اخبار روز سینما

فاش شدن زندگی شخصی و عکس‌های خانوادگی ستاره پسیانی بازیگر معروف + تصاویر

به گزارش شمانیوز؛ سهرا پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 17 شهریور 1364 در تهران. ستاره پسیانی دارای مدرک طراحی گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل از دانشگاه Vrange روسیه است. سهرا پسیانی دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. او یک برادر به نام خسرو دارد.پدر ستاره پسیانی آتیلا پسیانی از بازیگران مطرح، بزرگ و سازنده سینمای ایران است که آثار هنری فراوان و ماندگاری دارد و علاوه بر بازیگری، تجربه بازیگری را نیز دارد. یک کارگردان ستاره پسیان او دستیار کارگردان و برنامه ریز هم دارد…

رابطه جمیله شیخی و ستاره پاسیانی

ستاره پسیانی نوه جمیله شیخی است. جمیله شیخی، مادر آتیلا پسیانی و مادربزرگ ستاره پسیانی، یکی از بازیگران برجسته تلویزیون و سینمای ایران است که تا آخرین روزهای زندگی خود به فعالیت هنری مشغول بود و در فیلم‌های شناخته شده ایفای نقشی بی‌نظیر داشت. سریال های پس از باران، بابا سالار، مرگ در سکوت، خانه ما و همسران به یادگار ماند.

 ستاره پسیان

مادر یلدیز پاسانی کیست؟

فاطمه نقوی، مادر ستاره پسیانی و همسر آتیلا پسیانی، بازیگر با سابقه، پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، فعال ترین در عرصه تئاتر و اکثریت مخاطبان و بینندگان تلویزیونی است. او را با بازی در سریال های مشل آباد، محله بروبیا و سلامت محله به یاد بیاورید. .

 ستاره پسیان

ازدواج و همسر ستاره پسیانی

مطالب زیادی در مورد ازدواج سهرا پسیانی و تصاویر تایید نشده با عنوان عکس همسر سهرا پسیانی در فضای مجازی در حال انتشار است که هیچ کدام از سوی این بازیگر تایید نمی شود; بنابراین نمی توان گفت که سهرا پسیانی متاهل است و به همین دلیل این بازیگر زن ایرانی در لیست بازیگران مجرد قرار گرفته است.

 ستاره پسیان

آغاز فعالیت هنری و بازیگری سه تار پسیانی

سهرا پسیانی از کودکی (5 سالگی) در سال 1369 با کمک خانواده هنرمندش وارد تئاتر شد. در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «بهترین پدر دنیا» به کارگردانی داریوش کاردان وارد سینما شد، اما در همان سال پیشنهاد بازی بهرام بیضایی در فیلم «مسافران» را نپذیرفت.

ستاره پسیانی اولین نقش جدی و حرفه ای خود را در سال ۱۳۷۸ با حضور در مجموعه تلویزیونی «همه بچه های من» به کارگردانی مرضیه برومند انجام داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا