اخبار روز سینما

فاش شدن قد واقعی سوپرمدل آمریکایی!

گمانه زنی ها در مورد قد واقعی مدل آمریکایی امیلی راتایکوفسکی زمانی آغاز شد که ایرینا شایک عکسی از پشت صحنه هفته مد نیویورک را در حساب رسمی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به وقت صبح: امیلی قبلاً ادعا می کرد که قد او 170 سانتی متر است، در حالی که مجله Vogue و بسیاری از وب سایت های مدل برجسته دیگر قد ایرینا شایک را 175-176 ثبت کرده اند.

با این حال در عکسی که ایرینا به اشتراک گذاشته تفاوت قد امیلی را نسبت به مدل های دیگر می بینید!

فاش شدن قد واقعی سوپرمدل آمریکایی!

به گزارش گروه ترجمه صبح، رسانه ها با انتشار عکسی از امیلی در کنار زک افرون با قد 172 سانتی متری، ادعای 170 سانتی متری امیلی را دروغی بزرگ خواندند، زیرا او حتی با بیش از هفت سانتی متر هنوز از زک افرون کوتاهتر است. . پاشنه اش!

«راب پل» تحلیلگر قد افراد مشهور، قد امیلی را بین 163 تا 166 در وب سایت خود ثبت کرده است و ادعای او بر اساس اندازه گیری چشمان او در ملاقات با امیلی و مقایسه قد او با دیگر افراد مشهور است.

راب پاول یک تحلیلگر قد افراد مشهور است که وب سایتی را با هدف افشای قد واقعی افراد مشهور راه اندازی کرده است، زیرا او از گزارش صبحگاهی خود معتقد است که بسیاری از افراد مشهور در مورد قد واقعی خود دروغ می گویند.

راب برای پی بردن به قد واقعی افراد مشهور، آنها را از نزدیک می شناسد یا از طریق بررسی های دقیق قد آنها را اندازه می گیرد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا