سرگرمی

فال ابجد امروز دوشنبه یک مرداد ماه 1403

بازتاب آنلاین، انسان ها همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده اند. در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال انجام می دادند.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است.

در ادامه فال امروز 1 مرداد ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: BBD

امروز صبح خسته و بی حوصله از رختخواب بیرون آمدید و حوصله انجام کارهای روزانه را ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید و یک روز استراحت و استراحت به خودتان بدهید. پس انداز خود را ادامه دهید و پس انداز خود را افزایش دهید. اعضای خانواده از کاه کوه می سازند و امروز مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کنند.

به همسر یا عشقتان چیزی نگویید که شما را ناراحت کند. شما آدم مهربانی هستید و به اطرافیانتان اهمیت زیادی می دهید، این نگرش اشکالی ندارد، اما مراقب باشید اطرافیانتان از محبت شما سوء استفاده نکنند. کارهای عقب افتاده زیادی دارید و این وضعیت شما را نگران می کند، اما اجازه ندهید عقب ماندگی ها زیاد شما را نگران کند و امروز به هر قیمتی کارها را انجام دهید و به اطرافیانتان ثابت کنید که چقدر مرده اید.

اردیبهشت ماه: GGG

روز حساسی را آغاز کرده اید و حادثه ای در انتظار شماست. یکی یکی از اطرافیان بیمار است و به کمک شما نیاز دارد. همسرتان امروز به شما ثابت خواهد کرد که بیشتر از آنچه فکر می کنید از شما قدردانی می کند و از بودن در هر لحظه با شما لذت می برد. به توصیه بزرگان و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش دهید.

خرداد:ccb

از نظر مالی، روز بسیار حساسی در پیش دارید و اگر امروز بیش از هر زمان دیگری به آن توجه نکنید، ضرر بزرگی را تجربه خواهید کرد. با کمک روحیه شوخ و شاد خود اطرافیان خود را شاد کنید. زحمات زیادی کشیده اید اما آنطور که باید حقوق خود را دریافت نکرده اید و شاید هم از تلاش خود ناامید نشده اید و مطمئن باشید که زحمات شما به ثمر خواهد نشست.

از نظر کاری، روز خوبی در پیش دارید و به موفقیت های چشمگیری دست خواهید یافت. برای شروع کار و کارهای مهم به تنهایی تصمیم نگیرید و از افراد با تجربه نظر بخواهید. در طول روز فرصتی پیدا خواهید کرد تا کمی به عقب برگردید و صاف شوید.

تیر: دیدا

شما وقت آزاد خواهید داشت تا سرور خود را لمس کنید و یک حساب کاربری زیبا بسازید. از نظر مالی روز خوبی در پیش دارید و پول دریافت خواهید کرد، به نفع شماست که مقداری از این پول را برای آینده پس انداز کنید. بین شما و همسرتان یا زندگی عاشقانه اختلاف نظر وجود خواهد داشت.

شما در زندگی چیز زیادی به دست نیاورده اید و به موفقیت بیشتر فکر می کنید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و راه ها و راه های موفقیت را از آنها جویا شوید. توانایی ها و مهارت های خود را دست کم نگیرید. یک هدیه غافلگیر کننده دریافت خواهید کرد.

مرداد: BDG

شما هوش زیادی دارید و برای حل مشکلات امروز از این روحیه کمک می گیرید. از افکار منفی دوری کنید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. امروز یکی یکی از آشنایان برای افزایش درآمد به شما پیشنهاد می دهد، با جان و دل به این پیشنهاد گوش دهید. اخبار غیر منتظره و خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد.

امروز با دوستی آشنا می شوید که مدت هاست از او خبری نداشتید. شما به انجام کار مهمی فکر می کنید و معتقدید که سود قابل توجهی از این کار به دست خواهید آورد. امروز بهترین فرصت برای این کار است و مطمئن باشید از این کار ضرر نخواهید کرد.

شهریور:ببب

پولی که مدتی به شخصی قرض داده اید امروز به شما برگردانده می شود. اختلافات بین اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل کنید. برای انجام یک کار جدید به فکر شراکت افتاده اید و می خواهید سرمایه خود را در یک شغل جدید با شخصی تقسیم کنید، امروز بهترین زمان برای شروع این شراکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز شروع کرده اید ضرر نخواهید کرد. . از رویاپردازی دست بردارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید.

مهر: JBB

شما مضطرب و نگران هستید، اما نگرانی برای سلامتی شما مضر است، بنابراین غم و اندوه خود را با فردی که بسیار به آن اعتماد دارید در میان بگذارید و به نگرانی های خود پایان دهید. یکی امروز از اعضای خانواده خوبی ها حاصل می شود و از آنها سود خواهید برد. کارهای امروز ساده تر از آن چیزی است که انتظار دارید. مدتی است که به دیدار بزرگان خانواده خود رفته اید و از حال آنها بی اطلاع هستید. امروز فرصتی است تا با بزرگان خانواده ملاقات کنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید.

آبان: اضافه کردن

ممکن است امروز اختلاف نظرهای کوچکی بین شما و اطرافیانتان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را ناراحت کند. با پیشنهاد وسوسه انگیزی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد اما بهتر است تمام جوانب کار را به دقت بررسی کنید. یکی یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده است و امروز به خاطر این موفقیت از او تقدیر می شود. در اولین فرصت این موفقیت را به او تبریک بگویید و به او ثابت کنید که این موفقیت ها باعث سربلندی شما شده است.

مدت هاست آرزوی دیرینه ای در دل دارید، امروز سایه شادی بر سرتان خواهد افتاد و این آرزوی دیرینه محقق خواهد شد. شما یک عاشق حرفه ای هستید و تا به حال عشق های زیادی را تجربه کرده اید، ادامه این رویکرد چیزی جز تنهایی برای شما به همراه نخواهد داشت. در نتیجه از عاشق شدن دست بردارید و به عشقی پایدار و ابدی فکر کنید.

استعداد و توانایی های خود را دست کم نگیرید. اجازه ندهید اطرافیانتان در تصمیمات مهم زندگیتان دخالت کنند. یکی اطرافیان شما رفتار شما را اشتباه متوجه خواهند شد، پس بیشتر از همیشه مراقب رفتار و گفتار خود باشید.

آذر: AAB

علیرغم اینکه کار زیادی برای انجام دادن دارید، انرژی زیادی دارید و خسته نمی شوید. مشکلات مالی امروز سر راهتان قرار خواهد گرفت. برای حل مشکلات امروز از افراد با تجربه کمک بگیرید. اهالی خانه شرایط آرامش بخشی را برای شما در خانه فراهم کرده اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. شما می خواهید کار خود را با صدای بلند تمام کنید، اما به یاد داشته باشید که یک بار کج هرگز به خانه نمی رسد.

دی: د

کار و تلاش شما وضعیت سلامتی شما را نادیده می گیرد و از خود مراقبت نمی کنید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی جز بیماری و بیماری به دنبال ندارد، از امروز باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بین کار و سلامتی وجود شیرین خود تعادل برقرار کنید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. شما انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها استفاده کنید و کارها را سریعتر از همیشه به پایان برسانید. اجازه ندهید کارهای عقب افتاده از امروز به فردا موکول شود.

بهمن:CDC

امروز نسبت به روزهای قبل احساس بهتری دارید و نشاط و شادابی زیادی دارید. پولی که برای خرید یک کالای مهم نیاز دارید امروز به دست شما می رسد. دامنه روابط خود را با افراد مشهور و مهم گسترش دهید. قدرت عشق را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربان باشید. خاطرات خوش گذشته در ذهن شما تداعی می شود و امروز احساس می کنید کودک درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده کردن خاطرات خوش گذشته، روزی پر از شادی و نشاط را تجربه کنید.

اسفند: بابا

امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و حرکت داشته باشید. یکی امروزه از اعضای خانواده شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می کند. زمان زیادی را صرف ورزش یا هنر نکنید و در کنار فعالیت و بازیگری از چیزهای مهم زندگی غافل نشوید.

*توجه: این مطلب به معنای تایید توصیه های داده شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی تدوین شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا