از 4 سریال قبلی جمشیدی در شبکه نمایش خانگی فقط سریال “عافیه تهران” ساخته پیمان معادی کمدی نبود. هر 3 سریال دیگر جمشیدی کمدی شبکه نمایش خانگی بود. «خوب، بد، جلف؛ رادیواکتیو»، «آنتن» و «آفتاب‌پرست». تمام سریال های مهم جمشیدی نیز کمدی هستند: «پژمان»، «دیوار به دیوار» و «زیرخاکی». البته سریال های «سال های ابری» یا «نفس» که جمشیدی در آن بازی می کرد، غیر کمدی بود اما جمشیدی در آن ها نقش مهمی نداشت.

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «محکومین» که جمشیدی در آن بازی خواهد کرد، در ژانر درام اجتماعی است و به نوعی باید این سریال را اولین سریال مهم غیر کمدی جمشیدی در کارنامه کاری او دانست. کارگردانی «محکوم» بر عهده سیامک مردانه است که در سال های اخیر با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است. در فصل دوم هزخم کاری او بازی کرد و در فصل سوم دستیار کارگردان بود.

محمدرضا منصوری که تهیه کننده این سریال است، یکی از همکاران مهدویان در پروژه های مختلف بوده است. او کارگردان تولید فیلم «درخت گردو» ساخته مهدویان و تهیه کننده سریال نمایش خانگی «سقوط» بود که مهدویان به عنوان مشاور کارگردان در آن حضور داشت. یکی دیگر از همکاری های مهدویان و منصوری به مینی سریال «حیط گمشاده» برمی گردد که مهدویان طراح پروژه و مشاور کارگردان و منصوری نیز تهیه کننده آن بود.

حالا گروهی که از همکاران همیشگی مهدویان محسوب می شوند، قرار است سریالی را با بازی پژمان جمشیدی که اتفاقاً در فیلم «سیشلیک» نیز با مهدویان همکاری داشته، بسازند. علاوه بر جمشیدی بازیگران دیگری چون ساره بیات، کروش تهامی، الهام کردا، سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرخمی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

جمشیدی در حال حاضر بازیگر محبوب کمدی های باکس آفیس است و حضور او در درام های اجتماعی مانند «الافزار» یا «بیبدن» نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. موفقیت «محکوم» در شبکه نمایش خانگی با بازی جمشیدی محتمل ترین اتفاق این روزها برای این بازیگر موفق است مگر اینکه کیفیت این سریال خیلی کمتر از حد انتظار باشد. آیا جمشیدی با یک موفقیت غیرمنتظره یا یک شکست غیرقابل پیش بینی طرفدارانش را غافلگیر خواهد کرد؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما