اخبار روز سینما

غیر رسمی: فیلم Wolverine vs Hulk ساخته خواهد شد

انتظار می‌رود که در کامیک‌کان سن دیگو، اخبار مهمی درباره مارول بشنویم. چندین شایعه جالب مرتبط فیلم Wolverine vs Hulk در اینترنت در حال پخش شدن است.

اگر این شایعات جدید مارول درست باشد، طرفداران می‌توانند دو قهرمان خشمگین مورد علاقه خود را در یک فیلم ببینند. «مارک روفالو» تنها بازیگر اصلی انتقام‌جویان بود که نتوانست یک فیلم یا سریال انفرادی داشته باشد؛ اما ممکن است برای مدت طولانی ادامه نداشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Wolverine vs Hulk ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که اولین حضور «هیو جکمن» در مارول راه را برای یکی از طرح‌های اکشن هیجان‌انگیز در کمیک‌های این شخصیت برای نمایش روی پرده بزرگ هموار می‌کند. «وولورین» برای اولین‌بار در صفحه آخر شماره 180 اینک ردیبل هالک ظاهر شد و بعداً در نسخه 181 حضور یافت.

او در کمیک‌ها، با ابرقهرمان سبز خشمگین روبرو شد و طرفداران انتظار دارند که «روفالو» و «جکمن» این مبارزه را به دنیای واقعی بیاورند. طبق یک گزارش تقریباً رسمی، مارول در حال برنامه‌ریزی برای قرار دادن هر دو قهرمان در مقابل یکدیگر در فیلم ولورین علیه هالک است.

چندین گزارش نشان داد که طرفداران می‌توانند «وولورین» «هیو جکمن» را در فیلم آینده ددپول و وولورین در حال مبارزه با هالک ببینند. حدس و گمان‌ها بر این پایه است که «هالک» خشمگین در این فیلم ظاهر خواهد شد؛ با این حال، یک افشاگر مارول اخبار جالب‌تری در مورد این موضوع دارد.

فیلم Wolverine vs Hulk

افشاگر، @MyTimeToShineH، اخیراً در ایکس خود خبری مبنی بر اینکه مارول در حال ساخت این فیلم است را به اشتراک گذاشت. اگر خبر این افشاگر درست باشد، این فرصتی برای «روفالو» خواهد بود تا در نقش اصلی یک پروژه مارول بدرخشد؛ زیرا او تنها انتقام‌جوی اصلی بدون فیلم/سریال انفرادی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم بر اساس رویارویی «هالک» و «ولورین» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook Movie

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا