اخبار روز سینما

غزل شاکری بعد از مدت ها دوباره پیداش شد! / لاغری عجیب این بازیگر سوژه رسانه ها شد! + عکس

غزل شاکری از بازیگران جذاب کشور است که مدت هاست هیچ خبری از او در فضای مجاری به گوش نرسیده است. این بازیگر به تازگی عکسی از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد بسیار لاغر شده است.
غزل شاکری بعد از مدت ها دوباره پیداش شد! / لاغری عجیب این بازیگر سوژه رسانه ها شد! + عکس

چهره جذاب غزل شاکری پس از مدت ها غیبت

تصویری جالب و منتشر نشده از غزل شاکری بازیگر سرشناس سینمای ایران و دختر فرشته فائزپور پس از مدت ها با چهره ای جذاب و اندامی لاغر منتشر شد.

غزل شکری فارغ التحصیل طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد است. غزل شکری فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی آغاز کرده است. غزل شاکری غیر از بازیگری خوانندگی هم می کند. غزل شکری دختر فرشته فائزپور تهیه کننده و فیلمنامه نویس معروف است. در سال ۱۳۶۶ در سن ۹ سالگی اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که همکار مادرش بود به دست آورد.

چهره جذاب غزل شاکری پس از مدت ها غیبت

یک سال بعد در فیلم گلنار در کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شهرت فوق العاده ای دست یافت تا جایی که بعد از گذشت سال ها هنوز هم بزرگان او را با نام گلنار به یاد می آورند. وقتی برای اولین بار تصویرم را جلوی دوربین دیدم برایم خیلی عجیب بود. لباس‌ها، روسری‌های آبی و عروسک‌های گلنار (به جز لباس‌های موزه فیلم) در دفترخانه ادبیات نگهداری می‌شوند. چیزی ندارم جز چند عکس و فایل صوتی که به عنوان دستمزد گرفتم و آن را چند وقت پیش به دختری هم سن و سال همان روزهای خودم دادم.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا