اخبار روز سینما

فاش شدن دلیل غیبت مرجانه گلچین در فیلم جوکر







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، احسان علیخانی به وعده خود مبنی بر حضور بانوان در فصل جدید جوکر عمل کرد و این فصل را با حضور هشت بازیگر زن کمدین تولید کرد. اولین قسمت سریال Joker Ladies چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد. مرجان گلچین بیش از یک دهه سابقه کار در سریال های تلویزیونی و طنز خانگی را پیش بینی می کرد یکی یکی از حاضران در این فصل باشید. با این حال، این اتفاق نیفتاد.

گلچین اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که یکی از مدعوین بوده اما این دعوت را نپذیرفته است. وی درباره دلایلی که منجر به این تصمیم شد، گفت: من جزو اولین نفراتی بودم که به این برنامه دعوت شدند، اما نمی دانم به دلیل سن یا گذشت زمان کمی برای شرکت در آن تردید داشتم. چنین برنامه ای. یعنی از دیدن مستقیم و خارج از اتاق بازیگری توسط تماشاگران اجتناب کردم. امثال من که بیش از 40 سال است این حرفه را انجام می دهم البته کمی از فضای نمایش های رئالیتی به سبک جوکر می ترسند زیرا همانطور که گفتم بازیگر باید با خود واقعی اش توسط احسان با مخاطب روبرو شود. علیخانی چهارشنبه ها به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا