اخبار روز سینما

فاش شدن راز جوانی پارسا پیروزفر در سکانس های فلش بک «در انتهای شب». پارسا، هوش مصنوعی و اکسیر جوانی

در قسمت های پایانی سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پهننده با سکانس های فلش بک آغاز رابطه بهنام و ماهرخ مواجه هستیم. در این سکانس ها هر دو جوانتر از آنچه هستند به نظر می رسیدند. واکنش ها به جوانان متدین پارسا پیروزفر بسیار زیاد بود. برخی این عکس را کنار عکس او از سریال در پناه تو گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که پیروزفر بعد از سی سال تغییری نکرده است. حالا راز اصلی این ماجرای تغییر چهره فاش شده و طبق اطلاعات منتشر شده، علاوه بر آرایش، هوش مصنوعی نیز در جوانسازی این چهره نقش دارد.

به گزارش بازتاب آنلاین، مجله فیلمامروز در مطلبی که به تازگی منتشر کرده به سریال «در انتهای شب» پرداخته و راز تغییر چهره و جوان شدن چهره پارسا پیروزفر در سکانس های فلش بک را فاش کرده است.

در این مقاله درباره تغییر چهره پیروزفر نوشته شده است: «طبق معمول در چنین مواقعی، تراشیدن ریش جوگاندامی، کوتاه کردن و رنگ کردن موهای پیروزفر و استفاده از سایر ترفندهای آرایشی جوان کننده معمولی در این تغییر چهره نقش داشت، اما در واقع. شاید برای اولین بار در صنعت سینما و سرگرمی ایران، در این مورد از هوش مصنوعی در ترکیب با گریم برای جوانسازی چهره بازیگر استفاده شده است.

تغییر چهره پارسا پیروزفر در سکانس های فلش بک سریال «در انتهای شب» به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت.

همچنین به همین دلیل است که چهره پیروزفر در این سکانس ها اغراق آمیز یا غیرقابل باور نیست و می توانیم او را به عنوان یک استاد جوان کاملاً بپذیریم.

در این مقاله نوشته شده است که چنین تمهیداتی در سینمای جهان انجام می شود و حالا باید امیدوار بود که استفاده از این ترفند در ایران نیز عادی شود.

برخی از بینندگان در پست مربوط به این خبر در صفحه فیلم امروز ابراز امیدواری کرده اند که سینماگران بتوانند با استفاده از این ترفند از گریم های غیرعادی و عجیبی که در بسیاری از آثار می بینیم دوری کنند. البته برخی نیز از تهدیدی که چنین امکاناتی به همراه دارد و باعث می شود هنر گریم به تدریج تحت تاثیر قرار گیرد، نوشته اند و از آن ابراز نگرانی کرده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا