اخبار روز سینما

غیر رسمی: رابرت پتینسون در سریال پنگوئن حضور خواهد داشت

شایعات جدید حاکی از حضور «رابرت پتینسون» در سریال پنگوئن دارد. این سریال جدید با بازی «کالین فارل» در نقش پنگوئن، آخرین محصول دی سی به شمار می‌رود.

در بحبوحه احیای کامل دنیای سینمایی دی سی به رهبری «جیمز گان» و «پیتر سافران»، سریال The Penguin با بازی درخشان «کالین فارل»، طرفداران پر و پا قرص کمیک‌های کارآگاه (Detective Comics) را هیجان‌زده کرده است. حالا چند شایعه به حضور بتمنِ «رابرت پتینسون» در این سریال اسپین-آف از شبکه مکس اشاره می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شایعه: رابرت پتینسون در سریال پنگوئن حضور خواهد داشت

پنگوئن با بازی درخشان «کالین فارل»، هیجان جدیدی را در بین طرفداران ابرقهرمانان به وجود آورده است. در حالی که این سریال اسپین-آف از بازیگران بزرگی همچون «کلنسی براون» و «کریستین میلوتی» در کنار «کالین فارل» در نقش اصلی بهره می‌برد، حضور یک نام بزرگ دیگر در این سریال به گوش می‌رسد.

در جدیدترین قسمت از پادکست هات میک، «جف اسنایدر»، از افراد مشهور با اطلاعات دست اول در هالیوود، فاش کرد که حضور بتمنِ «رابرت پتینسون» در این سریال قطعی است.

اگرچه این خبر هنوز در حد شایعه است و هیچ آپدیت تایید شده‌ای از آن در دسترس نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که شوالیه شنل پوش، تنها در یک قسمت آن هم برای چند دقیقه ظاهر شود.

به هر حال، طرفداران مطمئنا با دیدن جدیدترین بتمن با سبک نوار سیاه او روی پرده، پس از معرفی او در سال 2022، هیجان‌زده خواهند شد.

سریال پنگوئن

حساب کاربری DC Cinematic در ردیت، حتی پیش از اینکه این شایعات داغ شود، یک نظرسنجی با عنوان آیا رابرت پتینسون در پنگوئن حضور کوتاهی خواهد داشت؟ راه انداخته بود.

در حالی که این نظرسنجی با 635 رای بسته شده است، 268 نفر بر این باور هستند که «پتینسون» در نقش «بروس وین» در این سریال ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بتمن در سریال شخصیت پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا