سرگرمی

فال ابجد امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بازتاب آنلاین، ضرب المثلی با این مضمون وجود دارد که به فال اعتقادی ندارید، اما نگاهی به آن بیندازید!! اگر با این گفته موافق هستید، می توانید هر روز فال روزانه (فال روزانه) خود را بر اساس ماه تولد خود در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه متولدین فروردین

شما سرشار از انرژی مثبت هستید، اما شرایط به گونه ای است که هر چه بیشتر احساسات خود را بیان کنید، دیگران بیشتر از شما انتقاد می کنند و باعث ناراحتی شما می شوند. متأسفانه اکنون زمان مناسبی برای ابراز احساسات نیست زیرا اطرافیان شما آمادگی شنیدن آنها را ندارند، پس اجازه ندهید چیزی مانع انرژی مثبت شما شود. سعی کنید فعالیت های انفرادی را برای تخلیه انرژی خود انجام دهید، مانند ورزش. شما در فکر ایجاد تغییر هستید و اکنون که جرات دارید و درک شما افزایش یافته است، بهترین زمان برای اقدام است. منتظر یک معجزه در زندگی خود باشید. شما یک پیام دریافت می کنید. راز دلت را از روی هیجان به کسی نگو. انرژی خود را برای کسی که قدر آن را نمی داند هدر ندهید که نتیجه آن ناامیدی نیست. موسیقی زمین را بشنوید و به آن بپیوندید تا نگرانی هایتان کم شود و آرامشتان بیشتر شود. صبر کنید تا شخصاً از شما دعوت شود که به جایی بروید.

♉ فال روزانه دقیق برای متولدین اردیبهشت ماه

هدفی در سر دارید اما برای رسیدن به آن عجله نکنید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب، به برنامه هایی که برای آینده خود دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن بگنجانید. به جای واکنش سریع، بهتر است کمی عاقلتر و با ملاحظه عمل کنید. اگر رابطه شما با یکی با ناراحتی دوستانتان، اکنون زمان مناسبی برای صحبت نیست. بهتر است به خود و او زمان بدهید تا در تنهایی بیشتر فکر کنید. نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به حالت عادی باز می گردد. مسافر شما خوب است و به زودی برمی گردد. برای کسی که غم و اندوهی شبیه غم و اندوه شما را نیز به ارمغان می آورد، احساس درد و دل می کنید. متأسفانه سبک تر نمی شوید، سنگین تر و غمگین تر می شوید. این روزها بهتر است با افرادی معاشرت کنید که انرژی آنها از شما بالاتر است. موفقیت در کار شما نزدیک است.

فال روزانه متولدین خرداد

نگرانی شما بیهوده است زیرا همه چیز همانطور که می خواهید سر جای خودش قرار می گیرد. زمان برداشت و موفقیت فرا رسیده است. اگر اصول اولیه را رعایت کنید و قدم اول را به درستی بردارید، تا زمانی که جزئیات را نادیده نگیرید، مراحل بعدی برای شما آسان خواهد بود. ایده ها و خیال پردازی های زیادی در مورد شخصی داشتید، اما احساس می کنید که اعتماد خود را به او از دست داده اید و تمام برنامه هایتان به هم ریخته است. اگر سعی کنید با احتیاط بیشتری قدم بردارید، به آنچه می خواهید خواهید رسید. اخباری را خواهید شنید که لبخند را بر لبانتان می آورد. روی هدف و نیت خود متمرکز بمانید و اجازه ندهید هیچ چیز یا کسی حواس شما را پرت کند. این فرصتی برای از دست دادن نیست. برای رهایی از تنهایی ابتدا باید خودتان را بهتر بشناسید. شما باید بدانید که چه می خواهید و چه چیزی نمی خواهید، در غیر این صورت فقط به دور خود می چرخید.

فال روزانه متولدین تیر

شما در مورد چیزی بحث می کنید. راه های زیادی در پیش رو دارید اما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید. برای انتخاب درست، به جزئیات بیشتری توجه کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. کسی قلب شما را تسخیر کرده است، امروز جرات دارید با او صحبت کنید. ممکن است در ابتدای گفتگو کمی عصبی به نظر بیایید، اما نگران نباشید زیرا حرف های شما تاثیر مثبتی روی طرف مقابل می گذارد. به زودی چیزی شما را به زندگی امیدوار می کند. منتظر خبرهای خوب باشید شما اشتیاق زیادی در انجام نیت خود دارید. اگرچه نیت خیر و پسندیده است، اما هر کاری مستلزم زمان و دقت است، از طرفی برای موفقیت در این کار، مقدمات کار لازم است. بهتر است به توصیه های خیرخواهان و اطرافیان خود توجه کنید و بدون اطلاع از عمق آب در آن شیرجه نزنید. سفری پر سود در پیش است.

فال روزانه متولدین مرداد

شما فردی ایده آلیست هستید که دوست دارید خود را به همه ثابت کنید. اما بدانید که هیچکس به اندازه شما مهم نیست. پس کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید. اطرافیان شما مدام در حال تغییر هستند و شما به دنبال دلیل آن هستید. شاید حتی رفتار آنها آنقدر روی شما تأثیر بگذارد که بخواهید مانند آنها رفتار کنید، اما مراقب باشید، دلیلی برای انجام کاری وجود ندارد فقط به این دلیل که دیگران آن را انجام می دهند. موفقیت شما به قلب شما بستگی دارد، پس به آن گوش دهید. اطلاعات خود را برای رفع شک و تردید خود بالا ببرید. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و از آن انرژی و آرامش بگیرید. هر کلمه ای را که می گویید تکرار نکنید. بهتر است ابتدا صحت آن را بررسی کنید وگرنه جلوی جمعیت شرمنده خواهید شد. مژده خواهی داد و مژده دریافت می کنی.

فال روزانه متولدین شهریور

دیگران شما را در تنگنا قرار داده اند، با بیان نظرات و احساسات خود می توانید ایده های جدیدی برای رهایی از این وضعیت پیدا کنید. فقط سطح توقع خود را کمی پایین بیاورید، شاید این روحیه کمال گرایی شماست که باعث این وضعیت شده است. به زودی به یک سفر کوتاه می روید. این سفر می تواند تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد کند، به شرطی که از فرصت های خود به خوبی استفاده کنید. در این سفر پیشنهادی به شما داده می شود که به احتمال زیاد آینده روشنی را برای شما رقم خواهد زد. شما منتظر یک مهمان مهم هستید. با خوش رویی از او پذیرایی کنید. برای رسیدن به نیت و خواسته خود، گوشه دور سر خود را نچرخانید. راه های ساده تری وجود دارد، فقط باید کمی باهوش باشید. شما باید قبل از دیگران به آنچه می گویید باور داشته باشید. مقاله ای خواهید خواند که ایده جدیدی به شما می دهد.

فال روزانه متولدین مهر

صبح که از خواب بیدار می شوید، افکار مختلف شما را رها نمی کنند. اجازه دهید احساساتتان جاری شوند اما اجازه ندهید بر شما حکومت کنند. رفتار خود را کنترل کنید و عاقلانه بر اساس آنچه پیش روی شماست رفتار کنید. امروز تمام کارهایتان را زودتر تمام کنید و برای یک قرار عاشقانه موانع پیش روی خود را بردارید. این نه تنها شما بلکه عشق زندگیتان را نیز شگفت زده خواهد کرد. گاهی اوقات لازم است عادات روزانه را به هم بزنیم و یک فعالیت غیرمنتظره و هیجان انگیز برای همه انجام دهیم و باعث صمیمیت بیشتر افراد می شود. پس کوتاه نیامد شما برای مدت طولانی برای دانش تلاش کرده اید. در مورد اختلاف مالی سعی کنید از مسیر قانونی منحرف نشوید. افکار جدید وارد سر شما می شود. روزهای خوشی در انتظار شماست. کسی که دوستش دارید به زودی بر خلاف انتظارتان به سمت شما قدم می گذارد، از یک کار گروهی جواب خوبی می گیرید.

فال روزانه متولدین آبان

منتظر زور دیگران نباشید، اولین قدم را خودتان بردارید. با هر قدمی که برمی دارید، همه چیز مطابق میل شما پیش می رود، به شرطی که در این مسیر دیگران و احساسات آنها را نادیده نگیرید. صبور باشید و درک خود را بهبود بخشید. اگرچه عاشق نظم و هماهنگی هستید، اما گاهی اوقات بهتر است بدون برنامه عمل کنید. روحیه ریسک پذیری خود را کمی بالا ببرید تا شاهد پیشرفت در زندگی خود باشید. شما برای عزیزتان کمی ناراحت هستید، اما نمی توانید این احساس را پنهان کنید. شما فردی خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خیر دیگران را می خواهید، به همین دلیل دیگران به شما و خانواده تان کمک می کنند. در یک جلسه کاری از اینکه دیگران حرف شما را نمی فهمند ناراحت و عصبانی نشوید، به کسی که به حرف شما گوش می دهد نصیحت کنید، وقت طلایی است.

فال روزانه متولدین آذر

شما فردی درون گرا هستید، اما اگر به خودتان احترام می گذارید، جلوی اشک هایتان را نگیرید و خود را از میان آن ها تخلیه کنید، در غیر این صورت به مرور زمان آسیب خواهید دید. شما بیش از هر کس دیگری به معجزه عشق ایمان دارید و خوب می دانید که چگونه عشق می تواند بر مشکلات غلبه کند و راه را هموار کند. بنابراین اگر در رابطه عاطفی خود مشکلی دارید سعی کنید بدون نگرانی و با شجاعت، صداقت و اعتماد به نفس کافی تغییرات لازم را ایجاد کنید. سرنوشت نیز به کمک شما می آید و شما را به آرزوی قلبی می رساند. از برنامه هایتان عقب مانده اید، به خودتان سخت بگیرید و با تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اهدافتان، تاخیرها را جبران کنید. زیاد دنبال بحث نباش، حتی اگر به نتیجه دلخواهت برسی، راضی نخواهی شد، بخشنده باش و ولش کن، خوب میشی.

فال روزانه متولدین دی

بعد از تلاش های مداوم احساس خستگی می کنید، حالا بهتر است به صندلی راحتی تکیه دهید و کمی استراحت کنید. شما به افکار و احساسات خود ایمان دارید و حتی اگر هنوز به خواسته قلبی خود نرسیده اید ناامید نشوید زیرا تجربیات زیادی به دست خواهید آورد که در آینده نزدیک تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. برای رسیدن به آرامش بد نیست امشب را در کنار خانواده سپری کنید. مدتی است که از آنها غافل شده اید. اکنون زمان خوبی برای جبران است. گناه کسی را که دو بار دروغ گفت نبخش. اشتباه کردن در معامله خرید یا فروش شما را عصبانی می کند، خود را کنترل کنید، این به نفع شماست. حرفی که بر دلت سنگینی می کند نزن، فعلا مراقب باش، به اندازه کافی پشیمان است.

فال روزانه متولدین بهمن

شما به شدت احساس می کنید که به حمایت اطرافیان خود نیاز دارید. اگرچه ممکن است خانواده یا دوستانتان پنهانی از شما حمایت کنند، اما سعی کنید روی پای خود بایستید و به دیگران تکیه نکنید. شما می توانید راه خود را حتی در سخت ترین شرایط پیدا کنید. تجربیات شما می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد، پس به آن گوش دهید. این ممکن است برای شما کمی سخت باشد، اما در نهایت نتایج مفیدی برای شما به همراه خواهد داشت. مشکل مالی که مدت هاست شما را آزار می دهد به زودی حل خواهد شد یکی از دوستان شما حل خواهد شد. شما یک روح لطیف و پر از مهر و شما عشق دارید وام یا بهره مناسبی دریافت می کنید. در مورد موضوعی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است خود را بیشتر به خود مشغول نکنید. کسی که پشت سر شما بدگویی کرده تاوان رفتارش را خواهد داد. اشتباه در کاری به نفع شما تمام می شود، مراقب باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

مسئولیت بخشی از کار خود را به دیگری بسپارید تا بار روی دوش شما کمی سبک شود. هیچ دلیلی وجود ندارد که همه کارها را خودتان انجام دهید، شاید دیگران با تخصص خود بهتر از شما از عهده آنها برآیند. پس اگر در همه زمینه ها مهارت لازم را ندارید، محدودیت های خود را بپذیرید. شما در یک دوراهی در رابطه عاطفی خود قرار دارید. یا باید رفتار خود را تغییر دهید یا با هر عمل و حرفی که عشقتان می گوید عصبانی و عصبانی شوید. اگر می خواهید رابطه خود را بهبود ببخشید، امروز بهترین زمان برای ایجاد تغییر است. موفق باشید. کسی که شما را در یک جلسه دید و ارادت زیادی به شما دارد، دوست خوبی برای شما خواهد بود. کم تحرکی شما نتیجه یأس و ناامیدی این روزهای شماست، ناامیدی را از خود دور کنید و بپذیرید که باید برای زنده ماندن و سالم ماندن تلاش کنید. شما از غم و اندوه یک نفر به شدت آسیب دیده اید، در کنار او باشید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا