اخبار روز سینما

غیر رسمی: مرد عنکبوتی در فیلم Venom: The Last Dance حضور خواهد داشت

فیلم Venom: The Last Dance یکی از مورد انتظارترین آثار سونی در آینده است که اخیراً شایعاتی مربوط به حضور مرد عنکبوتی در این فیلم به گوش می‌رسد.

«ادی براک» و «ونوم» پس از مبارزه با «رایوت» و «کارنیج» در دو فیلم قبلی، در فیلم ونوم: آخرین رقص سرانجام با دشمن واقعی خود روبرو می‌شوند. « تام هاردی » در نقش «ادی براک»، موفق‌ترین زیرمجموعه در دنیای سینمایی اسپایدرمن «سونی» بوده است و به نظر می‌رسد سومین قسمت از این فرنچایز «مارول»، آخرین حضور «هاردی» در این نقش خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حضور احتمالی مرد عنکبوتی در فیلم Venom: The Last Dance

تاکنون مشخص نشده که «ونوم» در آخرین حضور سینمایی خود با چه کسی مبارزه خواهد کرد، اما رویارویی با یک سیمبیوت خاص، بسیار نمادین به نظر می‌رسد. در این میان اخباری وجود دارند که از حضور مرد عنکبوتی در این فیلم خبر می‌دهند. از آنجایی که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست شاهد حضور وجون در صحنه پس از تیتراژ بودیم، حضور یکی از مردان عنکبوتی در این اثر بعید نیست.

فیلم Venom: The Last Dance

البته این اخبار در مورد یک «پیتر پارکر» متفاوت صحبت می‌کنند. گفته می‌شود که یک نسخه از «پیتر» در قسمت سوم ونوم حضور دارد که هنوز به مرد عنکبوتی تبدیل نشده و تنها ده سال سن دارد. صحت این اخبار همچنان مشخص نیست، اما اگر این فیلم نشانه‌هایی از حضور اسپایدرمن در دنیای ونوم را به تصویر بکشد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور مرد عنکبوتی در فیلم ونوم: آخرین رقص چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا