اخبار روز سینما جهان

فارست ویتاکر قاتل است؟ – بازتاب آنلاین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فارست ویتاکر به تازگی بازیگر سریالی درباره سیاست، ثروت و قدرت و نتیجه تقاطع آنها در آمریکا شده است. مجموعه “امپراطور اقیانوس پارک” از MGM+ بر اساس رمان پرفروش استیون ال. کارتر توسط شرمن پین ساخته شده است و درباره یک راز قتل و ماجراهای غم انگیز پیرامون آن است. این سریال 10 قسمتی مخاطب را به سفری بی نظیر درباره خانواده ای می برد که با اعتقادات سیاسی ایدئولوژیک، رازها و انتقام از هم جدا شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر “امپراطور پارک اقیانوس” با مرگ قاضی الیور گارلند با بازی فارست ویتاکر که ظاهراً تسلیم حمله قلبی شده است، آغاز می شود. او یک نامزد شکست خورده محافظه کار دیوان عالی و یک کارشناس سیاسی راست افراطی است و واضح است که قاضی دشمنان زیادی دارد. با این حال، پسرانش، تالکوت (گرانتهام کولمن) و ادیسون (هنری سیمونز)، مطمئن هستند که پدرشان به دلیل کهولت سن و ناتوانی قلبی مرده است، اما خواهرشان ماریا (تیفانی مک) چندان مطمئن نیست و شروع به کندن او می‌کند. میکند

این سریال با حرکت به عقب و جلو بین زمان حال و گذشته، به آرامی اسرار و سرنخ هایی را که قاضی پس از مرگش پشت سر گذاشت، با به تصویر کشیدن وقایع شیکاگو که به آرامی در جریان جلسه نامزدی قاضی گارلند برای دادگاه عالی آشکار می شود، آشکار می کند.

فارست ویتاکر 63 ساله که برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب، امی و نخل طلای افتخاری جشنواره فیلم کن شد، در سال 2006 برای بازی در نقش ایدی امین، دیکتاتور اوگاندا در فیلم، برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. فیلم “آخرین پادشاه اسکاتلند”. . او چهارمین بازیگر سیاهپوست پس از سیدنی پواتیه، دنزل واشنگتن و جیمی فاکس است که برنده این جایزه شده است.

او بازیگر فیلم هایی چون «گوست داگ» ساخته جیم جارموش، «پرنده» ساخته کلینت ایستوود و «روگ وان» ساخته گرت ادواردز است. او نقش پزشک بوکسور را بازی کرد. در سال 2024، او همچنین بازیگر فیلم اکشن ترسناک گرت ایوانز “تخریب” با بازی تام هاردی برای نتفلیکس است که هنوز اکران نشده است و همچنین در “مگالوپولیس” کاپولا بازی کرده است.

245245

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا