اخبار روز سینما

فال ابجد بر اساس ماه تولد/جزئیات

به نقل از شمانیوز

فروردین

حروف ابجد فال شما: ج د ب

در این زمان، فال خوب نیست، بهتر است از نیت خود دست بکشید. یک نفر سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب او را نخورید. نمی توانی به همه دوستانت زنگ بزنی، بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهتر شود.

اردیبهشت 

حروف ابجد فال شما: ب آ ج

شما نیاز و آرزویی دارید که برآورده می شود. یک روزنه در کارت پیدا می شود و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید به زودی حل می شود اگر مشکل مالی باشد وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. بسیاری از کودکان در طالع بینی دیده می شوند. بچه های خوب و تحصیل کرده.

خرداد

حروف ابجد فال شما: د ج ب

در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک برنامه سوخته یا چیزی گم شده دریافت می کنید. همه چیز مطابق میل شما خواهد بود. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن، زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و مال حلال خوبی به دست می آوری، آن را گرامی بدار و شکر خدا را بجا آوری. می توانید از آن برای اعطای لطف به افراد شایسته استفاده کنید تا پاداش معنوی دریافت کنید.

تیر

حروف ابجد فال شما: دی ج آ

این نیتی که کردی خیر نیست، زندگی برایت تلخ می شود. مدت زیادی است که گیر کرده اید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. به خدا توکل کن که این وضعیت رو درست کنه. مدتی است که عاشق کسی شده‌ای و نمی‌توانی از ذهنش بیرون بیایی. از آن بپرهیز، خداوند چیزی بهتر از آن را به تو عطا خواهد کرد. در کار خود صبور باشید. شما آینده ای روشن دارید و از همه غم ها دور خواهید شد. اگر قصد سفر یا معامله دارید، از آن سود خواهید برد.

مرداد 

حروف ابجد فال شما:  ج د د

با این نیت در ذهن شما، ممکن است سلامت شما در خطر باشد. بهتر است آن را از سر خود بیرون بیاورید وگرنه به شدت به خودتان صدمه می زنید. اگر کسی شما را مسخره کرد، از او دور شوید. اگر در همه کارها به خدا توکل کنی، روزنه ای پیدا می کنی و به هدفت می رسی.

شهریور

حروف ابجد فال شما: ب آ ب

نیت شما محقق خواهد شد و به آرامش، سلامتی و شادی دست خواهید یافت. اگر مریض باشید، بهبود خواهید یافت. اگر قصد معامله و خرید و فروش داشته باشید از آن سود خواهید برد. اگر قصد سفر کاری دارید سود داره، خلاصه به نیتی که دارید عمل کنید چون فال سعد است و همه چیز مطابق میل شما خواهد بود.

مهر

حروف ابجد فال شما:  ج ب ج

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قد بلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. از پول و درآمد نامشروع دوری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله را دارید انجام دهید موفق می شود.

آبان

حروف ابجد فال شما: ج آ ج

آنچه را که پیشنهاد می کنید به دست خواهید آورد، اما باید صبور باشید. یک نفر سعی می کند به شما تهمت بزند و به شما آسیب برساند، اما موفق نمی شود. این روزها شما نادان هستید و به توصیه های دیگران توجه نمی کنید. داری فکر میکنی چه بلایی سر کارتت میاد اگه صبر کنی حل میشه. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز متوقف شوید.

آذر 

حروف ابجد فال شما : آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش دارید ناامید نشو از هیچ کس جز خدا کمک نگیرید و از رحمت حق غافل نشوید، فکر و نیت پاک را در سر داشته باشید تا بخت به سوی شما برگردد و روزنه ای در زندگی شما ایجاد شود. از افراد بد دوری کنید. غیبت نکنید هدف یا کار خود را دنبال کنید تا به موفقیت برسید. به خواست خدا

دی 

حروف ابجد فال شما: ب آ ج

شما نیاز و آرزویی دارید که برآورده می شود. یک روزنه در کارت پیدا می شود و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید به زودی برطرف می شود. اگر مشکل مالی باشد، وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. بسیاری از کودکان در طالع بینی دیده می شوند. بچه های خوب و تحصیل کرده.

بهمن

حروف ابجد فال شما : آ د د

فال خوب است، اما اگر آرامش می خواهید، از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد با صورت سفید سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر به فکر مسافرت هستید، آن را پانزده روز به تعویق بیندازید تا تنبلی و غمی که شما را به خود مشغول کرده رها کنید. مدتی است که با خودتان دعوا می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز در دست اوست و آنچه صلاح بداند اتفاق خواهد افتاد.

اسفند

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی هدف شما برآورده می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید، باید خدا را شکر کنید. افرادی هستند که دوست بودن شما را نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. برای هدف و نیتی که دارید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. نیت خیر داشته باش و در امور مردانه پیش برو، برای رسیدن به خواسته هایت به خدا توکل کن.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا