سرگرمی

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال روزانه ابجد امروز دوشنبه 14 خرداد 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز دوشنبه 14 خرداد با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال تو: JAB

تعبیر: نیت بدی دارید و اگر این کار را انجام دهید مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند. اگر به دنبال سعادت و خوشبختی هستید، باید از کارهای حرام و حتی فکر کردن به آنها دوری کنید. فردی وارد زندگی شما می شود که عشق و علاقه خود را نسبت به شما ابراز می کند و زندگی شما را دستخوش تغییرات شیرین می کند. شما مهربان هستید و هرگز به کسی پشت سر نمی گذارید. تو بدون هیچ ادعا و قولی برای کسی کاری کرده ای، اما او قدر آن را نمی داند، بیهوده در دلت کینه مکن. بیان غم و اندوه خود لازم نیست. اگر یک محرم پنهانی داشته باشید و درد دل خود را با او در میان بگذارید، وضعیت روحی شما بهبود می یابد. آنچه شما به دنبال آن هستید بسیار ارزشمند است. تلاش شخصیت های شما کافی است. از کسی توقع کمک نداشته باشید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال تو: بد

تعبیر: سود زیادی از اهل قلم نصیب شما خواهد شد. تلاش كردن؛ در زندگی هرگز به کسی اعتماد نکنید و در راز و نیاز با او برخورد نکنید، زیرا باعث غم و اندوه شما می شود و از شما سوء استفاده می کند، تا می توانید تلاش کنید. اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. هنوز به جایی که می خواهید نرسیده اید و از این موضوع ناراحت هستید، اشتیاق شما برای رسیدن به آنچه در ذهن دارید قابل درک است… ناامید نشوید و به جای آن از خلاقیت خود استفاده کنید، اخیراً در انجام کاری سهل انگاری کرده اید. که باعث می شود مورد آزار دیگران قرار بگیرید و خودتان را گم کنید، خبرهای خوبی برای شما در راه است، نیازی نیست بیش از حد معمول با اطرافیان و دوستانتان صحبت کنید تا به آنچه در ذهن دارید برسید.

فال برای متولدین امروز خرداد

فال شما: DDB

تعبیر: شخصی در زندگی مدام به شما تهمت می زند و می خواهد مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند، بهتر است; مراقب باشید گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید، بهتر است کسی به شما پیشنهاد بدهد. قبول نکنید که برای شما مشکلات بزرگی ایجاد می کند. شما را به خاطر مسائل کوچک سرزنش می کنند، گاهی لازم است گوش دادن به کنایه ها و کنایه های مردم را تجربه کنید، شما فردی منطقی و با اخلاق هستید و نمی خواهید کسی را آزار دهید، مهربانی شما شامل همه می شود و حسود و حسود هستید. فرار نکنید، در خانواده گرمتر باشید و خستگی و بی حوصلگی را بهانه نیاورید، یک شک قدیمی دارید که باید از ذهنتان خارج شوید.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد طالع شما: BDA

تعبیر: شما شانس زیادی دارید. روزگار مطابق میل شماست، به زودی تمام مشکلات و سختی ها از سر راه شما برداشته می شود و موفقیت و سربلندی در آینده نصیب شما خواهد شد، بهتر است به فضل الهی هیچ نگرانی در دل خود راه ندهید. تمام مشکلات و مشکلات از سر شما برداشته می شود. راه شما طی خواهد شد. شادی و رضایت یک احساس درونی است که باید در قلب خود به آن دست پیدا کنید. تا زمانی که نخواهید با واقعیت روبرو شوید از بن بست خارج نخواهید شد. مصمم باشید و سعی کنید راه جدیدی برای رسیدن به هدف پیدا کنید. نسبت به کسی کینه ای دارید که باید فراموشش کنید و ادامه دهید. برای ارائه اخبار باید شرایط فعلی شنونده را داشته باشید.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: JBD

تعبیر: به زودی تغییرات اساسی در زندگی شما رخ خواهد داد، بهتر است. هیچ گاه نگرانی وارد دلتان نشود، در زندگی برای خود صدقه بدهید تا از چشم مردم در امان باشید و در امور زندگی همیشه تنی سالم داشته باشید. چیزی که ذهن شما را آزار می دهد احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد. به حرف بزرگترها گوش کن و خودخواه نباش. قبل از اینکه وارد یک مسیر جدید شوید، تمام جوانب آن را بسنجید. هزینه های خود را در حد اعتدال نگه دارید. اگر از امکاناتی که در اختیار دارید آنطور که باید استفاده نمی کنید، دوباره به محیط اطراف خود نگاه کنید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: bcd

تعبیر: آینده خوب و خوشی در پیش رو دارید. به زودی خیر و برکت در زندگی شما جاری خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیب شما خواهد شد. بهتر است نگران مسائل بی اهمیت نباشید. خبرهای خوب و خوشی در راه است و شما را به آرامش می رساند. در دلت چیزی نیست، اما این روزها زبانت تلخ است، دل یکی دوستانت را شکستی و بهای لازم را به او و عشقش ندادی، در انتخاب هایت وسواس زیادی به خرج می دهی و وقت تلف می شود، قبل از اینکه سرت به سنگ بخورد از تجربیات دیگران استفاده کن، بیشتر توجه کن سلامتی شما. بر اعصاب خود مسلط باشید و فراموش نکنید که گاهی اوقات با افرادی سر و کار دارید که متأسفانه جای درستی نمی نشینند.

فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال تو: AAB

تعبیر: فال خوب نیست. اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی در زندگی برای شما رخ می دهد و شما را به دردسر می اندازد، بهتر است; حواس خود را جمع کنید و خود را آلوده به فساد نکنید. و کارهای اشتباهی که باعث می شود آینده شما با مشکلات خطرناکی مواجه شود را انجام ندهید. برای رسیدن به هدف، عجله و عجله را کنار بگذارید، برخلاف انتظارتان، ممکن است شما را از آن دور کند. گاهی زود عصبانی می شوید و به همین دلیل قضاوت هایی می کنید که درست نیست، در حالی که این عصبانیت و تلخی شخصیت شما را در نظر دیگران ضعیف می کند. توجه داشته باشید که آب به جو باز نمی گردد. در مورد یک موضوع مالی صادق و منصف باشید.

فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: سی سی دی

تعبیر: باید به هر چیزی که خداوند برای تو و سرنوشتت قرار داده راضی بود و برای چیزی که به صلاح توست، بیهوده اصرار کرد، زیرا در این صورت جز به مشکل نمی افتی. از دوستان بد و کارهای بد دوری کنید تا رنگ و چهره سعادت و خوشبختی را ببینید. عشق یک طرفه شما را به بیراهه می کشاند، اگر در قلب او جایی ندارید، خود را کنار بکشید، از تنهایی نترسید، حصاری را که دور خود کشیده اید بشکنید و به جمعیت بپیوندید، می توانید بیشتر با هنر و تخصص شما از آن استفاده کنید، این روزها یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید یا به جایی بروید که قبلاً نرفته اید، این کار را ادامه دهید تا تاثیر آن را ببینید، یک اتفاق ارزشمند در زندگی شما رخ خواهد داد.

فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: JJA

تعبیر: شما راه بسیار درستی را انتخاب کرده اید و اگر به آن ادامه دهید، مطمئناً فواید زیادی خواهید داشت. یک نفر از شما حمایت می کند و اجازه نمی دهد که شما انگ و آبروریزی کنید. شخصی قصد دارد با دخالت در امور شخصی شما برای شما مشکل ایجاد کند، باید هر چه زودتر در مقابل آن بایستید. تغییر شغل در مرحله فعلی برای شما مفید نیست، ذهن خود را روی یک چیز متمرکز کنید و از تمام توان خود برای رسیدن به آن استفاده کنید. روی کمک دوستان واقعی تان حساب کنید، وام آنقدر خوب است که بتوانید آن را پرداخت کنید، دلخوری های کوچک را کنار بگذارید تا جمع خانوادگی مثل گذشته نزدیک شود، اول از خودتان به همه چیز شک کنید. حواستان باشد که امتحاناتی در پیش دارید.

فال برای متولدین امروز دی

ابجد طالع شما: ADA

تعبیر: در انجام کاری بسیار مردد هستید و تکلیف خود را روشن نمی کنید، از خداوند کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کند. مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد و ممکن است با هم دعوای خانوادگی داشته باشید، در واقع آنها خیر شما را می خواهند، پس نگران نباشید. قول شما یک قول است و اگر چیزی بگویید پای آن می ایستید، مواردی وجود دارد که با توجه به وضعیت مالی فعلی خود باید به آنها شک کنید، برای بیرون رفتن با خانواده خود بهانه نیاورید، از دوستی های یک طرفه بپرهیزید و به آنها اجازه نده یکی از سرشت خوب شما سوء استفاده می کند… یکی از دور از دست شما ناراحت است، برای رفع کدورت خود پیشقدم شوید، حتی اگر برای این کار مجبور به سفر دور و بر باشید.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال شما: ABC

تعبیر: شما در زندگی مستأصل و پریشان هستید چون از خدا دور هستید، هر چه زودتر دست از این رفتارها بردارید و با خدای خود خلوت کنید. اگر قصد سفر زیارتی دارید هر چه زودتر این کار را انجام دهید که به نفع شماست. پول و سرمایه زیادی به دست خواهید آورد و آن را با کار سخت به دست خواهید آورد. دست از بهانه جویی بردارید و نیمه پر لیوان را ببینید. نباید انتظار داشته باشید که فوراً به هر چیزی که می خواهید برسید. کمی آرامش و آرامش می تواند شما را بهتر به هدفتان برساند. به حرف مردم اهمیت نده. زمان مناسب تری را برای تغییر خانه در نظر بگیرید. شما فردی احساساتی هستید؛ به همین دلیل از نگرش محافظه کارانه و مصلحت اندیشانه دیگران رنج می برید.

فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: dbc

تعبیر: غم و اندوه و مشکلاتی که در زندگی دارید را فراموش خواهید کرد و کسی در این راه به شما کمک خواهد کرد. یک نفر به شما آسیب رسانده است، اما از کاری که انجام داده بسیار پشیمان است، بهتر است او را رها کنید. در زندگی غیر از خدا از کسی کمک نخواهید. به لطف یکی از دوستان مشکلی را به سلامت پشت سر گذاشته اید، هنوز راه سختی برای رسیدن به مقصد در پیش دارید و باید با تلاش فراوان و بدون توجه به شیطنت ها و حسودان به راه خود ادامه دهید. در روزهای آینده با افراد مختلفی آشنا خواهید شد. اجازه ندهید سخنان بدبینانه و بازدارنده دیگران روی شما تاثیر منفی بگذارد، صبور باشید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا