غیرممکن را «تسلیم نکنید»؛ بیرون در کیف!

عصر ایران – حجه الاسلام «محمد علم زاده نوری» معاون آموزشی و تربیتی حوزه های علمیه در خصوص تجاوزات اسرائیل به لبنان گفت:

حضور فیزیکی ما در لبنان ممکن است چندان مفید نباشد زیرا اکنون جنگ با موشک و جنگ با تجهیزات نظامی وجود دارد.

وی در عین حال با بیان اینکه در صورت «اجازه از سوی خود حضرت آقا به عنوان رهبر جامعه» آماده پخش است، گفت: «هر چند در موارد قبلی مغفول مانده بود، اما این بار باید بسیار آزادتر و آزادتر باشد. بدون ملاحظات سیاسی و محافظه کاری باید به عنوان یک واکنش دندان شکن و زمینه ساز چنین تخلفاتی تلقی شود. این بار نباید تردید کرد، باید وارد جنگ شد. انشاءالله دولت ما نیز در این زمینه کمک خواهد کرد زیرا ترس از اینکه در صورت پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی ممکن است منافع ما به خطر بیفتد دیگر توجیهی ندارد.

آنچه در لبنان و فلسطین می گذرد، فارغ از مسائل سیاسی و عقیدتی، دل هر انسانی را با ذره ای انسانیت به درد می آورد و این سوال را مطرح می کند که چه می توان کرد؟
البته آقای علم زاده نوری نیز مانند بسیاری از افراد دیگر از این مسائل متاثر شده و مانند سایرین درگیر این سوال است که چه می توان کرد؟

اما به نظر می رسد ایشان معتقد بوده اند که تنها راه کمک به لبنان و فلسطین، اعزام نیرو است که فعلاً ضرورتی ندارد و رهبری هم اجازه نداده اند، لذا با این «تعلیق غیرممکن» – حداقل در وضعیت فعلی – برای ابراز پشیمانی. بسه دیگه چه خبره

حاج آقا برای اطلاعات بیشتر می گوییم که اگر واقعاً می خواهند کاری دور از انتظار انجام دهند، نیازی به قول دادن به اعزام آنها به لبنان نیست. کسی که خود را آماده جهاد و جانفشانی و شهادت اعلام کرده، اما این را شدنی نمی داند، راه دیگری هم برای کمک دارد و آن مراجعه به سایت رهبر و صفحه کمک به مردم فلسطین است. و برای کمک به لبنان. واریز مبلغی (مثلاً نصف حقوق ماه) در صورت داشتن اذن رهبری، کاری است که او حاضر است انجام دهد، بر خلاف اعزام به لبنان، و آسانتر از فداکردن جان است.

بسم الله آن تو و آن پیوند به پرداخت نقدی برای کمک به مردم لبنان و فلسطیناین نیز در سمت رهبری; حاج آقا! همینجا کمک کنید و یک فاکتور برای حمایت از این هدف خوب ارسال کنید!

اغراق نیست!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما