سرگرمی

فال ابجد امروز چهار شنبه 20 تیر ماه 1403

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی ها بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است.

در ادامه فال ابجد امروز 29 تیر ماه را برای متولدین هر ماه آورده ایم، با ما همراه باشید:

فروردین: بی بی سی

یادآوری خاطره ای از تجربیات دوران کودکی تان، تصور شما را از آنچه امروز موفقیت می نامید تغییر می دهد. شاید یادآوری بخشی از یک رویا، هدفی را که پشت سر گذاشته اید به یاد شما بیاورد. حتی اگر نمی خواهید مسیر زندگی خود را تغییر دهید، باز هم می توانید با آرامش خیالات غیرواقعی خود را با زندگی واقعی مخلوط کنید.

اردیبهشت ماه: خیلی

تمایل شما به کشف اسرار درونی می تواند به یافتن گنجی گرانبها منجر شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به درگیری درونی شود، چندان آسان نخواهد بود. نادیده گرفتن این نگرانی ها راه حل خوبی نیست. مواجهه با افرادی که شجاعت زیادی دارند می تواند منجر به تحول مثبت شود.

خرداد: AB

زندگی با یک فرد لجباز که سعی می کند شما را از وابستگی هایتان دور کند، سخت است، اما اگر او را مجبور کنید راه شما را بپذیرد، بهتر نمی شود. حتی اگر پاسخی که امروز می خواهید به کسی بدهید منفی است، ترجیح می دهید باز باشد. با پذیرش این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه های خود را با شما هماهنگی نداشته باشند و راه خود را بروند، ناامیدی خود را به حداقل برسانید.

تیر:

دوست ندارید کسی شما را مجبور به انجام کاری کند که خلاف اصول شماست. عجیب است که هر چه بیشتر از انجام این کار امتناع کنید، آنها بیشتر روی شما اصرار می کنند. متأسفانه با همین کار نمی توانید این فشارها را از خود دور کنید. به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به دیگری ثابت کنید، در موضع خود بایستید و به اعتقادات خود پایبند باشید.

مرداد: dbb

تضاد عجیبی بین کاری که دوست دارید انجام دهید و آنچه دیگران از شما انتظار دارند وجود دارد و این می تواند باعث عدم تصمیم گیری در شما شود. شما نمی توانید کاملاً بفهمید که اگر تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر به آنچه درست است فکر کنید، بسیاری از چیزهای مهم را از دست می دهید. فراموش نکنید که تحلیل شما باید منطقی باشد. فقط اجازه دهید غرایزتان شما را راهنمایی کند و در مسیر درست هدایت خواهید شد.

شهریور:cbd

امروز با موانعی روبرو شده اید که تنها منبع شما هستند. هر چقدر هم که از این اتفاقات غافلگیر شده باشید، نباید فقط از این شرایط سختی که پیش رو دارید فرار کنید.

مهر:cbc

امروز باید مراقب رفتار خود باشید، زیرا کلماتی که به زبان می آورید، حتی اگر قصد آزار کسی را نداشته باشید، ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. فقط ممکن است نظر خود را با لحنی قوی بیان کنید، زیرا فکر می کنید دیگران نمی خواهند به نظرات شما گوش دهند. شما لازم نیست نگران باشید. بهترین راه حلی که می توانید داشته باشید این است که ملایم تر باشید.

آبان: AJD

اگر احساس می کنید خلاقیت شما کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید زیرا عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و باید خیلی آهسته پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی ساکت پیدا کنید که بتوانید عملکرد خود را قضاوت کنید. وقتی متوجه شدید که نیازی به تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران ندارید، کار شما بسیار آسان تر خواهد شد.

آذر:ببب

احساس می کنید در زمینه کاری محدودیت دارید زیرا ممکن است در زمینه ای سابقه کار نداشته باشید یا اشتباهی در گذشته باعث این محدودیت شده است. پذیرش خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را بپذیرید. اگر نیاز دارید چیزی را که پیش روی خود نگه داشته اید برای دیگران توضیح دهید، بدون توجه به نظر دیگران این کار را انجام دهید. اگرچه آنها طرز فکر خود را دارند، عملکرد اخیر شما بهتر از هر چیز دیگری بیانگر شخصیت شماست.

دی:cdb

مشکلی که شما دارید این است که وقتی باید به درخواستی نه بگویید، نمی توانید آن را انجام دهید و هر درخواستی را بپذیرید. این مشکل باعث شده است که از کارهایی که باید تکمیل شوند غفلت کنید، اکنون زمان تغییر رویکرد است. بهترین مکان برای شروع، رویارویی با حقیقت است.

بهمن: آجا

پاک کردن ذهنتان خوب است، اما مجبور نیستید حقیقت را بپوشانید یا قضاوت‌های نادرست قبلی‌تان را مانند یک فاجعه جلوه دهید. فقط کار خود را با آرامش و فروتنی انجام دهید و نقش خود را به خوبی انجام دهید، به این ترتیب می توانید توانایی خود را نشان دهید.

اسفند: GGG

دیدگاه خود را نسبت به زندگی محدود نکنید، زیرا این محدودیت هایی که برای خود ایجاد کرده اید ممکن است از ضمیر ناخودآگاه شما نشات گرفته باشد. حتی اگر این محدودیت‌ها موقتی به نظر می‌رسند، ممکن است به این دلیل باشد که در موقعیت پیچیده‌ای قرار دارید که باعث ناامیدی شما می‌شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا