اخبار روز سینما

اخبار غیر رسمی: انتشار فصل سوم سریال From در سال 2024 صورت می گیرد!/جزئیات

سریال From یکی از پرطرفدارترین عناوین شبکه MGM+ است و اخیراً اخبار غیر رسمی از زمان پخش فصل سوم سریال From منتشر شده است.

«From»  داستان شهری ترسناک در آمریکای مرکزی را روایت می کند که هرکس وارد محدوده شهر شود را زندانی می کند و ساکنان این شهر مدام به دنبال راه هایی برای فرار هستند و همیشه در تلاش برای زنده ماندن در جنگل های اطراف هستند. دو فصل اول این سریال  منتقدان سایت Rotten Tomatoes را تحت تاثیر قرار داد و نمرات بالایی دریافت کرد. سریال از جانب در ژوئن 2023 (خرداد 1402) رسما برای فصل 3 تمدید شد.

تاریخ انتشار فصل سوم From

فراخوان بازیگری جدیدی برای فصل 3 اعلام شده است که نشان می دهد فیلمبرداری از دسامبر آغاز می شود و تا مه 2024 ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، هارولد پرینو (Harold Perrineau) ستاره سریال، در پستی در X (توئیتر سابق) تایید کرد که تولید فصل سوم به نقطه شروع خود نزدیک شده است. او طرفداران را به تماشای دو فصل اول تشویق کرد:

“در حالی که ما فیلمبرداری فصل 3 را شروع می کنیم … مطمئن شوید که تمام راه را ادامه می دهید!”

فصل سوم سریال From

طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که سریال در تابستان یا اوایل پاییز 2024 بازگردد. اگرچه تولید فصل 3 به دلیل اعتصاب نویسندگان دیرتر از فصل های قبل آغاز شد، اما این خبر باید برای طرفداران دلگرم کننده باشد زیرا بینندگان همچنان منتظر دیدن ادامه ترسناک و معمایی سریال هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا