اخبار روز سینما

فال ابجد جمعه 7مهر/ به زودی گشایش و موفقیت خواهید داشت!

فال ابجد جمعه 7مهر را بخوانید و از اتفاقاتی که در راه است مطلع شوید.

به گزارش وقت صبح به نقل از پی ام آپ، فال ابجد در روز جمعه 7مهر به شما توصیه می کند: دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید، گمشده ای پیدا می کنید.

 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ب د ب

به زودی از مشکلات و ناراحتی خلاص خواهید شد. منتظر دست خوب دیگران نباشید و بهترین کار را انجام دهید. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکلی داشته باشید به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در کار خود موفق خواهید بود.

 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب د د

بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این موقعیت به زودی تغییر می کند. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا مشکلی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

شما نیاز و آرزویی دارید که برآورده می شود. یک روزنه در کارت پیدا می شود و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید به زودی حل می شود، اگر مشکل مالی باشد وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. بسیاری از کودکان در طالع بینی دیده می شوند. بچه های خوب و خوش رفتار

 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی یک شخص بزرگ به شما کمک می کند و در کارت خود گشایشی پیدا می کنید و موفق خواهید شد. از آسیب افراد شرور دوری می کنید و دوستانتان به شما نزدیک تر می شوند. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید.

 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : د د ج

نیت شما خیر است کار شما به زودی سازماندهی می شود. در عرض چهل روز در کارت خود گشایشی خواهید دید که انتظارش را نداشتید. تغییرات مثبتی در زندگی خود دارید.

 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د د ج

نیت شما خیر است کار شما به زودی سازماندهی می شود. در عرض چهل روز در کارت خود گشایشی خواهید دید که انتظارش را نداشتید. تغییرات مثبتی در زندگی خود دارید. خیلی زود از غم و رنج رها می شوید و به شادی و شادی می رسید، نخبگان اراده شما نیز در این امر دخیل هستند.

 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی هدفت برآورده خواهد شد و از درد رهایی خواهی یافت، باید خدا را شکر کنی. افرادی هستند که شما را به عنوان دوست نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. به دلیل هدف و نیتی که دارید، باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. نیت خیر داشته باشید و در امور مردانه پیش بروید، برای رسیدن به خواسته هایتان به خدا توکل کنید.

 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر کنید تا در کارت باز شود. حرف نزن و بیهوده تلاش کن. از بدی بپرهیز و تسلیم فرمان و مشیت خداوند باش و جز در راه او تلاش نکن. مواظب دروغ ها باشید، چون بعضی ها سعی می کنند به شما تهمت بزنند. چند روز دیگر یک جای خالی در محل کار شما وجود خواهد داشت. صبور باش و به خدا توکل کن تا انشاءالله از بدی ها و سختی ها فاصله بگیری و به هدفت برسی.

 متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر کنید تا در کارت باز شود. حرف نزن و بیهوده تلاش کن. از بدی بپرهیز و تسلیم فرمان و مشیت خداوند باش و جز در راه او تلاش نکن. مواظب دروغ ها باشید، چون بعضی ها سعی می کنند به شما تهمت بزنند.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ آ ب

اگر بیمار باشید، به زودی سلامتی خود را به دست خواهید آورد و با سلامتی تغذیه خواهید شد. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و مزایای خوبی در محل کار خواهید داشت. یکی از کسانی که به او نیکی می کنی، به تو بدی می کند، اما از کرده خود پشیمان می شود.

 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د ب ج

اگر از چیزی ناراحت یا ناراحت هستید، آن را از ذهن خود خارج کنید. روزی آن را بر تو فاش کرد و به زودی از یکی از بستگانت چیزی دریافت خواهی کرد. متواضع باشید و تکبر را کنار بگذارید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

برگفته از رسانه  وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا