجاد دردسر برای شما دارد، باید فورا با این موضوع مخالفت کنید. از توصیه های دیگران استفاده کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید و سعی نکنید همه را راضی نگه دارید، همیشه کسی پیدا می شود که با تصمیم شما مخالف باشد. برای رسیدن به شغل یا معامله بزرگی که در نظر دارید عجله نکنید، فرصت بزرگتری در انتظار شماست.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: ADA

نظر: شما در انجام کاری بسیار مردد هستید و در مورد مأموریت خود نامشخص هستید، از خدا بخواهید که شما را راهنمایی کند. مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد و ممکن است با خانواده تان بحث کنید، در واقع آنها رفاه شما را می خواهند، پس نگران نباشید. در مورد دوستی که برایش کمی متاسف هستید اطلاعات کسب کنید. امتحان را با افتخار قبول می کنید. سندی که منتظرش هستید خیلی زود به دست شما می رسد. مهربانی و محبت یک دوست را فراموش نکنید و در زمانی که امروز به کمک نیاز دارد، تمام تلاش خود را برای او انجام دهید. منتظر نمانید تا او از شما کمک بخواهد.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ABC

نظر: تو در زندگی درمانده و مضطرب هستی چون از خدا دوری هر چه زودتر دست از این رفتارها بردار و با خدای خود خلوت کن. اگر در فکر رفتن به حج هستید هر چه زودتر این کار را انجام دهید که به نفع شماست. پول و سرمایه زیادی به دست خواهید آورد و با سخت کوشی به این مهم دست خواهید یافت. با رفتار خوب خود دوستی هایی برقرار می کنید که در مواقع سخت به شما کمک می کند. روی نقاط ضعف دیگران تمرکز نکنید، به نقاط ضعف خود نگاه کنید. حضور شما در جمع از اضطراب و نگرانی شما می کاهد. بسته کوچکی برای شما در راه است.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: dbc

نظر: غم ها و مشکلاتی را که در زندگی تجربه می کنید فراموش خواهید کرد و کسی در این راه به شما کمک خواهد کرد. شخصی شما را ناراحت کرده است اما از کاری که کرده بسیار پشیمان است، بهتر است او را رها کنید. در زندگی از غیر خدا کمک نخواهید. شما برای کسی کاری کردید، نتیجه را خواهید دید. بهتر است در یک موضوع حقوقی با یک وکیل یا مشاور مشورت کنید. راهنمایی اطرافیان شما را به بیراهه می کشاند. تا می توانید با غرور خود با دیگران درگیر نشوید. برای دریافت پاسخ تند چیزی نگویید. یک نفر سعی می کند به شما نزدیک شود

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: JAB

نظر: شما نیت بدی دارید و اگر این کار را انجام دهید مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند. اگر به دنبال سعادت و خوشبختی هستید باید از کارهای حرام و حتی فکر کردن به آنها دوری کنید. فردی که عشق و علاقه خود را به شما ابراز می کند و تغییرات شیرینی در زندگی شما ایجاد می کند وارد زندگی شما می شود. کاری که این روزها انجام می دهید نیاز به حساسیت بالایی دارد، اجازه ندهید مسائل جانبی حواس شما را پرت کنند. کسی را امتحان کنید که ادعاهای بزرگی دارد و سخنان او را ساده نگیرید. صداقت در رفتار و گفتار یکی یکی از معیارهای مهم در انتخاب دوست است.

متولد شود اسفند

علامت زودیاک شما: بد

نظر: سود زیادی از اهل قلم به دست خواهید آورد. در زندگی به کسی اعتماد نکنید و با او در خفا و نیاز معامله نکنید، زیرا آنها شما را به دردسر می اندازند و از شما سوء استفاده می کنند، تا می توانید تلاش کنید. اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. با نیت خود صبور باشید و قدر این روزها را بدانید. مقدار کمی دریافت خواهید کرد. بلافاصله پس از یک موضوع دوستانه خیلی خوش آمد گویی نکنید، فقط در صورتی که از شما کمک خواسته شد یا مدیون هستید، درگیر شوید. بیماری که نگرانش هستید بهبود می یابد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما