اخبار روز سینما

غول هلندی به فصل سوم سریال ریچر پیوست

الیور ریخترز ، بازیگر و بدنساز 2.1 متری هلندی، در فصل سوم سریال ریچر (Reacher) به عنوان شخصیت شرور «پالی» ایفای نقش خواهد کرد.

آنتونی مایکل هال ، یکی از بازیگران جدید این سریال، در مصاحبه‌ای جدید تأیید کرد:

او مرا به یاد شخصیت آرواره‌ها در فیلم جاسوسی که من را دوست داشت می‌اندازد. ریچارد کیل، بازیگر آن نقش، دو متر و بیست سانتی‌متر قد داشت و یک غول واقعی بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


غول هلندی به فصل سوم سریال ریچر پیوست

«آنتونی مایکل هال» در ادامه افزود:

شخصیت «پالی» در سریال زننده است و شاهد نبردی حماسی بین او و «ریچر» خواهیم بود. نمی‌خواهم داستان را لو بدهم؛ اما بله، مثل کتاب با هم روبرو می‌شوند. این نبرد مثل فیلم‌های مارول است، نبردی بین دو مرد با قدرت‌های ابرانسانی. به همین دلیل هم جذاب خواهد بود.

فصل سوم سریال ریچر

«ریخترز» که با نام مستعار «غول هلندی» شناخته می‌شود، سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند بیوه سیاه (Black Widow) و ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones and the Dial of Destiny) را دارد. وزن او 158 کیلوگرم است و خود را بلندقدترین بازیگر و بدنساز دنیا می‌داند. حضور «ریخترز» در فصل سوم ریچر ، بدون شک هیجان طرفداران این سریال را دوچندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی غول هلندی فصل سوم سریال ریچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا