سرگرمی

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

فال روزانه ابجد امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز پنجشنبه 14 تیر با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال شما: اضافه کنید

تعبیر: شما بسیار عجول هستید، اما از آن اجتناب کنید. زنی که کوتاه قد و رنگ سفید دارد می خواهد به شما صدمه بزند، پس مراقب باشید آسیب نبینید. اگر می خواهید برای رهایی از این ناراحتی سفر خود را 15 روز به تعویق بیندازید. مدتی است که ذهن شما مشغول است. شما خوش شانس هستید، اما ضعیف اراده هستید، که باعث می شود از اهداف خود پشیمان شوید، پس خودتان را اصلاح کنید. شما ایده ای در سر دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. از اینکه دیگران به شما بخندند نترسید. قبل از هر اقدامی آن را روی کاغذ یادداشت کنید. شما نباید برایتان مهم باشد که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند. برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید. به کسی قول داده‌اید که الان علاقه‌ای به انجامش ندارید، روی حرف‌هایتان بایستید و کار را تمام کنید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال تو: ccd

تعبیر: شخصی می خواهد به شما آسیب برساند، پس به خدا توکل کنید تا از نیرنگ او در امان بمانید. اسرار خود را به کسی نگو و در دعا سستی مکن. شانس خوبی ندارید اما در آینده ای نزدیک این بدبختی برطرف می شود و به هدف خود خواهید رسید. اگر چیزی شما را نگران می کند، خیلی زود تمام می شود. گاهی بین واقعیت و حقیقت فاصله زیادی وجود دارد. واقع بین باشید و رویایی زندگی نکنید. توانایی های خارق العاده ای به وجود انسان سپرده شده است، این استعدادها را باید کشف کرد و شکوفا کرد. با خودت خلوت کن و زندگی و کار خود را مرور کن، ببین در این دنیا میخواهی چه کار کنی. شما یک بار زندگی می کنید.

فال برای متولدین امروز خرداد

ابجد فال تو: dbc

تعبیر: در آینده نزدیک خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید به یک سفر بروید، به آن سفر بروید زیرا شما را خوشحال می کند. اگر چیزی شما را آزار می دهد، نگران آن نباشید. به زودی از یکی از آشنایان چیزی دریافت خواهید کرد. همیشه متواضع باشید و از غرور و تکبر بپرهیزید. کار دادگاه شما هنوز خیلی طول می کشد، حریف شما نمی خواهد به سادگی کوتاه بیاید، اگر بتوانید تا زمانی که هنوز فرصت دارید از طریق دوستی با او صحبت کنید. شما باید پیشنهاد بدهید، شک نکنید و نگران نباشید، در کار خیر نیازی به استخاره نیست!!! شما از موسیقی لذت می برید، نقش آن را در زندگی خود پر رنگ تر کنید.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد فال تو: DJB

تعبیر: شرایط بهتر شده و سود خوبی خواهید گرفت. از دوستانش نصیحت و راهنمایی بخواهید و هرگز به دنبال مال حرام نباشید و خدا را به خاطر همه نعمت هایش شکر کنید. در آینده ای نزدیک خبرهای خوشایندی دریافت خواهید کرد و اگر از شخصی درخواستی داشته باشید یا چیزی را گم کرده باشید، آن را دریافت خواهید کرد. بخشنده و صمیمی باشید تا دیگران هم با شما همینطور رفتار کنند، کمتر از شریک زندگی خود انتقاد کنید. از مشاجره در محیط خانوادگی خودداری کنید. در زمینه کاری هنوز مشکلاتی وجود دارد اما به مرور زمان حل خواهد شد. درآمد شما به طور ناگهانی افزایش می یابد. سعی کنید وارد روال عادی نشوید.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: BA AA

تعبیر: اگر می خواهید محل سکونت یا شغل خود را تغییر دهید یا به مسافرت بروید به دنبال آن باشید زیرا به نفع شماست. پشت سر دیگران حرف نزنید و کار خودتان را انجام دهید تا به آنچه خداوند برای شما مقرر کرده است برسید. توفیق و برکت همراه با سلامتی و موفقیت در انتظار شماست. هنگامی که یک رابطه عاشقانه به پایان خود رسید، سعی نکنید آن را دوباره شروع کنید. گذر زمان و تغییر محیط اطراف می تواند فرصتی دیگر به شما بدهد. به زودی درگیر مشکلی خواهید شد که خلاص شدن از آن بسیار دشوار خواهد بود، بنابراین فرصتی برای جلب توجه و فرار از خطر دارید. در مورد محیط اطراف خود واقع بین باشید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: DDC

تعبیر: گرفتاری ها و مشکلات تمام شده است و شما احساس بهتری خواهید داشت، البته تلاش بسیار مهم است. شما هدف خوبی دارید و شرایط بهتری دارید. در چهل روز به موفقیتی در کار دست یابید که انتظارش را نداشتید، اتفاقات مثبت و خوبی در پیش روی شماست. بزرگترین درس را زمانی یاد می گیرید که اوضاع زندگی به هم ریخته باشد، می توانید دوستان خود را در شرایط سخت زندگی بشناسید، می بینید که در تصمیم گیری های مهم زندگی چه کسانی به شما کمک کرده اند، این درس را مدام تکرار نکنید، او را هم از دست خواهید داد. برای رسیدن به تغییر کوچکی که به دنبالش هستید، از همین امروز دست به کار شوید، فردا خیلی دیر است. دوستان جدید به شما خواهند آمد.

فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال تو: ABB

تعبیر: شما نیت بسیار بدی دارید که اگر این کار را انجام دهید نه تنها به خودتان صدمه می زنید بلکه دل خیلی ها را هم می شکنید. امورتان سامان می‌یابد و اگر در راه خدا بمانید، او جنبه خوب زندگی را به شما نشان می‌دهد. از سخنان نادرست و شایعات پشت سر دیگران بپرهیزید که شما را به دردسر می اندازد. دنیا ارزش این همه خودخواهی و رنج را ندارد، چند دقیقه بنشین و به اتفاقات چند سال اخیر فکر کن. خودت را در غم دنیا غرق نکن، این هم می گذرد. برای حفظ سلامتی خود بیشتر تلاش کنید، زندگی نسبتاً راحتی دارید و صمیمیت در خانه شما وجود دارد، شکرگزار باشید. شما یک رابطه دوستانه را خراب کرده اید و این تقصیر شماست.

فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: bdb

تعبیر: بر مشکلات غلبه خواهید کرد و اگر سخت کار کنید، زندگی برای شما خوب خواهد شد. مشکلاتی برای شما پیش آمده است که اگر بر خود کنترل داشته باشید به نفع شما خواهد بود. کسی از شما کمک می خواهد، بهتر است دست او را بگیرید. نماز را سر وقت بخوان و غفلت نکن. گاهی اوقات شما در کار خود خلاقیت نشان می دهید اما چیزی را درست نمی گیرید. شب دیر خوابیدن و صبح دیر بیدار شدن راه درستی برای زندگی نیست. برای انجام کاری نیازی به دستور دیگران ندارید، یاد بگیرید که کارها را خودتان انجام دهید، اعتماد به نفس داشته باشید. شریک زندگی تان شما را دوست دارد زیرا علایق شما با او پیوند خورده است، پس بهتر است مراقب باشید.

فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: AAB

تعبیر: به زودی سلامتی خود را به دست خواهید آورد و زندگی مطابق میل شما خواهد بود. اگر از دوری کسی رنج می برید، باید از خدا بخواهید که او را به شما بازگرداند. ممکن است کسی به شما آسیب بزرگی برساند، اما بهتر است او را به خدا بسپارید. اگر قصد شروع سفر دارید بهتر است به شهرهای مذهبی بروید تا دلتان آرام شود. با خودت روراست باش و ببین چرا با کسی که اینقدر صمیمانه دوستت داره بی انصافی میکنی، اون هم مثل شماست، اما ذهنیت منفی شما باعث میشه هرکاری که انجام میده غیرقابل قبول به نظر بیاد، اگه میخوای زندگیت ادامه پیدا کنه. لطفا روش را تغییر دهید. تو هوش زیادی داری، متاسفانه از این استعداد خدادادی کمتر استفاده می کنی، کمی پیگیرتر باش.

فال برای متولدین امروز دی

ابجد فال تو: ABD

تعبیر: کسی به شما کمک می کند تا بر مشکلات خود غلبه کنید و سود خوبی به دست آورید. یکی دوستانت تو را فریب می دهند و اگر مراقب نباشی در چاه می افتی. اگر قصد انجام معاملات را دارید، بهتر است با شخصی مشورت کنید و خودتان اقدام نکنید. همیشه در زندگی برای پیروزی به خدا اعتماد کنید. اندوهی که برایت اتفاق افتاد درس بزرگ زندگیت شد، زندگی چهره ای تازه به تو نشان داد و آن حادثه نقطه عطفی برای تمام زندگیت شد. تصمیمی که گرفته اید شما را کامل می کند. مسیری که شاید بارها شروع کرده اید و نیمه راه رها کرده اید، این بار تا انتها خواهید رفت. مشکلات مالی که دارید به زودی حل می شود و شرایط تغییر می کند. به یک کار جدید فکر کنید.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: DDA

تعبیر: اقبال خوبی در انتظار شماست و به زودی دشمنان خود را پشت سر خواهید گذاشت. یک نفر به شما حسادت می کند و ممکن است بخواهد پشت سر شما چیزهای بدی بگوید، در مقابل او بایستید. اگر قصد دارید ارتباط برقرار کنید، بهتر است بیشتر تحقیق کنید. از زمان و فرصت خود عاقلانه استفاده کنید و سعی کنید زمان را بیهوده از دست ندهید، اگر احساس می کنید مسیر اشتباهی را طی کرده اید، مسیر را تغییر دهید، اگر شکست را پذیرفتید، خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید. شما به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر از وضعیت کاری خود راضی نیستید، امروز و فردا را هدر ندهید، همه جوانب را در نظر بگیرید و همین امروز آستین ها را بالا بزنید.

فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: dcd

تعبیر: از این راهی که در پیش گرفته اید، موفقیت های زیادی خواهید داشت و غم و اندوه را از خود دور خواهید کرد. اگر ضرر مالی متحمل شده اید، به زودی همه آنها را پس خواهید گرفت. اخباری دریافت می کنید که کمی شما را نگران می کند اما موضوع مهمی نیست و حل خواهد شد. شما بسیار حساس هستید، منتظر کسی هستید، اما باید بدانید که این ارتباط به راحتی اتفاق نمی افتد. اسراف انسان را به کارهای بیهوده وا می دارد. اخیراً گاهی اوقات احساس بدی دارید، دشمنی را کنار بگذارید و سعی کنید برای مدتی بی تفاوت بمانید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا