سرگرمی

فال ابجد امروز سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

فال روزانه ابجد امروز سه شنبه 12 تیر 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز سه شنبه 12 تیر با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال تو: ABD

تعبیر: اگر مشکلات مالی به شما فشار آورد، به زودی کسی به شما کمک می کند تا از شر آنها خلاص شوید. از شر افرادی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند خلاص خواهید شد و مسیرتان هموار خواهد شد. اگر اکنون قصد دارید سفری را شروع کنید، مراقب باشید که ممکن است سلامتی شما در خطر باشد. شما مهربان و بخشنده هستید اما اتفاقات این روزها شما را به شک و تردید زیادی واداشته است. از مگس آب نبات اجتناب کنید. اگر اخیراً در کار، تحصیل یا عشق شکست خورده اید، اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید بهتر باشد برای مدتی از جمع دوری کنید و اوقات خود را به تنهایی بگذرانید. شما یک برنامه بزرگ در سر دارید که با یک شریک قابل اعتماد به نتیجه می رسد.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال تو: ج.ا

تعبیر: رویاهای شما محقق خواهد شد، اما با صبر و تلاش زیاد. سعی کنید از رفتارهای نامناسب دوری کنید، در این صورت مطمئناً غمگین نخواهید شد. یک نفر سعی می کند شما را به راه های بد بکشاند، اما باید تا جایی که می توانید از او دوری کنید و به حرف های او توجه نکنید وگرنه آسیب خواهید دید. ورزش را جدی بگیرید. به سلامت جسم و روح خود فکر کنید. برای رفع سوء تفاهمات، سخنان خود را مستقیماً با طرف مقابل بگویید و از دادن پیام و بازخورد خودداری کنید. همه چیز را با یک شکست تمام شده تلقی نکنید و ناامید نشوید. تغییر شغل در حال حاضر به نفع شما نیست. خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. به افراد مسن تر از خود احترام بگذارید.

فال برای متولدین امروز خرداد

طالع بینی شما: BDD

تعبیر: اگر می خواهید از آسیب و رنج دوری کنید، از هدف خود دست بکشید. ممکن است مشکلی پیش بیاید و یکی از نظر روحی به شما صدمه بزند، اما خدا جواب می دهد. شما دوستان خوبی در اطراف خود ندارید و باید در اسرع وقت از آنها دوری کنید تا راه درست را پیدا کنید. جابجایی برای شما خوب است، پس وقت بگذارید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که این یک اشتباه محض است. خشونت و تلخی را کنار بگذارید تا کارتان به پایان برسد. برای تنوع و تغییر روحیه حتما به سفر بروید. به زودی گره از کار بسته شما باز می شود. قدر نعمت هایی را که دارید بدانید و به چیزهایی که ندارید اینقدر فکر نکنید.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد فال تو: AAC

تعبیر: اگر کسی به شما ظلم کرده است، او را فراموش کنید و سعی نکنید تلافی کنید، زیرا خودتان آسیب خواهید دید. یک زن در امور شما بسیار دخالت می کند و اگر در مقابل او نایستید برای شما مشکل ایجاد می کند. به زودی ازدواج خوشبختی در پیش رو دارید و از سعادت و خوشبختی برخوردار خواهید شد. برای اختلافات خانوادگی ارزش قائل نباشید و به آن دامن نزنید، اگر از تنهایی خود ناراحت هستید، شاید لازم باشد چشمان خود را باز کنید. کسی دوست دارد با شما باشد. اضطراب و افسردگی به سراغ شما می آید، نفس عمیق بکشید و مشکل را مرور کنید. نظم و انضباط شما دارایی بزرگی است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید. برای مشکلات مالی به سراغ کسی نروید.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: جی دی ا

تعبیر: از رفتارهای نامناسب دوری کنید و سعی نکنید بین دیگران دسیسه بکارید زیرا به خودتان صدمه می زنید. غم وارد زندگی شما می شود و اگر به خدا توکل کنید به زودی از زندگی شما خارج می شود. از معاملاتی که پیش رو دارید سود خوبی نصیبتان می شود، پس این کار را انجام دهید. به قول خود عمل کنید تا از دست شما ناراحت نشوند. عشق معنای بزرگی دارد. به هر جرقه احساسی عشق نگویید. به کار خود علاقه مند باشید، همه چیز را با درایت انجام دهید و از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید. جز در موارد بسیار ضروری از وام خودداری کنید. این روزها خلاف عادت کارهایی انجام می دهید و لجبازی چیزی را خراب می کنید، مراقب باشید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: JJB

تعبیر: شما شانس بسیار خوبی دارید و اگر کسی را از دست دادید دوباره او را خواهید گرفت. آدمی پشت سر شما دروغ می گوید و اگر از او دوری کنید از کاری که کرده پشیمان می شود. اگر تصمیم به شروع سفر دارید، عجله کنید، به نفع شما خواهد بود. هیچ وقت برای ادامه تحصیل دیر نیست، شما استعداد خوبی دارید. یک خبر خوب شما را شگفت زده خواهد کرد. مقدمات قصد شما هنوز آماده نشده است و برای اجرای آن خیلی زود است. تصمیمی که گرفته اید را رها کنید و آن را به موقعیت بهتری بسپارید. خوش قلبی بیش از حد شما گاهی اوقات مانع می شود. شما به همه اعتماد دارید، در حالی که برخی افراد به قصد سوء استفاده از شما به شما نزدیک می شوند.

فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال تو: DDA

تعبیر: اقبال خوبی خواهید داشت و به زودی بر دشمنان خود غلبه خواهید کرد و اخباری دریافت خواهید کرد که شما را به آرزوی قلبی خود می رساند. اگر قصد دارید رابطه ای را شروع کنید، حتما این کار را انجام دهید که به نفع شماست و شادی زیادی برای شما به ارمغان می آورد. وقتی عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بردارید صبر یکی این یکی از ویژگی های مهم شماست که باید به تقویت آن ادامه دهید. از ریسک کردن نترسید، گاهی برای رسیدن به هدفتان باید جسارت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی اطرافتان را بدانید و به دنبال جبران محبت آنها باشید. باید راه خود را از حسودان و یاوه گویان جدا کنید و به سخنان آنها بیهوده فکر نکنید.

فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: AAB

تعبیر: نیت شما به زودی محقق می شود و اگر به بیماری مبتلا هستید سلامت خود را به دست می آورید. زندگی برای شما خوب خواهد بود و کارهایی انجام خواهید داد که سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است کسی بدی بزرگی به شما بکند، اما او را به خدا بسپارید تا جواب او را بدهد. به خدا توکل کن تا زندگی برایت عالی شود. انتظار دارید هرگز اشتباه نکنید، به یاد داشته باشید که تکرار یک اشتباه بد است، در غیر این صورت انسان ها مجاز به اشتباه هستند. به خانواده ات بیشتر اهمیت بده، هیچکس بیشتر از خانواده دلتنگت نخواهد شد. در مسائل مالی مراقب باشید و جاه طلب نباشید. از نیازهای روحی خود غافل نشوید و زمان بیشتری را صرف آن کنید. این تصمیمی است که باید آگاهانه و با اراده قوی بگیرید.

فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: ABB

تعبیر: شما نیت بسیار بدی دارید که اگر به آن عمل کنید متأسفانه زندگی شما در مسیر بسیار بدی قرار می گیرد. از کارهای حرام و افکار نادرست دوری کنید، در چاه خواهید افتاد. مواظب باشید بی انصافی نکنید و به کسی که به شما صدمه می زند تهمت نزنید. برای رسیدن به خواسته قلبی خود به خدا توکل کن. بدگمانی و بدگمانی را کنار بگذارید، ممکن است شما را با نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده تان اشتباه بگیرد. پیشنهاد خوبی به شما داده می شود که اگر همه جوانب را در نظر بگیرید و آن را بپذیرید به دردتان می خورد. شما مهربان هستید و سریع خود را درگیر مشکلات دیگران می کنید. قدر استعدادهای خود را بدانید و سعی کنید آنها را پرورش دهید. زمان مناسبی برای رفتن به سفر نیست. شما پول در می آورید، پس انداز کنید.

فال برای متولدین امروز دی

ابجد فال تو: cdb

تعبیر: متأسفانه اقبال به شما پشت کرده و در هر کاری با شکست مواجه خواهید شد، پس بهتر است همین الان خودداری کنید. شخصی قصد دارد شما را فریب دهد و باعث آبروریزی و رسوایی شما شود. بسیار مراقب باشید و از او دوری کنید. برای یافتن راه سعادت و خوشبختی به سخنان بزرگان خود احترام بگذارید. در چند روز آینده اتفاق خوبی می افتد که زندگی شما را در مسیر بهتری قرار می دهد. به انتخاب خود احترام بگذارید، زندگی را خیلی سخت نگیرید و مطلق گرا نباشید. شما به کسی حسادت می کنید و چیزهایی می گویید که از شخصیت شما بعید به نظر می رسد. پشت سر دیگران غیبت نکنید، رو در رو به او بگویید. کار و اختلافات شخصی را کنار بگذارید. قدر آنچه را دارید بدانید.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: ABB

تعبیر: نیتی را که در سر دارید حتما رها کنید زیرا ضرر زیادی خواهید دید. در برابر قضا و قدر خدا تسلیم شوید و به خدا ناسزا نگویید زیرا زندگی برای شما جهنم خواهد شد. مراقب افرادی باشید که می خواهند شما را در چاه بیندازند و سعی کنید از آنها دوری کنید. زندگی شما کمی پیچیده شده است، طوری برنامه ریزی کنید که بعد از آن با آرامش به کار خود ادامه دهید. گاهی در تصمیم گیری یا انجام کاری بیش از حد محتاط و محتاط هستید به طوری که تبدیل به یک وسواس می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. تا زمانی که به آینده فکر می کنید و پس انداز قابل توجهی دارید، خوش بگذرانید.

فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: dcc

تعبیر: به زودی گره از کارتون باز می شود و از سعادت و سعادت برخوردار خواهید شد. افرادی هستند که خیلی به شما حسادت می کنند و باید از آنها دوری کنید تا به شما آسیب نرسانند. اگر از دوری شخصی رنج می برید، او به زودی به سوی شما باز می گردد و به خواسته قلبی خود می رسید، پس صبور باشید. مدام از اتفاقی که افتاده شکایت نکنید، این طرز فکر شما را به مقصد نمی رساند. برای رویارویی با مشکلات جدید جسارت و صبر بیشتری داشته باشید. قدم هایی که در جهت اهداف خود برمی دارید باید سنجیده باشد تا در میانه راه دچار مشکل نشوید. از ترفندهای حسادت بترسید و از او دوری کنید. موفقیت های متوالی در انتظار شماست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا