سرگرمی

فال ابجد امروز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

فال ابجد (رمال) یکی این یکی از روش های بسیار قدیمی طالع بینی است که بر اساس الفبای اولیه فنیقی تنظیم شده است. این فال یکی یکی از قدیمی ترین انواع فال است که به حضرت دانیال و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت داده می شود.

بدنیا آمدن فروردین

حروف ابجد فال شما: cdc

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک سوراخ در کارت دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مواظب خودتان باشید. اگر چیزی گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید از او خبر می گیرید.

بدنیا آمدن اردیبهشت ماه

حروف فال شما: B، C، D

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب بدخواهان باشید. در کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خدای مهربان امیدوار باشید و با توکل بر او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

بدنیا آمدن خرداد

حروف فال شما: ADD

فال خوب است؛ اما اگر راحت هستید از این قصد دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد و سفید صورت سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید پانزده روز به تاخیر بیندازید تا از تنبلی و اندوهی که شما را به خود مشغول کرده خلاص شوید. شما مدتی است که با خودتان دست و پنجه نرم می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه صلاح بداند خواهد بود.

بدنیا آمدن تیر

حروف طالع شما: AJD

هر نیت و نیتی که داشته باشی برآورده می شود، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا موقعیت به دست خواهید آورد. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود. اما مراقب باشید؛ چون او آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را پس خواهید گرفت. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید. چون به هدف خواهی رسید.

بدنیا آمدن مرداد

حروف ابجد فال شما: دی جی آ

این نیتی که کردی خوب نیست زندگی برات تلخ میشه. خیلی وقت است که گیر کرده اید که چه کار کنید. به خدا توکل کن تا این وضعیت رو حل کنه. مدتی است که عاشق کسی شده‌ای و نمی‌توانی از فکر او بیرون بیایی. از او دوری کن که خداوند بهتر از آن را به تو عنایت می کند. در کار خود صبور باشید. شما آینده ای روشن دارید و از همه غم ها دور خواهید شد. اگر قصد سفر یا انجام معامله دارید، از آن سود خواهید برد.

بدنیا آمدن شهریور

حروف ابجد فال شما: dcd

فال مشخص است و موفقیت و شادی به سمت شما خواهد رفت، پس غمگین نباشید. شما مال یا چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. به خدا توکل کن و نگران سود و زیان نباش. در چند روز آینده خبرهای خوشحال کننده ای خواهید شنید و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت و انشاالله به هدف خود خواهید رسید.

بدنیا آمدن مهر

حروف ابجد فال شما: BJA

این قصدی که دارید باعث اضطراب و نگرانی شما می شود. پس آن را از ذهن خود خارج کنید. اگر دیگران با شما موافق نیستند، غمگین نباشید و بر خود مسلط باشید. بعدا پشیمان خواهند شد. اگر مسافری داری و دلتنگش می شود، به سلامت برمی گردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. بدان که عاقبت کارها به نفع تو خواهد بود و به هدفت خواهی رسید.

بدنیا آمدن آبان

حروف ابجد فال شما: DBA

فال مشخص است. نگرانی را از خود دور کنید. همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. اگر چیزی را از خدا بخواهید، به آن خواهید رسید. اگر قصد سفر دارید یا معامله ای انجام می دهید، آن را انجام دهید، برای شما مفید خواهد بود.

بدنیا آمدن آذر

حروف فال شما: dbd

فال خوبی دارید و به خواسته خود می رسید و اگر روزی حلال گرفتید قدر آن را بدانید. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون خیلی صدمه می بینید. اگر قصد سفر دور دارید، دست از آن بردارید زیرا رنج و عذاب خواهید کشید و از کار و تلاش خود برای رسیدن به مقصد غافل نشوید.

بدنیا آمدن دی

حروف ابجد فال شما: ज ज ज

شما به آنچه در نظر داشتید خواهید رسید. اما شما باید صبور باشید. یک نفر سعی می کند به شما تهمت بزند و به شما آسیب برساند، اما موفق نمی شود. این روزها شما نادان هستید و به توصیه های دیگران توجه نمی کنید. شما تعجب می کنید که چه اتفاقی برای کارت شما می افتد، اگر صبر کنید، درست می شود. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز درنگ کنید.

بدنیا آمدن بهمن

حروف ابجد فال شما: bbc

این نیتی که داری هیچ سودی برایت نداره. بهتر است از این درخواست صرف نظر کنید. از کارهای بد و حرام بپرهیز و به حلال بسنده کن. اگر مراقب افکار و نیات خود باشید، گشایش خوبی در کارت پیدا می شود. در زندگی صبور باشید و به خدا امیدوار باشید.

بدنیا آمدن اسفند

حروف طالع بینی شما: ABB

فکر را در سر خود بگذارید. صبر کنید تا در کارت باز شود. صحبت نکنید و بیهوده تلاش کنید. از بدی ها بپرهیز و تسلیم فرمان و مشیت خدا باش و جز در راه او تلاش و عمل نکن. مواظب دروغ باشید، زیرا عده ای قصد دارند به شما تهمت بزنند. تا چند روز دیگر در شغل شما گشایشی ایجاد می شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا انشاالله از بدی و سختی دور شوی و به هدفت برسی.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا