گروه bts

اقدام تحسین بر انگیز ستاره گروه BTS! / کمک‌های ناشناس جیهوپ به پناهگاه حیوانات بالاخره افشا شد!

جونگ هوسوک که بیشتر با نام هنری جی-هوپ شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌سرا، رقصنده و تهیه‌کنندههٔ موسیقی اهل کره جنوبی است که فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرده است. انشار خبر کمک او به یک پناهگاه حیوانات تحسین همه را بر انگیخته است.

حمایت J-Hope عضو BTS از یک پناهگاه سگ و کمک مخفیانه او تحسین طرفداران و کاربران اینترنتی را برانگیخته است!

AM – مدیر یک پناهگاه برای سگ های بی خانمان فاش کرد که جی هوپ عضو BTS به طور ناشناس به آنها کمک می کند!

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، در 31 آگوست 2023، یک پست آنلاین پس از اینکه فاش شد که J-Hope متعلق به BTS حامی مخفی یک پناهگاه سگ است، جنجال به پا کرد.

شخصی به نمایندگی از یک شرکت شیشه‌سازی به نام یونجو درباره نحوه تماس با آنها برای کمک‌های مالی به پناهگاه سگی که همزمان اداره می‌کنند، پست کرد.

این مادر جی هوپ بود که از طرف این مستر آیدل با پناهگاه تماس گرفت.

کارمندان این شرکت در پستی نوشتند: “سلام. این شرکت تولید شیشه یونجو است. می خواهیم در مورد پناهگاه سگی که ما مدیریت می کنیم پستی بنویسم. در فوریه 2022 خانمی در مورد پناهگاه سگ ما تماس گرفت. تقریباً بعد از اینکه پیدا کردیم که او چه کسی است بیهوش شدیم. یک ستاره جهانی! او مادر J-Hope از BTS بود! “مادر J-Hope گفت که به نظر می رسد پناهگاه ما در وضعیت بدی قرار دارد و آنها از او می خواهند که به آنها کمک کند.”

کمک پنهانی جیهوپ به پناهگاه سگ‌ها!!

قبل از کمک آنها، پناهگاه در وضعیت بسیار بدی قرار داشت. خانه سگ ها در وضعیت بدی بود. از آنجایی که این یک پناهگاه داوطلبانه بود، آنها بودجه زیادی برای این مکان نداشتند.

پس از تماس معجزه آسای مادر جی هوپ، پناهگاه با حمایت جی هوپ شروع به بازسازی کرد.

هر بار که باران و طوفان شدید به منطقه می رسید، ساختار سست پناهگاه فرو می ریخت. بدون هیچ حامی یا اهدا کننده، تنها پیرزنی مهربان بود که از سگ ها مراقبت و محافظت می کرد. آنها از کمک بسیار سپاسگزار بودند، اگرچه در آن زمان نمی دانستند که این کمک کیست.

در نهایت، به سگ ها مکانی داده شد تا آنها را خانه بخوانند. کفپوش و قفس جدید به همراه پتو برای گرما تعبیه شد. آنها همچنین ساختارهای سقفی جدید و مستحکمی داشتند.

کارکنان اداری JHope را به خاطر فراموش نکردن پناهگاه پس از اهدای اولیه تحسین کردند. . او حتی در ارتش هم مطمئن بود که برای سگ‌ها غذای سگ تهیه کند. در نهایت، پس از تماس اخیر با مادر جی هوپ، پناهگاه اجازه انتشار کار خیر او را گرفت.

کارکنان امیدوار بودند که مهربانی JHope به حیوانات پناهگاه کمک کند مراقبت بیشتری دریافت کنند. کاربران اینترنت نیز از این ستاره جهانی تمجید کردند.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا